Welkom op VoetbalPortaal

Wil je ook meepraten over het Turks voetbal en al het andere voetbal in de wereld?

Registreer je dan volledig gratis en doe mee!

Ik wil lid worden

Valencia

Discussie in 'Primera Division' gestart door Fenerbahceli, 14 februari 2006.

1. Fenerbahceli

Fenerbahceli
    Expand Collapse
    Guest

Kluivert geopereerd, pas half april terug

Patrick Kluivert is dinsdagmorgen in Nederland geopereerd aan zijn rechterknie. Dokter Van Dijk haalde een stukje van zijn buitenmeniscus weg en maakte het gewricht schoon.

De spits van Valencia revalideert in eerste instantie eveneens in Nederland. De topscorer aller tijden van het Nederlands elftal ligt er volgens de medische staf van de Spaanse nummer twee acht tot tien weken uit.

Dat betekent voor Kluivert in het gunstigste geval dat hij half april weer in actie kan komen in de Primera División. Er staan dan nog zes speeldagen op het programma.

Kluivert speelde dit seizoen mede door blessures maar negen keer mee in de competitie, waarvan één keer in de basis. De 29-jarige aanvaller scoorde eenmaal.

2. Fenerbahceli

Fenerbahceli
    Expand Collapse
    Guest

Valencia-Getafe 1-1
    De ongeslagen reeks werd uitgebouwd tot veertien wedstrijden, maar toch zal Valencia het gelijkspel tegen Getafe ervaren als een teleurstelling. Niet alleen loopt door het puntverlies de achterstand op Barcelona op tot acht punten, maar ook glipte de winst de ploeg van Quique Flores door de vingers. Twee minuten voor het einde tekende Nano voor de Getafe-gelijkmaker.

3. ForzaCarsi

ForzaCarsi
    Expand Collapse
    Guest

Valencia gaat Manchester United benaderen om Cristiano Ronaldo aan te trekken. De flegmatieke Portugees komt momenteel weinig aan spelen toe en zou openstaan voor een vertrek. Op Sky Sports laat Sir Alex Ferguson weten dat hij een bewonderaar is van Ronaldo, en dat hij zal moeten blijven vechten om zijn basisplek terug te verdienen.

“Iedereen wilt dat zijn beste spelers lang bij de club blijven en Ronaldo is één van onze beste spelers. Hij heeft een zwaar seizoen, maar ben blij dat zijn vorm langzaam aan terugkomt. Hoe vaak zijn acties ook fout gaan, hij wilt elke keer opnieuw de bal. Hij verstopt zich nooit,†meldt Ferguson.

Valencia volgt Cristiano Ronaldo al lange tijd en ziet in de 21-jarige international een aanwinst. “Ik wil met Valencia grote dingen gaan bereiken in de Champions League en Cristiano past perfect in deze plannen. We zullen nu met Manchester United gaan praten,†reageert de voorzitter van Valencia, Juan Soler.

4. Fenerbahceli

Fenerbahceli
    Expand Collapse
    Guest

Valencia wint, razend-snelle hattrick Villa

Valencia heeft de tweede plaats in de Primera División verstevigd. Uit tegen Athletic de Bilbao had Valencia het zwaar, maar in de slotfase schoot de topschutter uit zijn slof (0-3).
    David Villa scoorde tussen de 82ste en 86ste minuut drie keer, een zuivere en onzettende snelle hattrick. Eerst scoorde de Spaanse international na een individuele actie, daarna uit de rebound en tot slot met een intikker.

Door de overwinning sloeg Valencia een gaatje van vijf punten met Real Madrid, dat op de derde plaats staat en nog tegen Málaga speelt. Bovendien zorgde Valencia ervoor dat Barcelona zelfs bij winst vanavond op Sevilla nog geen kampioen kan worden.

5. Deniz1903

Deniz1903
    Expand Collapse
    Guest

Ik hoop echt dat Valencia volgend jaar CL kan spelen !!
    Is echt een prachtige ploeg , zeker met spelers zoals : Villa , Vicente , Baraja enz... (k.ogx)

6. BJKMaster

BJKMaster
    Expand Collapse
    Guest

Ja maar of ze ook iets zullen bereiken...

7. Deniz1903

Deniz1903
    Expand Collapse
    Guest

Met zulke goeie spelers ZEKER (p.b.h_)

8. BJKMaster

BJKMaster
    Expand Collapse
    Administrator

Lid geworden:
    10 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    1.113
    Fav. clubs:
    Besiktas
    Fav. speler:
    Şifo Mehmet
    Valencia zegt Mestalla gedag

.....

9. Legend

Legend
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    2 maart 2006
    Leuk Bevonden:
    343
    Fav. speler:
    Wesley Sneijder
    Hoe oud is de Mestalla stadion eigenlijk?

10. Kaptan

Kaptan
    Expand Collapse
    Moderator

Lid geworden:
    11 mei 2006
    Leuk Bevonden:
    2.193
  11. Nouma

Nouma
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

Lid geworden:
    8 mei 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Masallah Valencia..

12. Legend

Legend
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    2 maart 2006
    Leuk Bevonden:
    343
    Fav. speler:
    Wesley Sneijder
    Hmm, ziet er toch nog wel redelijk uit.

Bizim Ali Sami Yen gibi dokulmuyor [crazy]

13. Legend

Legend
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    2 maart 2006
    Leuk Bevonden:
    343
    Fav. speler:
    Wesley Sneijder
    Koeman is niet bepaald geliefd bij de Valencia-aanhang. Ik hoop voor hem dat het goedkomt, anders zal zijn kop gaan rollen.

14. Meteej

Meteej
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    1 juni 2006
    Leuk Bevonden:
    781
    Fav. clubs:
    Fenerbahçe S.K.
    Het gaat niet zo goed met Valencia ...
    Koeman geldigi gibi gider bence ...

15. Florya

Florya
    Expand Collapse
    Swiss Guard
    Moderator

Lid geworden:
    8 september 2006
    Leuk Bevonden:
    3.803
    Valencia gibi muhtesem bir kulübü böyle görmek üzücü bir durum.

16. Legend

Legend
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    2 maart 2006
    Leuk Bevonden:
    343
    Fav. speler:
    Wesley Sneijder
    Het aanstellen van Koeman is een grote vergissing geweest. Maarja, het bestuur moet hem wel wat tijd gunnen, nadat ze accepteerden hoe hij met Albelda, Canizares en Fernandes omging.

17. Mariachi

Mariachi
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

Lid geworden:
    4 november 2007
    Leuk Bevonden:
    2.391
    PSV'i sattip gitti Koeman. Valencia'da ya kovulur yada ilk firsatta Valencia'yi da satip gider.

18. Florya

Florya
    Expand Collapse
    Swiss Guard
    Moderator

Lid geworden:
    8 september 2006
    Leuk Bevonden:
    3.803
    Koeman is helemaal geen trainer voor Valencia. Mourinho zou geweldig zijn bij Valencia.

Wat is het een rotte periode voor de Valencia-fans. Zo een fantastische club, met een geweldig elftal staat ver van de titel. [cry]

Ik weet nog, toen ik wat jonger was had ik gehuild toen Valencia verloor tegen Real in de finale van de CL. Claudio Lopez, Canizares, Mendieta, Ayala, Angloma, Pellegrini enz.. Stuk voor stuk waren het helden voor me [happy]

Na mijn wens dat een Turkse club ( Fenerbahçe? ) de CL wint, wil ik echt dat Valencia de CL wint. Nerde o günler [cry]

19. gonul77

gonul77
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    27 januari 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ziet Valencia in hem[:s], ze moeten veel betere spelers halen. Je wordt neit beter door een wisselspeler van Ajax te kopen.

20. Eros

Eros
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    27 januari 2007
    Leuk Bevonden:
    744
    Fav. clubs:
    Galatasaray
    Fav. speler:
    Felipe Melo
    Ik begrijp niet hoe zulke dooie spelers bij NL clubs bij grote clubs komen , en bij TR komt er geen hond als je bij de grote 3 op de tranfsrelijst wordt gezet buiten temas als Antep etc.

Deel deze pagina!

Momenteel bekijken (Leden: 0, gasten: 0) actieve gebruikers dit onderwerp