Welkom op VoetbalPortaal

Wil je ook meepraten over het Turks voetbal en al het andere voetbal in de wereld?

Registreer je dan volledig gratis en doe mee!

Ik wil lid worden

Karabükspor

Discussie in 'Anadolu kulüpleri' gestart door Ibrahim Paşa, 31 juli 2014.

1. Forza

Forza
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

Lid geworden:
    8 april 2007
    Leuk Bevonden:
    984
    Fav. clubs:
    Real Madrid
    Nou eerst maar eens kijken of Pektemek het kan waarmaken en dat chaotische achter zich kan laten. Voorgaande seizoenen heeft hij ons genoeg geïrriteerd.

2. Elit

Elit
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    11 augustus 2011
    Leuk Bevonden:
    236

Nee, zelfs het Burak die 30 doelpunten voor ons heeft gescoord is niet goed genoeg om eerste keus te worden bij ons. Hij kan hoogstens een tweede keus spits zijn. In zijn huidige vorm kan hij zelfs dat niet worden.

3. ersan

ersan
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    10 juli 2009
    Leuk Bevonden:
    126
    Pektemek is ook een totaal andere type spits. Wat pektemek wel goed doet is terugzakken en ballen opeisen. Is ook sterker aan de bal en kan de bal ook meer dan 2 seconden aan zijn voet houden.

4. Razzerian

Razzerian
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

Lid geworden:
    12 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    525
    Fav. clubs:
    Beşiktaş JK
    Fav. speler:
    Sergen Yalçin
    Ik heb hem de laatste maanden wat meer zitten te bekijken en ik moet me aansluiten bij jou mening, vind het eigenlijk ook best een overschatte speler. Voetballend vind ik hem erg tegenvallen.

Ik weet dat jullie geen fan zijn van Burak, maar ik vind dat hij toch echt wel goede aspecten aan zijn spel heeft. Het is alleen niet zo'n goede afwerker maar dat is hij nooit geweest, ook niet toen hij er 34 inknalde.

Het is een typische "ogen toe en knallen" spits. Je zou er van opkijken hoeveel spitsen dat doen trouwens.

5. Razzerian

Razzerian
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

Lid geworden:
    12 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    525
    Fav. clubs:
    Beşiktaş JK
    Fav. speler:
    Sergen Yalçin
    Zijn grootste probleem is zijn blessuregevoeligheid, dat heeft hem 3 jaar van zijn carrière gekost en hij is nog maar 26. En zoals je zegt, voerzicht heeft ie niet altijd, is ook been beetje egoïstisch in de zin dat hij de bal te lang bij wil houden zoals jij zegt. (of dat écht egoïsme is laat ik in het midden) Hij neemt vaak te veel hooi op zijn vork, dat soort spelers blinken uit als ze in vorm zijn, maar zijn dramatisch irritant als ze in een mindere vorm vertoeven.

Ik vind ook dat de prestaties van Mustafa wel enorm uit het water worden geblazen, zo geweldig was hij tegen Feyenoord bv. echt niet hoor. In Rotterdam viel hij serieus tegen, veel balverlies. Tegen Arsenal deed hij zijn taak perfect.

6. Arslan

Arslan
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    12 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    4.064
    Geen fan, ik ben niet zo snel fan van iemand. Maar Burak heeft ook een hele goede periode gehad waarin hij goals maakte als kanonskogels. Hij is 1 van de weinige turkse spitsen met een vlammende afronding, streep BAM! Hakan had dat bv niet, die had altijd slappe schoten, ergerde ik me dood aan destijds

7. Razzerian

Razzerian
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

Lid geworden:
    12 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    525
    Fav. clubs:
    Beşiktaş JK
    Fav. speler:
    Sergen Yalçin
    Ik ben er ook geen fan van, maar veel jongens doen dat. Zo'n spelers zijn ook erg afhankelijk van hun vorm en hoe ze zich voelen.

Een spits die goed is in het plaatsen van de bal die kan ook in een mindere periode zijn goals meepikken. Burak schiet in zo'n periodes op de keeper, als hij goed in zijn vel zit dan knalt hij hem zo als jij zegt kei hard binnen.

8. BJKMaster

BJKMaster
    Expand Collapse
    Administrator

Lid geworden:
    10 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    1.121
    Fav. clubs:
    Besiktas
    Fav. speler:
    Şifo Mehmet
    Valentin Viola maakte vandaag zijn eerste treffer voor Karabükspor. Een beauty:

9. AssAssiN

AssAssiN
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    10 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    3.057
    Ik weet niet hoe maar op de een of andere manier heeft Karabuk altijd kwalitatief goede buitenlanders in dienst. Daar in Karabuk hebben ze veel meer oog voor kwaliteit dan de rest van Turkije lijkt wel

• Like Like x 2

Deel deze pagina!

Momenteel bekijken (Leden: 0, gasten: 0) actieve gebruikers dit onderwerp