Welkom op VoetbalPortaal

Wil je ook meepraten over het Turks voetbal en al het andere voetbal in de wereld?

Registreer je dan volledig gratis en doe mee!

Ik wil lid worden

Newcastle United

Discussie in 'Premier League' gestart door Kadikoy1, 2 februari 2006.

1. AssAssiN

AssAssiN
    Expand Collapse
    Guest

Bjk4ever heeft het niet over kwaliteit, maar over prestaties. Als je puur en alleen daar naar kijkt heeft bjk4ever gewoon gelijk.

Wil iedereen ook Tugay niet vergeten? Die man is ook al jarenlang succesvol in Europa. [/b][/quote]
    Ik heb ook niet gezegd dat Emre beter heeft gepresteerd dan Nihat. Ik heb alleen mijn mening gegeven over de kwaliteiten van beide voetballers

2. Kadikoy1

Kadikoy1
    Expand Collapse
    Guest

Ik heb ook niet gezegd dat Emre beter heeft gepresteerd dan Nihat. Ik heb alleen mijn mening gegeven over de kwaliteiten van beide voetballers [/b][/quote]
    Ok. Maar kwaliteit betekent dus niet altijd prestatie.

3. AssAssiN

AssAssiN
    Expand Collapse
    Guest

Ok. Maar kwaliteit betekent dus niet altijd prestatie. [/b][/quote]

Sommige voetballers hebben kwaliteit maar komen weer niet goed uit de verf bij een club om bepaalde randzaken. Dat is waar ik op doel in deze discussie

4. Panter-van-Kadikoy

Panter-van-Kadikoy
    Expand Collapse
    Guest

Ze wonnen anders wel degelijk hun wedstrijden en klommen steeds omhoog , heb jij die wedstrijden van newcastle gezien ? [/b][/quote]
    Dat kwam ook maar door de bevliegingen van Michael Owen, hij is de enige die scoort daar (7 goals uit 9 duels). Maar die is ook geblesseerd.

5. SariKirmizi

SariKirmizi
    Expand Collapse
    Guest

Bjk4ever heeft het niet over kwaliteit, maar over prestaties. Als je puur en alleen daar naar kijkt heeft bjk4ever gewoon gelijk.

Wil iedereen ook Tugay niet vergeten? Die man is ook al jarenlang succesvol in Europa. [/b][/quote]
    Zeker , tugay kerimogly , de ster van Blackburn en natuurlijk ex-speler van GS. (dacq) Jammer dat hij nu zo oud is , een van de weinige die ook buitenshuis heeft gepresteert.

6. Arslan

Arslan
    Expand Collapse
    Guest

Grappig om een Turk in Lonsdale kleding te zien (h_xy)

7. BJKMaster

BJKMaster
    Expand Collapse
    Guest

Souness was al niet een beste trainer, en dat heeft hij bewezen ook: 56 duels, 16 gewonnen(met Newcastle)

8. Kara-Davut

Kara-Davut
    Expand Collapse
    Guest

Dat het zo slecht gaat met Newcastle heeft niks met de selectie etc. te maken.

Souness is gewoon een waardeloze trainer.

Met spelers als Ameobi, Babayaro, Boumsong, Bowyer, Dyer, Elliott, Emre Belozoglu, Given, Jenas, Luque, Milner, N'Zogbia, Owen, Parker, Shearer, Solano, Taylor etc. hebben ze gewoon een hele goede selectie.

Als je met zo'n selectie 15e(!) staat, dan moet je je als coach toch wel even achter de oren krabben.

Newcastle is daarnaast ook nog eens een rijke club. Dus Souness had alle mogelijkheden, maar hij heeft alles verprutst.

Geef deze selectie aan een goede trainer en durf bijna te zweren dat hij er Champions League voetbal mee haalt.

Hiddink to Newcastle!!!

9. SariKirmizi

SariKirmizi
    Expand Collapse
    Guest

Hiddink gaat dus echt niet naar Newcastle als hij clubs als Real of M.united kan krijgen. Ook heeft hij de mogelijkheid om bondscoach te worden van Engeland...kweet t niet hoor (ge-qak)

10. Fenerbahceli

Fenerbahceli
    Expand Collapse
    Guest

Newcastle met moeite langs Southampton

Newcastle United liet zich bijna verrassen door eerstedivisionist Southampton, maar bereikte toch de kwartfinale van de FA Cup. Een doelpunt van Kieron Dyer bracht redding.
    Newcastle speelde een goede eerste helft, maar verzuimde te scoren. Shola Ameobi en Jean-Alain Boumsong raakten paal en lat.

Het initiatief kwam in de tweede helft bij de gasten te liggen. Southampton, met oud-Feyenoorder Alexander Östlund in de basis, leek voor een stunt te gaan zorgen. Newcastle-doelman Shay Given hield zijn ploeg echter op de been.

De winst had de thuisclub te danken aan Kieron Dyer. De middenvelder, die voor het eerst sinds augustus in de basis startte, rondde af na goed voorbereidend werk van Charles N'Zogbia.

11. Panter-van-Kadikoy

Panter-van-Kadikoy
    Expand Collapse
    Guest

Newcastle heeft vandaag met 2-0 gewonnen van Everton.

Het valt me op dat alles weer koek en ei is in St. Jamesons Park. Sinds het vertrek van Graem Sounnes heeft Newcastle geen wedstrijd meer verloren. Ze hebben 3 keer gewonnen en 1 x gelijk gespeeld en klimmen steeds hogerop.

12. Panter-van-Kadikoy

Panter-van-Kadikoy
    Expand Collapse
    Guest

Newcastle wint weer met 3-1 van Bolton Wanderers. Uiteraard is Alan Shearer weer een van de doelpuntenmakers.

13. Fenerbahceli

Fenerbahceli
    Expand Collapse
    Guest

...Nolberto Solano zorgde uit een vrije trap voor 1-0. Na de 2-0 van Shearer, besliste Shola Ameobi de wedstrijd. Kevin Davies scoorde nog tegen namens Bolton...

14. Panter-van-Kadikoy

Panter-van-Kadikoy
    Expand Collapse
    Guest

Ze zijn nu al 6 duels zonder nederlaag sinds Souness vetrokken is. Dat zegt heel wat.

15. SariKirmizi

SariKirmizi
    Expand Collapse
    Guest

Hoe speelt emre eigenlijk , iemand die zijn wedstrijden volgt ?

16. Panter-van-Kadikoy

Panter-van-Kadikoy
    Expand Collapse
    Guest

Sinds Souness weg is heb ik Emre niet meer gezien in de basis en ook niet op de bank. Of tribune of blessures zoals altijd. En dat zou de beste Turk ter wereld worden. Hahaha. Ulan die man speelt nog minder wedstrijden per jaar dan Sergen.

(g-a>k<) (g-a>k<) (g-a>k<)

17. AssAssiN

AssAssiN
    Expand Collapse
    Guest

Sinds Souness weg is heb ik Emre niet meer gezien in de basis en ook niet op de bank. Of tribune of blessures zoals altijd. En dat zou de beste Turk ter wereld worden. Hahaha. Ulan die man speelt nog minder wedstrijden per jaar dan Sergen.

(g-a>k<) (g-a>k<) (g-a>k<) [/b][/quote]
    Nihat is de beste Turk

18. Panter-van-Kadikoy

Panter-van-Kadikoy
    Expand Collapse
    Guest

Kadikoy, Tschai3, Cemo, Arschlan en BJKMaster zijn geen clowns of politieagenten, bunu kafana sok. Her gun ven her gece bizim sayemizden topicler kapaniyor. Kendimden utaniyorum.

De admins en moderators hebben keihard voor ons gewerkt en doen dat tot op de dag van vandaag. Je kan beter iets relevants posten en je haat jegens mij intomen. Dan stop ik er ook mee. Ik begrijp niet wat je van mij wilt, notabene in een langdurige scheldpartij die jij begonnen ben.

(n..dsO)

19. AssAssiN

AssAssiN
    Expand Collapse
    Guest

Haha ik snap niet hoe je erbij komt dat ik vol haat zit jegens jou, dat is nl. helemaal niet zo. Vind jouw posts vaak wel grappig en het is best leuk om je te treiteren, omdat je dan vaak doordraait en nog grappigere onzin begint uit te kramen. Maargoed, je hebt wel gelijk. Ik kap er mee.

Bovenstaande post was ironisch bedoeld, dat snap je denk ik wel. Ik had er verder ook geen andere bedoelingen bij, zoals het uitlokken van een scheldpartij ofzo

20. Gokhan-Unal

Gokhan-Unal
    Expand Collapse
    Guest

emre speelde de laatste wedstrijden in de basis en had altijd een rol gehad bij doelpunten, dan wel assist dan wel de pass voor de assist. emre rules

Deel deze pagina!

Momenteel bekijken (Leden: 0, gasten: 0) actieve gebruikers dit onderwerp