Welkom op VoetbalPortaal

Wil je ook meepraten over het Turks voetbal en al het andere voetbal in de wereld?

Registreer je dan volledig gratis en doe mee!

Ik wil lid worden

Süper Lig: kisa kisa haberler / kort nieuws Turks voetbal

Discussie in 'Turks voetbal / Turkse voetbalcompetitie / Spor Toto Süper Lig' gestart door AssAssiN, 20 april 2006.

1. AssAssiN

AssAssiN
    Expand Collapse
    Guest

Hierbij open ik een nieuw topic waarin we korte nieuwsberichten kunnen plaatsen. De berichten mogen betrekking hebben op alle teams uit de Superlig. Alles wat niet in een ander topic terecht kan, mag hier geplaatst worden.

Nobre kwam toevalligerwijs in een file terecht voor het Inonu stadion en hem werd gevraagd door sommige BJK supporters om handtekeningen. Ook waren er een aantal die het ''5 gebaar'' deden met als bedoeling dat Fener er 5 tegenkrijgt van Besiktas. De politie bleef bij Nobre totdat het verkeer weer vorderde

2. Panter-van-Kadikoy

Panter-van-Kadikoy
    Expand Collapse
    Guest

Hahaha! Echt grappig! Zo zie je maar, het is altijd beter om te verdwalen bij het Inonu-stadion dan bij het ASY, waar Nobre echt niet zo goed behandeld zou worden.

3. SariKirmizi

SariKirmizi
    Expand Collapse
    Guest

Panter , waarom moet je bij alles GS erbij halen , en altijd in een negatieve zin.

Je anti-GS reacties irriteren me mateloos , in elke post moet je weer je haat jegens GS naar voren brengen. Grow up.

4. AssAssiN

AssAssiN
    Expand Collapse
    Guest

Kemal Aslan is in de bekerwedstrijd tegen Denizlispor geblesseerd geraakt en is minimaal 4 maanden niet inzetbaar.

Ik heb echt medelijden met die jongen, iedere keer dat ie herstelt van een blessure raakt ie weer geblesseerd en is ie afwezig voor een lange periode.

5. AssAssiN

AssAssiN
    Expand Collapse
    Guest

Een delegatie van de Ierse zender RTE TV is afgereist naar Istanbul om opnamen te maken omtrent de derby van aankomende zaterdag tussen Fenerbahce en Galatasaray. De opnamen worden gevoegd in een documentatie van wereldderby's waar de zender mee bezig is. Ook is Fenerbahce doelman Rustu geinterviewd door de zender.

6. SariKirmizi

SariKirmizi
    Expand Collapse
    Guest

Wie staat trouwens onder de lat bij Fener aankomende zaterdag tegen GS ? Rustu of volkan ?

7. AssAssiN

AssAssiN
    Expand Collapse
    Guest

Daum kennende zal hij Rustu opstellen maar ik hoop dat het Volkan word. (ge-qak)

Die jongen is in mijn ogen samen met Mondragon de beste keeper in Turkije

8. Panter-van-Kadikoy

Panter-van-Kadikoy
    Expand Collapse
    Guest

En Cordoba dan ?

(t.ox_*)

9. Panter-van-Kadikoy

Panter-van-Kadikoy
    Expand Collapse
    Guest

Ja, hij zei laatst dat hij nog een paar seizoenen wil keepen en daarna zijn loopbaan af gaat sluiten bij Besiktas. Daarna wil hij graag keeperstrainer worden bij BJK. Maar ik weet zeker dat het bestuur van Besiktas zo stom genoeg is om dit te verknallen. We krijgen zeker weer een lomperik als Ramazan of Myhre in het doel.

(.h.h.u)

10. SariKirmizi

SariKirmizi
    Expand Collapse
    Guest

Kort maar krachtig. Ilic wilt heel graag tegen fener scoren , zodat hij zich Galatasarayli kan noemen. Hij wilt een aandeel hebben aan de kampioensschap mocht GS die halen. Ilic wist 2 maal te scoren tijdens derby´s dit seizoen , beide keren tegen besiktas in ASY.

Maak het maar waar zou ik zeggen ilic... hij had 2 a 3 open kansen gemist die hij zo in een hoek kon plaatsen maar telkens hield volkan ze tegen, hij kan het goed maken door zaterdag te scoren. Laat maar eens wat zien Sasa. (p.x_)

11. hakansukur

hakansukur
    Expand Collapse
    Guest

Het maakt mij eigenlijk niet uit wie er scoort, als we maar winnen van Fenerbahce.
    Het zou wel leuk zijn als Ilic een goal meepikt. Of zelf de winnende treffer maakt.

12. hakansukur

hakansukur
    Expand Collapse
    Guest

Atasozu derki: GULME KOMSUNA GELIR BASINA.

(h_xy)

13. BJKMaster

BJKMaster
    Expand Collapse
    Guest

HAHAH wat ik toch weer lees:

Sparta Rottterdam-aanvaller Rachid Bouaouzan staat in de belangstelling van het Turkse Rizespor, weet RTV Rijnmond te melden. Sparta en Bouaouzan zijn bijna rond om het contract van de Marrokaan in de havenstad te verlengen. De interesse van Rizespor lijkt hierbij een sta in de weg.

Bovendien zouden de Spaanse clubs Elche en Levante geïnteresseerd zijn in de diensten van Bouaouzan.

14. AssAssiN

AssAssiN
    Expand Collapse
    Guest

Milliyet vertelt dat Anelka hoopt op het kampioenschap en dat hij zjin aandeel hierin wil leveren door zaterdag tegen aartsrivaal Galatasaray te scoren.

15. AssAssiN

AssAssiN
    Expand Collapse
    Guest

(h_xy)

16. kemie

kemie
    Expand Collapse
    Guest

Hahahah...zie je Ronaldinho in Istanbul volop Turks praten met mensen..

''Ronaldinho Abi nasilsin..Milan'a karsi Giuly'ye verdin arapasi harekaydi yaaa..nasil yapiyorsun oyle..?''

Ronaldinho: ''Bak Kardesim..ben yaparim''

(p.b.h_)

17. FB1907

FB1907
    Expand Collapse
    Guest

en hij stond achter zijn woorden (p.x_)

18. magnifor

magnifor
    Expand Collapse
    Guest

Cordoba moet/mag weg van Besiktas. Heb ik vandaag op de turkse tv gezien. Als alternatief zou Besiktas die ene keeper van Herta Berlin op het oog hebben. :)

19. Carsi-Belcika

Carsi-Belcika
    Expand Collapse
    Guest

aiaiaiaiai... (vxtig_)

20. Gokhan-Unal

Gokhan-Unal
    Expand Collapse
    Guest

Hij is toch niet zo goed als keeper. Hij is wel goed, maar niet goed genoeg om te zeggen dat je 1 plaats voor een buitenlander daarvoor wil gebruiken. Als lijnkeeper is hij middelmatig, maar het is ongekend hoe goed die man kan meevoetballen en door goed uit te komen heel veel gevaar tegenhoudt.

Deel deze pagina!

Momenteel bekijken (Leden: 0, gasten: 0) actieve gebruikers dit onderwerp