Welkom op VoetbalPortaal

Wil je ook meepraten over het Turks voetbal en al het andere voetbal in de wereld?

Registreer je dan volledig gratis en doe mee!

Ik wil lid worden

Liverpool

Discussie in 'Premier League' gestart door Fenerbahceli, 10 februari 2006.

1. Fenerbahceli

Fenerbahceli
    Expand Collapse
    Guest

Liverpool haalt Argentijnse kampioen

Liverpool staat op het punt om Gabriel Paletta in te lijven. De Argentijnse verdediger van Banfield komt dit weekend naar Engeland om medisch gekeurd te worden en om de laatste details te bespreken.
    'Dit zou voor mij een geweldige kans zijn. Deze transfer is goed voor mij en de club', liet de twintigjarige jeugdinternational weten in de Argentijnse pers.

Paletta was afgelopen zomer een vaste waarde bij de Argentijnse ploeg die in Nederland de wereldtitel voor spelers onder twintig jaar veroverde.

2. Fenerbahceli

Fenerbahceli
    Expand Collapse
    Guest

Liverpool breekt met slechte reeks bij Wigan

Liverpool heeft voor het eerst in vijf competitieduels weer eens weten te winnen. De nummer drie van het Premiership hield drie punten over aan de uitwedstrijd tegen Wigan Athletic (1-0). Sami Hyypiä maakte het enige doelpunt.
    De Finse stopper van Liverpool zorgde in de eerste helft voor zo'n beetje het enige gedenkwaardige moment. Hyypiä waagde een schot van ruim tien meter en zag zijn volley via de grabbelende handen van Mike Pollitt in de dertigste minuut in het net belanden.

Na rust beet Wigan met meer overtuiging van zich af. Jurek Dudek moest een paar keer optreden en deed dat goed. Arjan de Zeeuw was met twee kopballen dicht bij de gelijkmaker maar had geen geluk. Waardoor Liverpool weer eens won en blijft strijden om de tweede plaats met Manchester United.

3. SariKirmizi

SariKirmizi
    Expand Collapse
    Guest

Die foto (r_x_) (r_x_) (r_x_)

4. bjk4ever

bjk4ever
    Expand Collapse
    Guest

Duidelijk type Nobre dus. Jammer dat er geen Turkse scheidsen fluiten in Engeland. (hpqMme)

5. AssAssiN

AssAssiN
    Expand Collapse
    Guest

Wat is er mis met Nobre

6. SariKirmizi

SariKirmizi
    Expand Collapse
    Guest

Hij heeft een kop waarvan ik gewoon boos word , maar hij past wel bij FB. (t.ox_*)

Die foto is echt ziek , die argentijn maakt die mannetje bijna dood man , maarja argentijnen staan ook bekend om hun ruwheid

7. bjk4ever

bjk4ever
    Expand Collapse
    Guest

Niks hoor, hij is een zeer 'handige' speler. (p.x_)

8. AssAssiN

AssAssiN
    Expand Collapse
    Guest

Handig en effectief (p.x_)

9. Kadikoy1

Kadikoy1
    Expand Collapse
    Guest

Niks hoor, hij is een zeer 'handige' speler. (p.x_) [/b][/quote]
    En niet al te "mondig" aan zijn tongetje te zien, bovendien "snoert" hij van iedere tegenstander de mond.

Leuk deze woordspelingen. (r_x_)

10. BJKMaster

BJKMaster
    Expand Collapse
    Guest

Liverpool is slim bezig!

11. Fenerbahceli

Fenerbahceli
    Expand Collapse
    Guest

Liverpool legt Paletta voor vier jaar vast

Liverpool, Banfield en Gabriel Paletta zijn eruit. De Engelse club neemt de verdediger over van het Argentijnse Banfield. De jeugdinternational tekende voor vier jaar en komt komende zomer over.
    Paletta geldt als een fysiek sterke, kordate verdediger. Hij wordt morgen twintig jaar en maakte deel van het Argentijnse team dat in Nederland wereldkampioen werd op het WK -20.

De belofte wordt de tweede Argentijn die voor Liverpool gaat uitkomen. Mauricio Pellegrino ging hem voor. De lange verdediger speelde vorig seizoen voor The Reds en deed twaalf keer mee in het Premiership. Inmiddels staat Pellegrino bij Alavés onder contract.

12. Fenerbahceli

Fenerbahceli
    Expand Collapse
    Guest

Historische FA Cupzege voor Liverpool tegen Man U

Voor het eerst sinds 1921 heeft Liverpool in FA Cupverband weer eens gewonnen van Manchester United. In een vlakke wedstrijd zonder al te veel hoogtepunten was een enkel doelpunt van Peter Crouch voldoende voor de zege (1-0).
    De wedstrijd tussen de beide Engelse grootmachten was een kopie van het competitieduel van 22 januari: veel overtredingen en weinig kansen. Alleen de winnaar was niet hetzelfde. Waar Manchester United er een kleine maand geleden met de winst vandoor ging door een late treffer van Rio Ferdinand, was het ditmaal Liverpool dat met de eer ging strijken.

Liverpool verdiende de zege ook. In de eerste helft was het Crouch die uit een voorzet van Steve Finnan raak kopte. Edwin van der Sar kreeg nog wel een hand tegen de bal, maar deze rolde via de paal alsnog over de lijn.

De Nederlandse goalie maakte eerder wel een kopbal van Harry Kewell onschadelijk. Manchester ontsnapte verder nog aan een strafschop nadat Ryan Giggs Kewell net binnen het strafschopgebied had gevloerd. Liverpool verdiende echter niet meer dan een vrije trap op het randje van het zestienmetergebied.

In de tweede helft trachtte manager Alex Ferugson met het inbrengen van Louis Saha naast Ruud van Nistelrooy voor meer aanvallende impulsen te zorgen bij Man U. Het mocht niet baten. Volgens de statistieken scoort Van Nistelrooy niet makkelijk tegen Liverpool en dat bleek ook tijdens deze FA Cupeditie het geval.

Het publiek op Anfield Road kreeg nog zeven minuten blessuretijd voorgeschoteld, maar die extra tijd toonde alleen maar meer de onmacht van United aan. Liverpool, met Jan Krompkamp als invaller, bleef gemakkelijk overeind en gaat naar de volgende ronde van het prestigieuze bekertoernooi.

13. Fenerbahceli

Fenerbahceli
    Expand Collapse
    Guest

Harry Kewell matchwinnaar bij Liverpool
    Liverpool stelde zijn kandidatuur voor de tweede plaats achter Chelsea.

Liverpool-Manchester City 1-0
    Liverpool heeft Manchester United achterhaald op de ranglijst. Die gedeelde tweede plaats dankten The Reds aan de nipte overwinning op Manchester City. De treffer van Harry Kewell bleek voldoende voor de drie punten. De Australiër tekende kort voor rust voor de enige treffer. De beste kans voor Manchester City, dat door de tweede gele kaart voor Joey Barton het grootste deel van de tweede helft met tien man speelde, was er voor Georgios Samaras. Maar de Griekse aanvaller verprutste de mogelijkheid die hem werd geboden door Kiki Musampa.

14. Fenerbahceli

Fenerbahceli
    Expand Collapse
    Guest

Liverpool loopt ook tegen Charlton averij op

Jan Kromkamp beleefde weing plezier aan zijn basisplaats als rechtsback bij Liverpool. The Reds kwamen ondanks een overwicht niet tot scoren en bleven steken op 0-0.
    De reden dat Liverpool niet scoorde was tweeledig. Enerzijds hadden de spitsen het vizier niet op scherp staan. Anderzijds keepte Thomas Myhre aan de zijde van Charlton Athletic een uitstekende wedstrijd.

De achterstand van Liverpool op koploper Chelsea is na het gelijkspel opgelopen tot zeventien punten.

pff..gaat niet goed met Liverpool..

15. ForzaCarsi

ForzaCarsi
    Expand Collapse
    Guest

Thomas Myhre is een oude keeper van Besiktas (r_x_)

16. scorpion

scorpion
    Expand Collapse
    Guest

Liverpool heeft zaterdag in eigen huis met 3-1 afgerekend met stadsgenoot Everton. De ploeg van Rafael Benitez moest het het grootste gedeelte van de wedstrijd zonder Steven Gerrard doen. De aanvoerder werd na achttien minuten met twee keer geel van het veld gestuurd. Aan de kant van Everton kreeg Andy van der Meyde rood in de tweede helft.
    Ondanks de vroege aftocht van Gerrard kwam Liverpool vlak voor rust op voorsprong. Phil Neville kopte de bal uit een corner in eigen doel. Javier Luis Garcia zette de Reds in het begin van de tweede helft op 2-0.
    Een treffer van Tim Cahill bracht Everton in de 62e minuut terug in de wedstrijd. Everton slaagde er niet meer in op gelijke hoogte te komen. Dat kwam mede doordat Van der Meyde in de 73e minuut rood kreeg na een elleboogstoot. Harry Kewell besliste de wedstrijd vijf minuten voor tijd door de 3-1 te maken.
    Het ging er hard aan toe in de Merseyside derby. Behalve de rode kaarten voor Gerrard en Van der Meyde trok de scheidsrechter tien gele kaarten. Liverpool klimt door de overwinning naar de tweede plaats in de Premier League. De ploeg heeft negen punten achterstand op koploper Cheslea.

17. BJKMaster

BJKMaster
    Expand Collapse
    Guest

Reina nog altijd boos op Robben

Morgenmiddag spelen Liverpool en Chelsea op Old Trafford de halve finale van de FA Cup. Voor Liverpool-doelman José Reina een reden om nogmaals zijn woede te uiten op Arjen Robben.

Eerder dit seizoen ontving de Spaanse doelman de rode kaart na een fopduik van de Nederlander, waarna heel Liverpool zijn woede uitte op het theatrale gedrag van Robben.

"Hij (Robben red.) heeft mij toen erg teleurgesteld", aldus Reina tegenover The Sun. "Ik heb nooit een tegenstander een rode kaart aangenaaid, dat hoort gewoon niet."

Reina zegt wel te hebben geleerd van het incident. "De volgende keer zal ik minder fel uitkomen dan dat ik de laatste keer deed. Zijn gedrag is niet goed te praten, maar in zekere zin heb ik er van geleerd."

Liverpool-trainer Benitez uitte eerder al kritiek op de schwalbes van de spelers van Chelsea. "Ik wil winnen met goed voetbal en volgens de regels van het voetbal. Sommige clubs denken daar misschien anders over. Zij willen kost wat kost winnen. Ik heb mijn spelers opgedragen van niet zomaar te gaan liggen. Ik hou niet van schwalbes."

18. Deniz1903

Deniz1903
    Expand Collapse
    Guest

Liverpool 1-2 gewonnen , ze hebben echt goed gespeel

Goals:

21 John Arne Riise 70 Didier Drogba
    53 Sanz Luis Garcia

19. BJKMaster

BJKMaster
    Expand Collapse
    Guest

Tegen Chelsea ? Mooi zo het was wel een FA Cup wedstrijd maar dat maakt niet uit.

Als Chelsea maar verliest!

20. Deniz1903

Deniz1903
    Expand Collapse
    Guest

(r_x_) (r_x_)

Deel deze pagina!

Momenteel bekijken (Leden: 0, gasten: 0) actieve gebruikers dit onderwerp