Welkom op VoetbalPortaal

Wil je ook meepraten over het Turks voetbal en al het andere voetbal in de wereld?

Registreer je dan volledig gratis en doe mee!

Ik wil lid worden

Süper Lig O sene bu sene: Aftellen voor de Vierde ster

Discussie in 'Fenerbahçe SK' gestart door Merzifonlu Mustafa, 17 juli 2018.

1. Merzifonlu Mustafa

Merzifonlu Mustafa
    Expand Collapse
    Veelbelovend Talent

Lid geworden:
    1 juni 2018
    Leuk Bevonden:
    92
    Fav. clubs:
    Fenerbahçe
    Fav. speler:
    Alex de Souza
    O sene bu sene...

2018 begon als een slecht jaar maar alles werd zowat vergeten sinds Ali Koc per 3 juni onze nieuwe voorzitter werd. Een nieuwe technisch directeur werd gehaald, een nieuwe coach aangetrokken, 3 van de 10 Turkse top talenten zijn aangetrokken. Kers op de taart is de hoeveelheid verkoop van seizoenskaarten die zijn verkocht in tegenstelling tot voor 2018. Fenerbahce supporters hebben er vertrouwen in. De spelers hebben er vertrouwen in. Het gaat eindelijk na 4 jaar gebeuren.

Geen Fatih Terim die met zijn geluk blijft winnen, geen Senol Gunes, geen media. Dit jaar wordt het hem. Dit jaar wordt het van Fenerbahce.

2. C/NO

C/NO
    Expand Collapse
    Veelbelovend Talent

Lid geworden:
    11 juni 2018
    Leuk Bevonden:
    37
    Fav. clubs:
    milan
    Fav. speler:
    baggio
    Cok beklersin haha.

• Dislike Dislike x 1
  3. Merzifonlu Mustafa

Merzifonlu Mustafa
    Expand Collapse
    Veelbelovend Talent

Lid geworden:
    1 juni 2018
    Leuk Bevonden:
    92
    Fav. clubs:
    Fenerbahçe
    Fav. speler:
    Alex de Souza
    Aldigimizda senin goz yaslarini biriktirip icecem.

4. C/NO

C/NO
    Expand Collapse
    Veelbelovend Talent

Lid geworden:
    11 juni 2018
    Leuk Bevonden:
    37
    Fav. clubs:
    milan
    Fav. speler:
    baggio
    Kudur haha, cocu denen mal buraya hollanda saniyor. Bakalim napacak cocuman

• Dislike Dislike x 1
  5. Merzifonlu Mustafa

Merzifonlu Mustafa
    Expand Collapse
    Veelbelovend Talent

Lid geworden:
    1 juni 2018
    Leuk Bevonden:
    92
    Fav. clubs:
    Fenerbahçe
    Fav. speler:
    Alex de Souza
    Cocu Zimparatorunuzu 50.000 taraftarin onunde rezil etcek. Bakalim napcak Paraci Imparator.

6. Turkoglu

Turkoglu
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    7 februari 2007
    Leuk Bevonden:
    196
    Acikcasi Fenerin yeniden yapilanmasi beni Turk futbolu adina mutlu edip umutlandiriyor. Umarim aceleci davranmazlar. Suana kadar atilan adimlar ve verilen kararlar yerinde gibi.

• Like Like x 1
  7. Merzifonlu Mustafa

Merzifonlu Mustafa
    Expand Collapse
    Veelbelovend Talent

Lid geworden:
    1 juni 2018
    Leuk Bevonden:
    92
    Fav. clubs:
    Fenerbahçe
    Fav. speler:
    Alex de Souza
    Acele davranma is spelers a la Love halen omdat je geen idee hebt wie je kan halen. Trainer halen in augustus omdat we net tekort kwamen in de vCL. De supporters hebben weer zin in Fener, voor het eerst sinds 2011. En in het begin zullen de supporters het verschil maken. Als we in Kadikoy minimaal 40 punten en uit minimaal 30 puntenpakken zijn we op het juiste weg.

Supporters verwachten niet dat we opeens kampioen worden maar als we zover zijn is het niet dat we het opeens kwijt moeten raken.

8. ElvirBolić

ElvirBolić
    Expand Collapse
    Jeugdspeler

Lid geworden:
    14 augustus 2016
    Leuk Bevonden:
    21
    Fav. clubs:
    Fenerbahce
    Met de huidige selectie gaan we geen kampioen worden. Dat moet men ook niet verwachten dit jaar. De club zit in diepe schulden en de situatie met FFP blokt transfers af. Er wordt vooral gekeken naar transfervrije spelers, maar de goeie transfervrije spelers krijgen ook tig aanbiedingen, waardoor het allemaal op zich laat wachten (clubs die onderling strijden met het bieden van hogere salaris/tekensom/projecten/overhalen) en de spelers maken hier dus goed misbruik van en daarnaast hebben ze natuurlijk langer vakantie.

Daarom ook dit jaar niet veel verwachten. Er wordt geïnvesteerd in de toekomst, vandaar dat er jonge spelers worden aangetrokken. Met de huidige selectie en Cocu zullen ze ook veel speeltijd krijgen.

-Komende paar jaar financieel 'stabieler' worden.
    -Dit jaar hopen op kampioenschap maar ook tevreden zijn met top 3.
    -Hopen dat een aantal jonge spelers doorbreken.

Maargoed, de gemiddelde Turk en vooral de gemiddelde Turk uit Turkije begrijpt dit niet, die hebben een IQ van een baksteen.
    Ik zie het al voor me;

-Cocu heeft 3 wedstrijden gelijkgespeeld en wordt uitgejouwd door de supporters
    -Ali Koc is niet de geschikte persoon, met Aziz kregen we elk jaar een sterspeler'
    -Jonge spelers die worden uitgejouwd omdat ze een fout maken
    -Bu sene sampiyon olamadik, Aykut geri donsun
    -Takim degismedi, Aykutu neden gonderdiniz

-

Even kijken wie er nog meer aangetrokken wordt, dan kan ik mijn mening misschien bijstellen

9. Serkan

Serkan
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    11 juni 2011
    Leuk Bevonden:
    2.865
    Het kan zomaar. maar dat zal met dit team niet makkelijk worden. drie jonge spelers kopen is een goed begin, maar op ferdi na zie ik geen speler die de eerste elf direct kan versterken. en dat ferdi basis gaat spelen is ook maar een aanname.

fener heeft minsten 9 spelers nodig.. ik overdrijf niet. op giuliano en skrtel na hoort niemand in de basis. misschien soldado.

10. Serkan

Serkan
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    11 juni 2011
    Leuk Bevonden:
    2.865
    Ik denk dat je er naast zit. de turkse supporters worden steeds geduldiger en begrijpen dat succes tijd kost. beşiktaş is hier een voorbeeld van.. ormans succes doet natuurlijk ook veel met de mentaliteit van turkse supporters.

het is aan de club leiding om dit zo goed mogelijk te communiceren naar de supporters en media. beşiktaş deed dit goed door officieel feda uit te roepen. supporters hielden hun bek en de successen bleven komen.

de leiding van galatasaray doet dit bijna zo goed door de nadruk iedere keer te leggen op de ffp restricties. hiermee neemt het zichzelf ook in bescherming en kweekt het vertrouwen en geduld bij de supporters. galatasaray supporters vinden de huidige situatie jammer, maar blamen daar dursun özbek voor. mustafa cengiz wordt volop gesteund. vooral door de huidige transferstrategie van de club.. roepen dat het geld op is, maar contracten verlengen van overbodige spelers doen ze niet meer. dit versterkt hun boodschap naar de supporters toe. voorheen was dit niet het geval.

11. Merzifonlu Mustafa

Merzifonlu Mustafa
    Expand Collapse
    Veelbelovend Talent

Lid geworden:
    1 juni 2018
    Leuk Bevonden:
    92
    Fav. clubs:
    Fenerbahçe
    Fav. speler:
    Alex de Souza
    Niemand heeft grote verwachtingen. We gaan de competitie niet domineren. We gaan niet met een straatlengte kampioen worden. We gaan al helemaal niet in de CL 2e worden mochten we wonder boven wonder toch plaatsen voor de CL. Maar... Wat mij en veel andere supporters hoop geeft is dat de concurrentie ook niet echt sterk oogt. Op dit moment heeft Gala zich op de vleugels versterkt wat ik weliswaar zorgwekkend vind. Besiktas heeft de elftal om volop voor EL en competite te gaan maar hebben ook versterking nodig. Anders gaan ze weer tekort komen tegen een Basakehir. Al met al zijn onze concurrenten ook niet sterk gelukkig. Anders moesten we genoegen nemen met een 3e plaats.

Financieel is inderdaad onze eerste prioriteit. Dat kan op verschillende manieren aangesterkt worden:
    - De CL in. We hoeven niet te winnen. We krijgen 40 miljoen euro binnen exclusief kaartenverkoop, sponsoren etc... Al pakken we 0, krijgen we per wedstrijd 3 binnen dan nog zijn we 40 miljoen rijker. Doe dit 3 seizoenen en je bent aardig ver.
    - Kaartenverkoop in competitie. Fener heeft al aantal seizoenen geleid onder de gemiste inkomens van kaartenverkoop. Vooral de laatste twee seizoenen was Kadikoy gewoon leeg. Dit jaar hebben we blijkbaar al 39.000 seizoenskaarten verkocht. Zolang de wedstrijden mooi spel vertonen zullen ze wel blijven komen. Ik bedoel, in 2011-12 kwamen onze supporters ook terwijl Fener gewoon bagger wass.

De laatste kan ik je enigszins gelijk geven. Onze Turkse supporters zijn nogal... niet zo intelligent. Besiktas leek in 2016 ook op de juiste weg te gaan maar door druk vanuit de fans zijn we wat slechter gaan presteren met betrekking tot transfers.

Ik denk niet dat onze supporters na een dictatuur van Aziz Yildirim nog gaan protesteren tegen Ali Koc en Cocu. Of Fener moet het wel echt belabberd doen dat we eerste tien niet inkomen.

12. Merzifonlu Mustafa

Merzifonlu Mustafa
    Expand Collapse
    Veelbelovend Talent

Lid geworden:
    1 juni 2018
    Leuk Bevonden:
    92
    Fav. clubs:
    Fenerbahçe
    Fav. speler:
    Alex de Souza
    Mwa... We hebben inderdaad betere spelers nodig maar de hoeveelheid valt mee. Vind Souza bijvoorbeeld ook goed genoeg als ook Isla (redelijk). Onze Linksbacks zijn wel 3 keer niks. Daarbij zijn ogen onze wingers ook niet sterk.

We zullen het dit jaar wel moeten hebben van onze falende concurrenten. Besiktas heeft nog geen transfers gemaakt zoals Aanvallende Middenvelder, Rechtsback etc... Galatasaray heeft Alleen Feghouli vervangen. Als ze een aanvallende middenvelder nog fixen om Belhanda te vervangen (Akbaba?) dan zie ik ze als de grootste gevaar voor ons. Als onze tegenstander een Besiktas van 16-17 of Gala van 11-12 was dan waren we sowieso kansloos. Maar dat is geenszins het geval. Vorige jaar hebben we met onze beperkte elftal nog 2e plaats veroverd met 72 punten.

13. ElvirBolić

ElvirBolić
    Expand Collapse
    Jeugdspeler

Lid geworden:
    14 augustus 2016
    Leuk Bevonden:
    21
    Fav. clubs:
    Fenerbahce
    Ik wil jullie heel graag gelijk geven jongens, maar wat ik tot nu toe lees op Twitter- en Facebookpagina's van Fener supporters baart me zorgen. Daarnaast staan we 4 jaar 'droog' en is Ali Koc met hoge verwachtingen gekozen als de nieuwe voorzitter. Men verwacht op korte termijn successen en dat is ook meteen de grootste factor om te falen. Door het missen van een stuk hersenen bij de supporters, heeft Aziz bijna 20 jaar zonder enig weerstand zijn gang kunnen gaan. Goz boyama, buyuk yildiz getirmek, yalan soylemek, etc etc. Zo werkt het in Turkije, vooral bij Fener. Ik hoop dat ik ongelijk heb en de supporters minimaal 1 jaar geduld hebben

14. Serkan

Serkan
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    11 juni 2011
    Leuk Bevonden:
    2.865
    Feghouli vervangen? feghouli in vorm is de beste speler van de lig. waarom zou je hem willen vervangen. vorig jaar speelde hij met een blessure. en nog was hij goed voor 8 doelpunten en 8 assists.

• Like Like x 1
  15. Merzifonlu Mustafa

Merzifonlu Mustafa
    Expand Collapse
    Veelbelovend Talent

Lid geworden:
    1 juni 2018
    Leuk Bevonden:
    92
    Fav. clubs:
    Fenerbahçe
    Fav. speler:
    Alex de Souza
    Feghouli in vorm is de beste speler van de lig [shocked]

Dat is A). Te discussieren en B). Vorige jaar heb ik hem in de tweede helft niet zo in vorm gezien.

Waarom denk je dat ze Onyekuru hebben gehaald? Samen met Garry zal Gala wel de best presterende wingers hebben in de basiself.

16. Longhorn

Longhorn
    Expand Collapse
    Basisspeler

Lid geworden:
    9 januari 2015
    Leuk Bevonden:
    327
    Fav. clubs:
    U.C. AlbinoLeffe
    Fav. speler:
    Gabriel Batistuta
    Geinig dat niemand rekening lijkt te houden met Basaksehir

17. Merzifonlu Mustafa

Merzifonlu Mustafa
    Expand Collapse
    Veelbelovend Talent

Lid geworden:
    1 juni 2018
    Leuk Bevonden:
    92
    Fav. clubs:
    Fenerbahçe
    Fav. speler:
    Alex de Souza
    Fenerbahce olmaz ise Besiktas ya da Galatasaray olur. Basaksehir olmaz.

18. Forza

Forza
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

Lid geworden:
    8 april 2007
    Leuk Bevonden:
    981
    Fav. clubs:
    Real Madrid
    Fekuli beste speler van de lig dedi ya la asjsjdjdkdkskgkfkfk zaaaa

• Like Like x 2
  19. AssAssiN

AssAssiN
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    10 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    3.038
    Verbaast me dat er anno 2018 nog om het Turkse politieke landschap heen clubfanatiekelingen zijn die elkaar uitschelden vanwege de rivaliteit. Ik heb die drang al een x aantal jaar niet meer. Hatta gecen yil GSin sampiyon olmasi bana ilk defa koymadi. En iyisi onlardi dedim koydum gectim.

20. Serkan

Serkan
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    11 juni 2011
    Leuk Bevonden:
    2.865
    Wie dan negredo zaaaa uhilidhshhwd

Deel deze pagina!

Momenteel bekijken (Leden: 0, gasten: 0) actieve gebruikers dit onderwerp