Welkom op VoetbalPortaal

Wil je ook meepraten over het Turks voetbal en al het andere voetbal in de wereld?

Registreer je dan volledig gratis en doe mee!

Ik wil lid worden

TSL 1. hafta: Denizlispor - Fenerbahçe (0-2)

Discussie in 'Archief Wedstrijdtopics' gestart door AssAssiN, 8 augustus 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AssAssiN

AssAssiN
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    10 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    3.057

Morgen staat ons de eerste wedstrijd van het seizoen te wachten in een uitwedstrijd tegen Denizlispor. ​

Met de terugkomst van Christoph Daum, de transfers van Dos Santos, Bilica en Cristian en het wegsturen van een aantal zwakke spelers zoals Josico en Maldonado is het team op de juiste posities aangepast. Jammer genoeg lijden momenteel R.Carlos, Topuz, Ozer en Semih nog aan blessures en zijn we nog lang niet op volle sterkte.​

In de voorbereidingen oogde het team fris, de komst van Dos Santos heeft het elftal er aanvallend sterker op gemaakt, maar ook was te zien dat met name in de verdediging niet alles koek en ei is. Bilica en Onder zitten duidelijk nog in de wenningsfase en de blessure van Carlos maakt de chemie in de verdediging er ook niet beter op. Ook Cristians is zich nog aan het aanpassen en moet zijn weg nog weten te vinden, het begin belooft echter wel goeds.​

Het is erg jammer dat de aanvalslinie is overgelaten aan een beperkte voetballer als Guiza, ondanks dat ie tot nu toe beter is in hetgeen wat ie vorig seizoen naliet, vallen zijn beperkingen duidelijk op en is hij in zijn eentje niet opgewassen tegen meerdere verdedigers waardoor het moeilijker wordt om aanvallend te spelen, omdat de bal voorin niet vastgehouden kan worden.​

Veel is weer afhankelijk van onze leider in de aanval Alex De Souza, natuurlijk hebben we alle vertrouwen in hem omdat hij de verwachtingen toch weer ieder seizoen waarmaakt, ook in zijn mindere periodes is ie bepalend voor het elftal.​

Ik teken morgen voor een minieme winst voor ons met 2 doelpunten van Alex in Denizli: 1-2​

Tot slot de selectie van morgen:​

Volkan Demirel, Volkan Babacan, Mert Günok, Bilica, Önder. Bekir, Vedrson, Gökhan Gönül, Cristian Baroni, Emre, Selçuk, Deniz, Alex, Andre Santos, Deivid, Kazım, Mehmet Topuz, Uğur Boral, Özer Hurmacı ve Güiza.

#1 AssAssiN, 8 augustus 2009
    Laatst bewerkt: 9 augustus 2009
  2. yB

yB
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    14 september 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet waarom, maar ik denk dat Denizli zal winnen.

3. Hooligan

Hooligan
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

Lid geworden:
    22 oktober 2008
    Leuk Bevonden:
    175
    Fav. speler:
    Griezmann
    Fark olur, Guiza Alex ile birlikte ÅŸov yapar..

4. FB_Renan

FB_Renan
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    25 mei 2008
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga voor gelijkspel. 1-1

5. KillforYou

KillforYou
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    6 april 2008
    Leuk Bevonden:
    1.378
    Gezien het verleden, kampen wij met nogal moeilijkheden in de openenignswedstrijden. We hebben al jaren niet de volle 3 punten kunnen pakken, en aangezien de verdediging nog niet klaar is, overigens denk ik dat het niet veel beter gaat worden als er geen transfer komt, denk ik dat we zoals vanouds met puntenverlies gaan beginne.

6. AssAssiN

AssAssiN
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    10 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    3.057
    Insallah bu yil seytanin bacagini kirariz ama defanstaki problemler beni de kuskulandiriyor.

Yonetimin pek takviye yapacagi yok gibi sanki, yine cimrilik yapacaklar ve hatalarini sonradan anlayacaklar gibime geliyo. Iyi takviyeler yapildi ama defansa takviye sart, Edu denilen dengesiz uzun sure daha sakat, Lugano gitti, ne kadar elestirilselerde Edu-Lugano ikilisi Onder-Bilica ikilisinden ustun bir ikiliydi. Bu yil defansa takviye yapilmazsa sampiyonluk hayal

7. KillforYou

KillforYou
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    6 april 2008
    Leuk Bevonden:
    1.378
    Gercekci olmak lazim biraz, bizim angutlar, evet uzulerek soyluyorum, angutlar havada ucusuyor. Dos Santos, Cristian, Topuz oturucegiz diyorlar. Ama defans sancili, takviye sart, cikan haberlere gore bir arayis var, ama yogunluk yok. Alex bu sene bence dusus yasiyacak, zaten son Honved ve Besiktas macinda pek parlak degildi, eskiden topu alinca tehliklei olrudu ama yas itibarinide goz onune alirsak, bu sene dusu yasiyacak. Forvet hattimiz Semih harici sifir, Guiza koy takimlarina cosabilir ama rakipte bir guclu defans oyuncusu Guizayi cok kolay oyun disinda tutabilir.

Cokta uzerine gitmek sitemiyorum, henuz sezonun basi, takim gecen sezona gore baya guclendi ama iki bolgede onemli aksakliklar var.

8. TEVEZ_1907

TEVEZ_1907
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    3 december 2006
    Leuk Bevonden:
    7
    Aurelio acisini bir sene cektik. Bu senede Luganoyu arariz gelecek sezonda Alexi arariz. KFY wat verwacht jij allemaal van Alex. Adam daha neyapacak. Alexin olusu yeter. 3-1 Fenerbahce. Bu arada Bangouraya dikkat.

9. Eros

Eros
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    27 januari 2007
    Leuk Bevonden:
    744
    Fav. clubs:
    Galatasaray
    Fav. speler:
    Felipe Melo
    Kwetsures nedir ya Serdar abi [Roll.z]Avatarin da seksi olmus.

De laatste wedstrijd van Daum bij Fenerbahçe in het seizoen 2005/2006 wordt tevens zijn eerste in zijn nieuwe periode.. Daum'u bir travma'yi yasatalim: 2-1/1-1.

10. 1 9 o 7

1 9 o 7
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    7 augustus 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Carlos'tan yoksun oynayacagimiz maclarda Gokcek'in onu aratmayacagini son oynadigimiz macta az da olsa gostermeyi basardi..

Ayni sekilde Bekir'in, nam-i diger Polat Alemdar'in, katki saglamasini ve takima kazandirilmasini bekliyorum..

Yarin oynayacagimiz denizlispor karsilasmasinin mabed'te olmasi ve Daum'un eski defterleri hala unutmadigini goz onunde bulundurursak, cok rahat bir sekilde alir Fenerbahce galibiyeti..

7 geliyor 7 yarele yarele [​IMG]

11. Kral

Kral
    Expand Collapse
    Şüpermoderatör
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    11 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    98
    Fav. clubs:
    Galatasaray
    Fav. speler:
    CR7
    Heee, maç mabedde degilse napacaksiniz?

[Roll.z]

12. KillforYou

KillforYou
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    6 april 2008
    Leuk Bevonden:
    1.378
    hahaha[Roll.z]

13. Legend

Legend
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    2 maart 2006
    Leuk Bevonden:
    343
    Fav. speler:
    Wesley Sneijder
    Assassin, bence seytanin bacagi kirilmaz, kirilsa eger, biz bu sene Kadiköy'de yeniyoruz demektir hehe

Ik teken zelf voor een remise, ik geloof dat Fenerbahçe capabel genoeg is om doelpunten te maken, in ieder geval kansen te creëeren. Dit zal ook gebeuren, maar de verdediging is inderdaad te licht dit jaar. Bilica is niet echt een versterking, je ziet duidelijk dat hij á la Servet zijn ploeg in teveel onnodige moeilijkheden brengt af en toe. Met zo'n snelle spits als Bangoura kan dat je kop kosten, en ik denk ook dat dit zal gebeuren uit in Denizli.

2-2, met een goal van Güiza.

14. 1 9 o 7

1 9 o 7
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    7 augustus 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, ik vergis me totaal door de wedstrijd op FenerbahceTV nu..

Intikamimizi alacagiz.. Bundan hic suphem yok..
    Bu macin bilet fiyatlarinda uygulanan adaletsizliginde cezasini bir an once kesilmesini istiyorum..
    Standard fiyatlar deniliyorsa..
    Soz konusu Fenerbahce olunca kit akillarinca deplasman biletlerinde uygulanan tavan fiyatlari diger maclardada gormek isteriz..

15. AssAssiN

AssAssiN
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    10 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    3.057
    Mensen gaan af op de onterechte rode kaart van Bilica en vinden dat ie wankel speelt. Ik vind hem niet slecht en een versterking is ie zeker wel, alleen heeft ie wel een betere partner nodig dan Onder.

16. Wakizashi

Wakizashi
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    7 april 2008
    Leuk Bevonden:
    691
    Geef Onder een kans, die jongen doet er alles aan om zich bij Daum in de kijker te spelen, het zou gewoon een vieze actie zijn als hij op de bank beland en er een verwende Braziliaan wordt aangetrokken.

17. ugurcanFB

ugurcanFB
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    22 juni 2009
    Leuk Bevonden:
    419
    Alsjeblieft geen Braziliaan meer, deze Önder is een geweldige speler, die het vertrouwen hoort te krijgen..

En over dat Onder en Bilica te langzaam zijn, tegen teams met snellere spitsen kan je Gokhan naar midden schuiven en Önder naar de Rechtsback. Het gaat niet alleen om kwaliteit, deze Onder ligt ook goed in de team.

Nog een Braziliaan, nee bedankt..

18. AssAssiN

AssAssiN
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    10 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    3.057
    Ik zou Bekir ook wel willen zien, het is een veelbelovende speler, hij moet alleen wel aan speelminuten komen

19. Wakizashi

Wakizashi
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    7 april 2008
    Leuk Bevonden:
    691
    Bekir is gewoon een man van zijn woord, hij had Fenerbahce beloofd dat die bij ons zou spelen en hij is er dan uiteindelijk.

Persoonlijk vind ik Bekir beter dan Bilica ook al oogde Bilica tijdens de voorbereiding iets meer voorbereidt dan Bekir.

Bekir zou 90 minuten met gemak volmaken zonder fratsen.

#19 Wakizashi, 9 augustus 2009
    Laatst bewerkt: 9 augustus 2009
  20. Legend

Legend
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    2 maart 2006
    Leuk Bevonden:
    343
    Fav. speler:
    Wesley Sneijder
    Het is ook een ex-aanvoerder van een goed draaiend Gaziantep. Hij kan dus wel wat, dat is duidelijk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel deze pagina!

Momenteel bekijken (Leden: 0, gasten: 0) actieve gebruikers dit onderwerp