Welkom op VoetbalPortaal

Wil je ook meepraten over het Turks voetbal en al het andere voetbal in de wereld?

Registreer je dan volledig gratis en doe mee!

Ik wil lid worden

Newcastle United

Discussie in 'Premier League' gestart door Kadikoy1, 2 februari 2006.

1. Kadikoy1

Kadikoy1
    Expand Collapse
    Guest

Souness vandaag ontslagen. Zal Emre leuk vinden. Anelka is voorlopig even veilig totdat Souness weer een nieuwe club heeft.

2. bjk4ever

bjk4ever
    Expand Collapse
    Guest

Werd tijd, zoveel geld verspild en noch resultaten noch voetbal was er niet.

3. SariKirmizi

SariKirmizi
    Expand Collapse
    Guest

Emre is toch momenteel geblesseerd daar? Souness kon er zelf ook weinig aan doen , teveel spelers waren geblesseerd..maar een team met de kwaliteiten van newcastle hoort hoger te staan

4. bjk4ever

bjk4ever
    Expand Collapse
    Guest

Zelfs toen de blessures minimaal waren voetbalde Newcastle niet goed......

5. SariKirmizi

SariKirmizi
    Expand Collapse
    Guest

Zelfs toen de blessures minimaal waren voetbalde Newcastle niet goed...... [/b][/quote]
    Ze wonnen anders wel degelijk hun wedstrijden en klommen steeds omhoog , heb jij die wedstrijden van newcastle gezien ?

6. Kadikoy1

Kadikoy1
    Expand Collapse
    Guest

Ze wonnen anders wel degelijk hun wedstrijden en klommen steeds omhoog , heb jij die wedstrijden van newcastle gezien ? [/b][/quote]
    Ja op TV8 en het was 3 keer niets. Ik keek alleen voor Emre en zelfs hij viel tegen.

7. SariKirmizi

SariKirmizi
    Expand Collapse
    Guest

Mischien komt het dan toch door Souness , vraag me af wie hem zal opvolgen.

8. bjk4ever

bjk4ever
    Expand Collapse
    Guest

Ze wonnen anders wel degelijk hun wedstrijden en klommen steeds omhoog , heb jij die wedstrijden van newcastle gezien ? [/b][/quote]
    Ik keek ze op TV8, alleen nu worden ze niet meer uitgezonden in Europa.

9. Kadikoy1

Kadikoy1
    Expand Collapse
    Guest

Ik vraag me af of het alleen door Souness komt. Er is iets met die club. Elk jaar steken ze miljoenen in de ploeg en elk jaar is het niets. Ze denken te Engels denk ik en kopen voor veel geld te veel middelmatige spelers.

10. Kadikoy1

Kadikoy1
    Expand Collapse
    Guest

Ik keek ze op TV8, alleen nu worden ze niet meer uitgezonden in Europa. [/b][/quote]
    (t.ox_*) Wel als je naar TV8 kijkt die in het digiturk abonnement zit. (t.ox_*)

11. bjk4ever

bjk4ever
    Expand Collapse
    Guest

(t.ox_*) Wel als je naar TV8 kijkt die in het digiturk abonnement zit. (t.ox_*) [/b][/quote]
    Ik wist wel dat je dit zou zeggen. (t.ox_*)

12. Arslan

Arslan
    Expand Collapse
    Guest

Emre is al jarenlang geblesseerd, ik vind die jongen als topvoetballer volledig mislukt. Ik kan er ook slecht tegen als mensen zeggen dat hij top is, hij is nooit top geweest buiten de dagen dat ie bij Galatasaray eens schitterde. Daarbuiten is ie altijd geblesseerd.

Ook met het Turkse elftal heeft ie nog geen één keer het verschil kunnen maken, als het er op aan kwam gaf die niet thuis. Ik vind dat Terim Emre even buiten de selectie moet laten zodat ie een beetje over zichzelf kan gaan nadenken. Waarschijnlijk ontbreekt het hem aan professionaliteit, want zo vaak geblesseerd zijn is verkeerd.

Game over Emre (r.d.k//_)

13. Arslan

Arslan
    Expand Collapse
    Guest

Weet nou niet of dat zo goed nieuws is voor Fener (ge-qak)

14. bjk4ever

bjk4ever
    Expand Collapse
    Guest

Weet nou niet of dat zo goed nieuws is voor Fener (ge-qak) [/b][/quote]
    De laatste was hij meer bezig met zijn individuele show dan met zijn ploeg. En als je zijn prestaties over 2 jaar bekijkt heeft hij ook niet heel veel gedaan.

15. Cemo

Cemo
    Expand Collapse
    Guest

Waarom is dat nou toch? Emre is Turkije's belangrijkste exportproduct op het gebied van voetbal. Hebben wij dan geen mentaliteit? Zijn we te verwend? Ik snap het niet.

Er ontbreekt een type Gattuso in Turkije. Zo een speler die alles en iedereen wat in de weg staat opruimt. Dat soort type spelers hebben wij nodig.

16. bjk4ever

bjk4ever
    Expand Collapse
    Guest

Je vergeet Nihat geloof ik. Waar Emre al jarenlang faalt in Europa presteert Nihat steeds werelds.

17. AssAssiN

AssAssiN
    Expand Collapse
    Guest

Je vergeet Nihat geloof ik. Waar Emre al jarenlang faalt in Europa presteert Nihat steeds werelds. [/b][/quote]
    Alsnog acht ik Emre kwalitatief van een hoger niveau dan Nihat

18. bjk4ever

bjk4ever
    Expand Collapse
    Guest

Alsnog acht ik Emre kwalitatief van een hoger niveau dan Nihat [/b][/quote]
    Dat neemt niet weg dat Nihat succesvoller is geworden in Europa dan Emre.

19. AssAssiN

AssAssiN
    Expand Collapse
    Guest

Dat kan wel zo zijn, alleen zegt het niks over de kwaliteiten van de voetballers

20. Kadikoy1

Kadikoy1
    Expand Collapse
    Guest

Bjk4ever heeft het niet over kwaliteit, maar over prestaties. Als je puur en alleen daar naar kijkt heeft bjk4ever gewoon gelijk.

Wil iedereen ook Tugay niet vergeten? Die man is ook al jarenlang succesvol in Europa.

Deel deze pagina!

Momenteel bekijken (Leden: 0, gasten: 0) actieve gebruikers dit onderwerp