Welkom op VoetbalPortaal

Wil je ook meepraten over het Turks voetbal en al het andere voetbal in de wereld?

Registreer je dan volledig gratis en doe mee!

Ik wil lid worden

Passolig saçmaligi...

Discussie in 'Turks voetbal / Turkse voetbalcompetitie / Spor Toto Süper Lig' gestart door BJKMaster, 16 april 2014.

1. BJKMaster

BJKMaster
    Expand Collapse
    Administrator

Lid geworden:
    10 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    1.121
    Fav. clubs:
    Besiktas
    Fav. speler:
    Şifo Mehmet
    Yildirim Demirören zamaninda yapilan saçma sapan bir proje. Millet bütün bilgilerini verip bilet almak, bankalarin kuklasi olmak istemiyor. Anlayisla karsilayabiliyorum...

https://eksisozluk.com/passolig--4033773?day=2014-04-16&p=2

Bakalim derbi kaç kisiye oynanacak.

Not: Passolig, Süper Lig maçlarina bilet alabilmek için üretilen bir kisisel karttir. Bunsuz bilet alinamiyor artik.

2. BJKMaster

BJKMaster
    Expand Collapse
    Administrator

Lid geworden:
    10 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    1.121
    Fav. clubs:
    Besiktas
    Fav. speler:
    Şifo Mehmet
    Saçmalik da degil, skandal anasini satayim.

"Ben stadlara nasil daha az insan çekerim" demis olmalari muhtemel. Öküzler.

3. Razzerian

Razzerian
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

Lid geworden:
    12 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    525
    Fav. clubs:
    Beşiktaş JK
    Fav. speler:
    Sergen Yalçin
    Dit is een goed initiatief om het hooliganisme de kop in te drukken en het komt wat mij betreft al tien jaar te laat. Al meer dan een decennia zitten we te kloten met lege stadions of gillende wijven & kinderen als straf voor de misdragingen van een minderheid.

Passolig wordt ingevoerd zodat m'n makkelijker mensen individueel kan gaan weren uit de stadions. Ik begrijp dan ook niet dat er zoveel kritiek op komt van mensen die zich ook alleen maar dood ergeren aan die idioten die het verpesten voor de rest.

Het gehele privacy argument gaat ook niet op vind ik, in een tijdperk waar iedereen zijn vuile was aan de Facebookwasdraad hangt gaat een digitaal toegangskaartje niet veel veranderen.

Het is uiteraard wel grappig dat dit net nu wordt ingevoerd, vlak voor onze derby. Dit gaat de club bakken met geld kosten. M'n had net zo goed kunnen wachten tot volgend seizoen of dit al enkele weken eerder kunnen invoeren. Maar m'n doet het uitgerekend nu, toeval? I don't think so.

• Like Like x 1
  4. galip

galip
    Expand Collapse
    Salih > Oguzhan
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    27 april 2012
    Leuk Bevonden:
    1.071
    Fav. clubs:
    Fenerbahçe
    Fav. speler:
    Alex, Salih, Sow
    m'n yerine men yazarsan sevinirim raz. moet altijd je zinnen 2x lezen omdat ik 'm'n' associeer met 'mijn'

5. Oguz7

Oguz7
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

Lid geworden:
    25 september 2013
    Leuk Bevonden:
    382
    Hooligan sacmaligi durdurmak felan hepsi yalan, hersey para icin.... gecen bizim kasimpasaya oynadigimiz macta bir kasimpasali taraftar (aslinda bjkli) sahaya girmisti hemen nasil unuttunuz onu... 1 gun polis'in elindeydi sonra medya krali oldu beyaz futbol'a ciktiydi misafir olarak. Bizim kulupte ayri bir komedi... hem kart1903'i alman gerekiyor hem passolig denen sacmaligi... olimpiyatta toma'lar carsi'yi hazir bekliyor cunku carsi disarda duracak... hazir siyaset futbol'a karismisken olaylar bizi bekliyor sonra tff verir yine bize 5 mac ceza

6. KillforYou

KillforYou
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    6 april 2008
    Leuk Bevonden:
    1.378
    Veiligheid is bullshit. Alle gegevens van seizoenskaarthouders zijn al bekend, als je iets verkeerds doet word je er zo uitgepikt door de politie. Een losse ticket koop je met je tc kimlik nummer, dus wederom weten ze je te vinden. Heden ten dage ben je helemaal niet undercover in het stadion. Als je met iemands anders ticket naar binnen gaat en iets geks doet, er hangen tientallen cameras boven je kop. Na de wedstrijd wordt je opgepakt door de robocops en je bent er weer bij. Er is sowieso weinig tot geen hooliganisme in Turkije.

Oguzun dedigi gibi passolig sirf rant icin cikarilmis, karti satan sirket Calik grubuna bagli fazla soze gerek yok sanirim.

7. Karizma-TS

Karizma-TS
    Expand Collapse
    Trabzonsporlu

Lid geworden:
    7 oktober 2009
    Leuk Bevonden:
    594
    Koydeki, kasabadaki adamin bank karti bile yok bunu nerden gidip alacaklar. Sonra birde ona yukle, su bu.
    Bizim millet rahati sever. Zaten gitmiyorlardi iki dakikada kart alabilmelerine ragmen. Simdo hic ugrasmazlar. Gitmemek icinde kendine nedeno var. Kahvede otururlar.

Meydanda cay icerler. Stata 100 m uzalikta oturur mac izlerler ama stata gitmezler. Trabzondan izlenimlerim.

8. Ibrahim Paşa

Ibrahim Paşa
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

Lid geworden:
    12 augustus 2011
    Leuk Bevonden:
    2.037
    Fav. clubs:
    SS Lazio Roma
    Fav. speler:
    Giorgos Katidis
    In ieder land waar dit is ingevoerd, is het uitgelopen op een fiasco.

Het aantal toeschouwers verminderde, stadions raakten leeg en het regende klachten over de lastige bureaucratie en regeltjesterreur. Mensen willen gezellig een wedstrijdje pakken met hun gezin, of een oom die op bezoek komt uit het buitenland, of met een groep klasgenoten van vroeger. Ze willen daarvoor best twee uur in de rij staan of een last-minute boeking doen, maar geen 60 formulieren invullen en daarbij weer op allerlei ergernissen stuiten.

Ik werk bij een bank dus ik weet hoe de mens van nature een hekel heeft aan bureaucratie. Voetbal is een volkssport en als volkssport moet je zo breed mogelijk openstaan voor een zo groot mogelijk publiek, dan kan je je inkomsten verhogen. Niet door je eigen toegankelijkheid te bemoeilijken en miljoenen potentiële bezoekers te isoleren en uiteindelijk buiten te sluiten. Ik weet nu van mezelf dat ik dus NOOIT meer een wedstrijd van Besiktas ga bezoeken. Ik kom uit Nederland en weet wat voor een hel de Turksche bureaucratie is dankzij mijn ervaringen bij het Turksche consulaat. Die kemalistische ambtenaren daar in Rotterdam mogen van mij letterlijk doodvallen met hun fascistische service en arrogante maniertjes.

Dus weinig kans dat ik dit mezelf ook aan ga doen op een snikhete zonnige middag in Istanboel, met toeterende taxi's en gillende simit-verkopers op de achtergrond. Dan breekt me de zweet uit, krijg ik het warm in mijn brein, gaat het overal jeuken en ben ik bereid om iedereen neer te steken.

Nederland was het meest fanatiek op het gebied van de clubcard-regeling en combi-regeling en zelfs een van de voorlopers op dit gebied. Nederland heeft gemerkt wat voor negatieve effecten deze regelingen hebben en is nu bezig met het geleidelijk afschaffen ervan.

Nu gaat Turkije het weer invoeren. Net als de play-offs. Alleen in een oliedom land als Belgie en de Verenigde Staten aanwezig, dus Turkije voerde het ook in.

• Like Like x 1
  9. Oguz7

Oguz7
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

Lid geworden:
    25 september 2013
    Leuk Bevonden:
    382
    yabancilar maca nasil gidecek?

10. Ibrahim Paşa

Ibrahim Paşa
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

Lid geworden:
    12 augustus 2011
    Leuk Bevonden:
    2.037
    Fav. clubs:
    SS Lazio Roma
    Fav. speler:
    Giorgos Katidis
    In een hooligan-land als Engeland heb je deze regel niet eens.

Maar volgens onze Belgische vriend is dit goed voor het voetbal. Ik ga straks keihard lachen als er 2000 man tijdens Besiktas-Antalya of Besiktas-Konya op de tribune zitten en de recettes teruglopen door heel het land.

Dan zul je zien hoe gauw ze het weer afschaffen, net als de playoffs.

#10 Ibrahim Paşa, 16 april 2014
    Laatst bewerkt: 16 april 2014
    • Like Like x 1
  11. ultrAsGS

ultrAsGS
    Expand Collapse
    Jeugdspeler

Lid geworden:
    24 oktober 2009
    Leuk Bevonden:
    12
    Yabancı uyruklu kişiler PASSOLİG Kart sahibi olabilir mi?
    Yabancı uyruklu kişilerin de 6222 sayılı Sporda Şiddet ve Düzensizliğin Önlenmesine Dair Kanun kapsamında stadyumlara giriş yapabilmek için elektronik kart alması gerekmektedir. Yabancı uyruklu kişiler, sitemizdeki başvuru formunu doldurarak PASSOLİG Kart sahibi olabilir.
    Yabancı uyruklu kişilere yalnızca PASSOLİG Cüzdan Ön Ödemeli Kart seçeneği sunulmaktadır.

http://www.passolig.com.tr/sikca-sorulan-sorular

Çok boktan

12. Oguz7

Oguz7
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

Lid geworden:
    25 september 2013
    Leuk Bevonden:
    382
    jullie spelers moeten echt oefenen hoe je een goal moet vieren bah

13. Oguz7

Oguz7
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

Lid geworden:
    25 september 2013
    Leuk Bevonden:
    382
    pardoon verkeerd

14. KillforYou

KillforYou
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    6 april 2008
    Leuk Bevonden:
    1.378
    Ben onlarin ebesini sikim. Ulan gurbetcilere resmen uvey evlat muammelesi yapiliyor her konuda. Nerde devlet.

15. bastro

bastro
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    8 september 2008
    Leuk Bevonden:
    722
    Subat'ta 3 haftaligina Turkiye'ye gitmistim. Eskisehir ve Bursa maclari vardi. 48.000 kombine var zaten. Satisa cikardiklari 2.000 bilet. Onu da kredikarti olmadan alamiyorsun. Kredikartimiz yoktu. Baskasi alsin dedik. Teslimatta kredikartin sahibinden vekalet almam gerekiyordu bileti teslim alabilmem icin. Bu iskence yuzunden maclara gidemedim. Simdi birde bu passolig sacmaligi cikmis. Bir gurbetci olarak bir maca gitmek icin bu kadar ugrasacagima gider kafede izlerim daha iyi. Futbolumuz cok kaliteli ya, birde boyle sacmaliklarla ugrasacagiz..

• Like Like x 2
  16. KillforYou

KillforYou
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    6 april 2008
    Leuk Bevonden:
    1.378
    Bizi adam yerine koymuyorlar kardesim.

17. bastro

bastro
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    8 september 2008
    Leuk Bevonden:
    722
    Vatandakileri adam yerine koymuyorlar abi bizi mi koyacaklar? Gerci biz alistik uvey evlat olmaya. Hollandada alamanciyiz, Turkiye gidincede aha bak alamancilar geldi diyorlar. Heryerde alamanciyiz biz..

• Like Like x 1
  18. Legend

Legend
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    2 maart 2006
    Leuk Bevonden:
    343
    Fav. speler:
    Wesley Sneijder
    Biri biçaklasa da su sktmn domuzunu.

19. Ilhan1907

Ilhan1907
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    22 oktober 2007
    Leuk Bevonden:
    157
    Fenerbahce en kasimpasa zijn de enige twee clubs die niet meedoen aan deze onzin. O yonden kutlarim bizim yonetimi

20. bjk4ever

bjk4ever
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

Lid geworden:
    10 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Fav. clubs:
    Besiktas
    Ustelik almanya degil hollandada kaliyoz dusun amk.

Deel deze pagina!

Momenteel bekijken (Leden: 0, gasten: 0) actieve gebruikers dit onderwerp