Welkom op VoetbalPortaal

Wil je ook meepraten over het Turks voetbal en al het andere voetbal in de wereld?

Registreer je dan volledig gratis en doe mee!

Ik wil lid worden

PSV

Discussie in 'Eredivisie' gestart door froza, 15 januari 2006.

1. froza

froza
    Expand Collapse
    Guest

Ik mis hier nog een topic over PSV, daarom bij deze.

2. froza

froza
    Expand Collapse
    Guest

mij gaat het meer om de wedstrijden van PSV dan om de stand. Als ik het bedenkelijk nivo tijdens de wedstrijd zie, baart mij dat zorgen. Daarnaast kun je er weining van zeggen, omdat de winst toch iedere keer in Eindhoven blijft.
    Liever zag ik meer beleving in op het veld, niet een overwinning met 1-0 maar eentje met 7-0.
    Een team dat inzet toont, beloont het publiek voor haar steun.

3. Kadikoy1

Kadikoy1
    Expand Collapse
    Guest

Een topploeg ben je als je ook kunt winnen wanneer je slecht speelt.

Als PSV wint wanneer ze slecht spelen wil ik ze wel zien als ze goed spelen.

4. scorpion

scorpion
    Expand Collapse
    Guest

PSV wankelt op Kasteel

PSV is tegen Sparta met veel geluk koploper in de eredivisie gebleven. De Eindhovenaren stevenden zondag op het Kasteel lange tijd op puntenverlies af, maar pakten een kwartier voor tijd alsnog de winst: 1-0.
    De manier waarop PSV scoorde, zei alles over de slechte prestatie van de Hiddink-brigade. Spartaan Gudelj liep de bal na een kopbal van Farfan op de paal achter de lijn. De nederlaag was sneu voor Sparta, dat op basis van strijdlust minimaal een punt had verdiend. De ploeg van trainer Vloet miste echter de kwaliteit om de lamlendigheid bij PSV af te straffen.

5. Alanya

Alanya
    Expand Collapse
    Guest

3 punten dus.
    Met alleen mooi voetbal word je geen kampioen soms moet je geluk hebben. (r_x_)

6. Rdb

Rdb
    Expand Collapse
    Guest

Jah dat is altijd zo

7. scorpion

scorpion
    Expand Collapse
    Guest

PSV haalt Amerikaans jeugdtalent
    De Amerikaanse jeugdinternational Lee Nguyen voetbalt de komende drieëneenhalf jaar voor PSV. De 19-jarige in de Verenigde Staten geboren Vietnamees tekende woensdag een contract in Eindhoven na een geslaagde dubbele stage.
    Nguyen (19) is afkomstig van Dallas Texans.

8. BJKMaster

BJKMaster
    Expand Collapse
    Guest

Ja ja, PSV is weer slim bezig!

9. Fenerbahceli

Fenerbahceli
    Expand Collapse
    Guest

PSV 2:0 RKC

Vroeg scoren, controleren en het (diep) in de tweede helft afmaken, het begint een vast patroon van PSV te worden. De Eindhovenaren kozen niet voor franje, maar voor de drie punten en die kwamen er.

Al na vijf minuten scoort Jefferson Farfán. Na een goede voorzet van Jan Vennegoor of Hesselink, schoot de Peruaan raak.
    Niet veel later had PSV de wedstrijd al zo goed als op slot kunnen gooien. Vennegoor kreeg tot tweemaal toe de kans op 2-0. De Tukker faalde en hield de bezoekers in de race. RKC voetbalde zo nu en dan aardig mee, maar leek last te krijgen van faalangst zodra de ploeg in de buurt van het strafschopgebied van de tegenstander kwam.

Uiteindelijk kende het duel een bekend slot. PSV, dat zoals vaker dit seizoen lang op 1-0 voor stond, besliste het duel vlak voor tijd. Invaller DaMarcus Beasley maakte een kwartier voor tijd de tweede treffer van de avond.

10. BJKMaster

BJKMaster
    Expand Collapse
    Guest

Ach ja, was te verwachten

11. Erdogan

Erdogan
    Expand Collapse
    Guest

Guus hiddink is echt een geweldige coach, Psv hoeft bijna nooit goed te spelen om te winnen. ze verliezen bijna geen punten. ook tegen RKC ging eigenlijk weer makelijk.

Maar ik vraag me af of dit zo zal blijven nadat hiddink aan het eind van het seizoen weggaat.

12. Fenerbahceli

Fenerbahceli
    Expand Collapse
    Guest

Stage international Slovenië bij PSV

Samir Handanovic mag zijn kunsten gaan vertonen in Eindhoven. De Sloveense doelman krijgt bij PSV een kans zich te bewijzen.
    PSV kan voor volgend seizoen een nieuwe keeper gebruiken. Edwin Zoetebier, de stand-in van Gomes, vertrekt deze zomer uit Eindhoven. Naast Australiër Nathan Coe wil Hiddink een derde keeper tot zijn beschikking hebben.

Handanovic komt in aanmerking voor die plaats, als hij bij de stage een goede indruk achterlaat. De 21-Sloveense international staat sinds 2004 onder contract bij Udinese, dat de doelman dit seizoen heeft verhuurd aan Treviso. In zijn geboorteland speelde Handanovic voor de clubs Slovan Mavrica, Zagorje en Domzale.

13. Erdogan

Erdogan
    Expand Collapse
    Guest

PSV zoekt denk ik een vervanger voor zoetebier die aan het eind van het seizoen weggaat.

14. scorpion

scorpion
    Expand Collapse
    Guest

Guus Hiddink heeft vrijdag in alle toonaarden ontkend dat de Engelse voetbalfederatie FA hem heeft benaderd voor de functie van bondscoach. "Geloof me, er speelt niets. Er zijn geen contacten. Ik kan dus nergens op ingaan", zei de PSV-coach na de training op sportcomplex De Herdgang in Eindhoven.
    Een legertje Britse journalisten ving Hiddink na de oefensessie gretig op. De 59-jarige trainer en technisch directeur van PSV bleef onverstoorbaar onder het spervuur aan vragen. "Formeel kan ik na dit seizoen weg bij PSV", stelde Hiddink, die zich afwisselend van de Nederlandse en Engelse taal bediende.

15. Erdogan

Erdogan
    Expand Collapse
    Guest

Let op mijn woorden, Hiddink wordt naar het WK trainer van engeland.

Hiddink ziet het potentieel vand deze engelse ploeg ook, met deze ploeg kan hij veel bereiken. Dit zou een heel mooie uitdaging voor hiddink zijn.

16. Erdogan

Erdogan
    Expand Collapse
    Guest

Psv heeft vandaag met 2-0 bij ado gewonnen. doelpunten werden gemaakt farfan en cocu.

17. SariKirmizi

SariKirmizi
    Expand Collapse
    Guest

Psv won met 3-2 vandaag van Roda , terwijl roda nog op een 2-1 voorsprong wist te komen, en de jonge Assiati wist te scoren vandaag.

18. Panter-van-Kadikoy

Panter-van-Kadikoy
    Expand Collapse
    Guest

Roda JC kwam met 2-0 voor, maar Gregoor van Dijk kreeg rood en PSV later een penalty. Door een blunder scoorde Aissati de winnende.

Het lijkt me duidelijk dat PSV door de scheidsrechters voorgetrokken wordt.

19. BJKMaster

BJKMaster
    Expand Collapse
    Guest

Dat kan, maar PSV is gewoon niet te stoppen!

Deel deze pagina!

Momenteel bekijken (Leden: 0, gasten: 0) actieve gebruikers dit onderwerp