Welkom op VoetbalPortaal

Wil je ook meepraten over het Turks voetbal en al het andere voetbal in de wereld?

Registreer je dan volledig gratis en doe mee!

Ik wil lid worden

Propaganda topic

Discussie in 'Discussie-Algemeen' gestart door Longhorn, 17 februari 2017.

1. Longhorn

Longhorn
    Expand Collapse
    Basisspeler

Lid geworden:
    9 januari 2015
    Leuk Bevonden:
    327
    Fav. clubs:
    U.C. AlbinoLeffe
    Fav. speler:
    Gabriel Batistuta
    Arslan en co hebben het forum verkracht door in ELK topic het over politiek te hebben. Vandaar dat ik dit topic heb geopend, zodat jullie elkaar kunnen vernietigen over elkaars opvattingen. Voor of tegen RTE kan me geen flikker schelen, maak elkander maar kapot in dit topic en laat de rest met rust

• Like Like x 6
  2. Ibrahim Paşa

Ibrahim Paşa
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

Lid geworden:
    12 augustus 2011
    Leuk Bevonden:
    2.037
    Fav. clubs:
    SS Lazio Roma
    Fav. speler:
    Giorgos Katidis
    Inderdaad.

Arslan, Kewell en Mariachi hebben dit forum verneukt met hun politieke geneuzel.

Als er nu eens een echte vent als moderator op zou staan die deze lieden naar de zandbak dirigeert, dan kan het forum weer terug naar haar oude niveau.

Daarvoor moet je een moderator met kamelenballen hebben. Ik heb al zovaak gesolliciteerd bij BJKMaster, maar kreeg steeds nul op het rekwest.

3. Florya

Florya
    Expand Collapse
    Swiss Guard
    Moderator

Lid geworden:
    8 september 2006
    Leuk Bevonden:
    3.925
    Hay aklinla bin yaşa Uzunboynuz.

4. Ibrahim Paşa

Ibrahim Paşa
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

Lid geworden:
    12 augustus 2011
    Leuk Bevonden:
    2.037
    Fav. clubs:
    SS Lazio Roma
    Fav. speler:
    Giorgos Katidis
    Bizim eski Stormfront forumunda bir Zandbak-sectie vardi.

Iedereen die vloekte of off-topic poste werd daarin gegooid. Of als twee leden ruzie hadden moesten ze het daar uitvechten. Je posts werden automatisch door de moderator naar het Zandbak-subforum verplaatst.

Beni moderator yapsalar, tertemiz bir devrim gerceklestireceyim.

5. Umit

Umit
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    8 april 2009
    Leuk Bevonden:
    682
    Naar 1 of 2 personen wijzen is niet eerlijk. 90% hier praat over politiek.
    De 1 meer dan de ander. Maar om dit tegen 1 persoon te zeggen NEE!

Lange tijd praat ik zelf bijna niet meer politiek hier laat staan ik lees alles maar kom bewust niet meer online. Dit door het POLITIEK en GESCHELD!

Ik ben ook tegen Tayyibo en zijn vieze achterlijke partij. De ander kan tegen CHP of MHP zijn. Met ieder zijn mening.

Ik heb vaak genoeg gezien dat we niet volwassen genoeg zijn om normaal in discussie te gaan over politiek. Dit kan ook gewoon niet doordat ieder een kijk erop heeft. Ook voor ieder is dat waar zij in geloven juist. Dus zal er altijd geruzie zijn.

En dan over gescheld???? is het normaal om iemand wegens zijn mening of wat dan ook zijn moeder/vader/hele familie/geslacht/achterban/zijn politieke gedachte/ enz enz uit te schelden? NEE!!!

ik ben qua gedachten totaal MEE EENS met arslan over het politiek. Maar ik geloof niet dat dit het juiste forum is om dit te doen. Voor niemand!

Ik vind dat daarom elke vorm van discussie over politiek verboden moet zijn.
    alles wat te maken heeft met: Tayyip, AKP, MHP, CHP, Koerden, Osmanli Imparatorlugu, enz enz.

Maar laat 1 ding duidelijk zijn, laat iedereen bij zichzelf beginnen, en niet naar 1 persoon wijzen!

GEEN GESCHELD en GEEN POLITIEK.

6. Arslan

Arslan
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    12 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    4.054
    Ik daag eenieder uit om over het Turkse voetbal te praten zonder dat het over politiek gaat. Nee ik daag eenieder uit eender welk Turkije-gerelateerd onderwerp te bespreken zonder dat het over politiek gaat.

Dát is het probleem van het huidige regime. Maar ik zal me zeker voegen naar de meerderheid hier.

• Like Like x 1
  7. TYSON

TYSON
    Expand Collapse
    Basisspeler

Lid geworden:
    6 juli 2014
    Leuk Bevonden:
    188
    Ibrahim Pasa moderator laten worden zou hetzelfde zijn als een pyromaan hoofdcommandant maken van de brandweer.

Ben het met Longhorn eens, maar om Arslan aan te wijzen gaat te ver. Bijna iedereen praatte over politiek en omdat Turken een groter ego hebben dan Donald Trump en Kanye West gezamenlijk wil niemand zich terugtrekken als er een stelling wordt geponeerd.

Als de meerderheid aangeeft te stoppen met gepraat over politiek dan moet dat worden gerespecteerd.

8. bjk4ever

bjk4ever
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

Lid geworden:
    10 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Fav. clubs:
    Besiktas
    Ne zaman gundem topigine girsem ya askeri silahlanmadan ya da yapilan yollardan falan bahsediyorsunuz. Dat is toch net zo off-topic? Tamam, politika konusulmasindan bana da gina geldi, ama siz de hep ayni abuk subuk konulardan bahsediyorsunuz gundem topiginde. Orasi bos muhabbet, gunluk olaylarin yazildigi bolum iste. Oyle kalsin. Politikayi da gidin baska yerde konusun.

• Like Like x 1
  9. Longhorn

Longhorn
    Expand Collapse
    Basisspeler

Lid geworden:
    9 januari 2015
    Leuk Bevonden:
    327
    Fav. clubs:
    U.C. AlbinoLeffe
    Fav. speler:
    Gabriel Batistuta
    Ik zei "Arslan en co", dus dat betekent dat ik niet alleen Arslan aanwijs. Hij is de dominante politieke pleiter, vandaar dat ik hem als 'leider' van de politici op dit forum aanschouw.

Lezen is één, begrijpend lezen is twee

• Like Like x 2
  10. Coltus

Coltus
    Expand Collapse
    Basisspeler

Lid geworden:
    5 november 2016
    Leuk Bevonden:
    285
    Hava atma lan Mesut

11. TYSON

TYSON
    Expand Collapse
    Basisspeler

Lid geworden:
    6 juli 2014
    Leuk Bevonden:
    188
    Als het over 90% van de leden gaat dan gebruik je niet de term 'Arslan en co', maar dan zeg je 'bijna alle leden'.

Als je duidelijk schrijft, wordt begrijpend lezen ook wat eenvoudiger.

Maar goed, je punt is duidelijk.

• Like Like x 1
  12. Longhorn

Longhorn
    Expand Collapse
    Basisspeler

Lid geworden:
    9 januari 2015
    Leuk Bevonden:
    327
    Fav. clubs:
    U.C. AlbinoLeffe
    Fav. speler:
    Gabriel Batistuta
    'En co' kan slaan op een overgrote meerderheid

13. Arslan

Arslan
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    12 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    4.054
    Ik heb er geen moeite mee dat Longhorn mij aanwijst

• Like Like x 2
  14. Mariachi

Mariachi
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

Lid geworden:
    4 november 2007
    Leuk Bevonden:
    2.194
    Türkiye'de konu ne olursa olsun, herşey politika. Artık her bokta adamların parmakları var. Namussuz herifler. İnsan konuşmak istemiyor ise bile, zorla dedirtiyorlar. Politikaya giremeden Türkiye ve Türk sporunu konuşamaz olduk. Gerisini siz düşünün.

Neyse Türkiye politikası konuşmamaya özen göstereceğim. Bir zahmet akepe propagandacıları, kanal 7 muhabirleri, at gözlüklü ampul savunucuları, Vatikan fethedicileri, Tayyip yalaka ve trollarida biraz uslu dursun.

• Like Like x 1
  15. Ibrahim Paşa

Ibrahim Paşa
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

Lid geworden:
    12 augustus 2011
    Leuk Bevonden:
    2.037
    Fav. clubs:
    SS Lazio Roma
    Fav. speler:
    Giorgos Katidis
    Anlastik, bundan sonra bende siyaset yapmayacagim. Okadar dostlarim var burda hepsinin kalbini kirdim sirf su rantci siyasetciler yuzunden.

16. Arslan

Arslan
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    12 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    4.054
    Söz falan vermiyorum, ama arkadaşların hatırına özen göstereceğimi diyebilirim. Belirttiğim gibi hayatın her alanına siyaseti sokan biz değiliz. Sorumluları başka yerlerde arayın

Deel deze pagina!

Momenteel bekijken (Leden: 0, gasten: 0) actieve gebruikers dit onderwerp