Welkom op VoetbalPortaal

Wil je ook meepraten over het Turks voetbal en al het andere voetbal in de wereld?

Registreer je dan volledig gratis en doe mee!

Ik wil lid worden

NAC Breda

Discussie in 'Eredivisie' gestart door Panter-van-Kadikoy, 17 februari 2006.

1. Panter-van-Kadikoy

Panter-van-Kadikoy
    Expand Collapse
    Guest

Ik heb deze jongen zien voetballen in het stadion, toen ze tegen FC Den Haag moesten. Hij kan het zeer goed, volgens mij is ie verdediger.

2. Fenerbahceli

Fenerbahceli
    Expand Collapse
    Guest

NAC Breda is Vidmar minimaal maand kwijt

Tony Vidmar staat minimaal vier weken aan de kant, laat NAC Breda weten. De linksback blijkt zijn rib te hebben gebroken in de wedstrijd tegen met Willem II.
    In een duel met Raymopnd Victoria botste de Australische international ietwat ongelukkig met de aanvoerder van Willem II. Vidmar moest direct afhaken. Na onderzoek bleek dat hij een rib heeft gebroken.

'Dat kost 'm vier tot zes weken', vertelt fysiotherapeut Frank Ragas op de website van NAC. 'En dan moet je eerder aan zes dan aan vier denken.'

3. Fenerbahceli

Fenerbahceli
    Expand Collapse
    Guest

Blessure Diba 'terwijl het net zo lekker ging'

Anouar Diba kan zijn goede vorm de komende weken niet etaleren bij NAC Breda. De Marokkaanse dribbelaar is zes weken uitgeschakeld met een ingescheurde spier in zijn bovenbeen.
    De blessure ontstond toen Diba in de uitwedstrijd tegen SC Heerenveen (NAC verloor met 2-1) in de grond trapte. 'Ik voelde al iets en vroeg uit voorzorg al om een wissel. Ik ging alvast wat op links lopen om me een beetje aan het spel te kunnen onttrekken', vertelt de aanvaller op de website van zijn club.

'Toch kreeg ik de bal, ik nam hem aan en keek naar afspreelmogelijkheden. Johan Vonlanthen zag ik vrij lopen, helemaal op rechts. Het was een kansrijke situatie, dus ik moest 'm wel geven. Ik gaf de bal en voelde direct een heftige pijnscheut. Toen wist ik dat het helemáál mis was.'

De diagnose is dat de bovenbeenblessure Diba zes weken gaat kosten. 'En dat terwijl het net zo lekker ging.'

4. ForzaCarsi

ForzaCarsi
    Expand Collapse
    Guest

Voetbal International meldt vandaag dat Julian Jenner wil vertrekken bij NAC Breda. De vleugelaanvaller komt onder Cees Lok weinig aan spelen toe en zou daarom willen vertrekken bij zijn club. Eerder toonden AZ, Ajax en Feyenoord al belangstelling voor de technicus.

Cees Lok laat zijn ploeg de laatste weken in een 4-4-2-systeem opereren, waardoor Jenner niet meer in zijn plannen voorkomt. De 22-jarige Delftenaar wil binnenkort samen met zijn zaakwaarnemer Soren Lerby met NAC om de tafel. Tot die tijd lijjkt de club uit Breda zich nog niet druk te maken om deze situatie.

“Eind maart gaan we daar duidelijkheid over geven. Mij is niet bekend dat Julian Jenner weg wil bij ons. Of we dat in het gesprek met zijn zaakwaarnemer te horen krijgen is wat mij betreft vooralsnog slechts speculatie,†reageert algemeen directeur Theo Mommers.

5. Fenerbahceli

Fenerbahceli
    Expand Collapse
    Guest

NAC gaat niet door met Petö, Vidmar en Van Zwam

Tony Vidmar, Tamas Petö en Arno van Zwam moeten uitkijken naar een nieuwe club. NAC Breda heeft de drie dertigers ontslag aangezegd.
    Petö (31) heeft de langste staat van dienst bij NAC. De Hongaarse middenvelder heeft in de vijf seizoenen in Bredase dienst echter door zware blessures weinig kunnen laten zien.

Voor Vidmar (35) is de terugkeer op het oude nest kortstondig. De Australische verdediger, die afgelopen zomer overkwam van Cardiff City, maakte na acht jaar zijn rentree in Breda. Het blijft beperkt tot één seizoen.

NAC haalde Van Zwam in oktober 2003 naar Breda. De 36-jarige doelman, die met de overgang zijn avontuur bij het Japanse Jubilo Iwata afsloot, ging dienst doen als tweede doelman. Van Zwam groeide dit seizoen uit tot eerste keus totdat een knieblessure hem parten ging spelen.

Voor de verhuurde spelers is de weg terug naar Breda afgesloten. Adnan Barakat (FC Eindhoven) en Robert Braber (Helmond Sport) moeten uitkijken naar een nieuwe club. Bart Van Den Eede, die op huurbasis voor NEC uitkomt, gaat terug naaar België. Benny Kerstens, die evenmin kon rekenen op een nieuw contract, heeft in RBC Roosendaal een nieuwe club gevonden.

6. BJKMaster

BJKMaster
    Expand Collapse
    Guest

Nacompetitie voor NAC kan ik me eigenlijk niet voorstellen maar het is gebeurd, NAC moet nacompetitie spelen voor lijfsbehoud in de HCE doordat er vandaag met 2-6 verloor tegen kampioen PSV!

Doelpunten kwamen van: Derijck(die al een penalty had gemist) en Vonlanthen
    De doelputen van PSV kwamen op naam van: Cocu, Farfan(2x), Vennegoor(2x) en Mika Vayrynen.

7. Fenerbahceli

Fenerbahceli
    Expand Collapse
    Guest

'Ook Theo Mommers verlaat NAC Breda'

Theo Mommers stapt op bij NAC Breda. De algemeen directeur legt zijn functie neer, zo meldt BN De Stem. De zwaar tegenvallende prestaties en de grote onrust binnen de club zouden de reden van zijn vertrek zijn.
    Mommers was al een maand niet meer aanwezig bij de wedstrijden van NAC. Vier weken geleden werd hij bij een supportersbijeenkomst geraakt door een ijsblokje. Mommers bleef vervolgens twee weken thuis.

Mommers is de derde die tijdens het seizoen vertrekt. Eerder ontsloeg NAC al de coaches Ton Lokhoff en Cees Lok. Beiden werden eveneens het slachtoffer van het slechte spel van de Brabanders.

NAC is nog in de race om lijfsbehoud, maar blameerde zich tegen TOP Oss in de play-offs. De Bredanaars waren op weg naar de finale maar gaven thuis een 2-0 voorsprong uit handen, waardoor een derde duel noodzakelijk is.

8. BJKMaster

BJKMaster
    Expand Collapse
    Guest

NAC kwam tegen FC Volendam al snel op achterstand door een doelpunt van Chaiat, maar in de tweede helft vocht NAC zich terug. Via een kopbal van Zwaanswijk kwamen de bezoekers op gelijke hoogte. Diba zorgde kort voor tijd uiteindelijk voor de bevrijdende 1-2.

9. BJKMaster

BJKMaster
    Expand Collapse
    Administrator

Lid geworden:
    10 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    1.118
    Fav. clubs:
    Besiktas
    Fav. speler:
    Şifo Mehmet
    NAC heeft zich dan toch weten te redden tegen FC Volendam. Het werd 0-0 maar de eerdere wedstrijd was gewonnen door NAC. NAC zal dus ook volgend jaar in de HCE zijn!

Gelukkig maar, ik zou het wel jammer vinden als NAC zou degraderen, evenals Willem II

10. Argeus

Argeus
    Expand Collapse
    Toeschouwer

Lid geworden:
    28 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij NAC viel nadat ze met 10 man overbleven AYKUT DEMIR in. Een 18-jarige op het middenveld. Het viel me op dat hij heel weinig aan de bal kwam. Hij verstopte zich een beetje, en als ie wel vrij stond werd hij niet aangespeelt.

Toch een paar goede acties en een schot op doel.

11. BJKMaster

BJKMaster
    Expand Collapse
    Administrator

Lid geworden:
    10 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    1.118
    Fav. clubs:
    Besiktas
    Fav. speler:
    Şifo Mehmet
    Hij heeft dit seizoen een stuk of 10x in de basis gestaan bij NAC maar dan als verdediger...

12. S.K.05

S.K.05
    Expand Collapse
    Toeschouwer

Lid geworden:
    14 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is ook een verdediger , kheb hem bij tr onder 17 gezien , hij is een echte vechtertje

13. BJKMaster

BJKMaster
    Expand Collapse
    Administrator

Lid geworden:
    10 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    1.118
    Fav. clubs:
    Besiktas
    Fav. speler:
    Şifo Mehmet
    'Leonardo heeft getekend bij de Spurs'

Grootste miskoop aller tijden van de Spurs. Hij is om de 3 weken geblesseerd, ik denk niet dat Leonardo daar in Engeland succesvol zal zijn. Overigens heeft Tottenham: Keane, Berbatov en Defoe al, wat moeten ze nou met hem?

14. Legend

Legend
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    2 maart 2006
    Leuk Bevonden:
    343
    Fav. speler:
    Wesley Sneijder
    Leonardo is één egoistische speler, maar ik gun het hem wel van harte. Hij heeft niet door kunnen breken bij Feyenoord, misschien dat hij wat met zijn dribbelkunsten in Engeland kan doen.

Groningen'i nasil yakmisti adam, hey anam hey.

PS: Hé, mijn fluitje is weg [thumb]

15. BJKMaster

BJKMaster
    Expand Collapse
    Administrator

Lid geworden:
    10 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    1.118
    Fav. clubs:
    Besiktas
    Fav. speler:
    Şifo Mehmet
    En een vuile speler...

16. Legend

Legend
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    2 maart 2006
    Leuk Bevonden:
    343
    Fav. speler:
    Wesley Sneijder
    Misschien dat Engeland hem iets kan bijbrengen?

Dan komt hij tenminste tegenover Henry of Terry te staan. Bakalim ne halt yiyebiliyor ozaman. Dat is tenminste hoger dan de Michael Dingsdagen uit de Eredivisie.

17. AFC AJAX

AFC AJAX
    Expand Collapse
    Toeschouwer

Lid geworden:
    8 mei 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn heel veel clubs die Leonardo willen hebben nu.

Ajax, PSV, Osasuna, Tottenham o.a.

Ik ben benieuwd waar hij heen gaat.

18. Fenerbahce1

Fenerbahce1
    Expand Collapse
    Toeschouwer

Lid geworden:
    14 augustus 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is maar een middelmatige voetballer wat heeft hij te zoeken bij zulke clubs.[:shg]

19. AFC AJAX

AFC AJAX
    Expand Collapse
    Toeschouwer

Lid geworden:
    8 mei 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft heel veel talent, maar zijn mentaliteit is verrot.

Als Leonardo goed in de wedstrijd zit, speelt hij met gemak 2 a 3 spelers uit.Van mij mag hij naar Ajax komen transfervrij.

20. AFC AJAX

AFC AJAX
    Expand Collapse
    Toeschouwer

Lid geworden:
    8 mei 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft heel veel talent, maar zijn mentaliteit is verrot.

Als Leonardo goed in de wedstrijd zit, speelt hij met gemak 2 a 3 spelers uit.Van mij mag hij naar Ajax komen transfervrij.

Deel deze pagina!

Momenteel bekijken (Leden: 0, gasten: 0) actieve gebruikers dit onderwerp