Welkom op VoetbalPortaal

Wil je ook meepraten over het Turks voetbal en al het andere voetbal in de wereld?

Registreer je dan volledig gratis en doe mee!

Ik wil lid worden

Het grote VP-vakantie topic

Discussie in 'Discussie-Algemeen' gestart door Erdogan, 3 mei 2006.

1. ultrAslann

ultrAslann
    Expand Collapse
    Guest

Gaan jullie ook naar Ostia? [/b][/quote]
    Geen idee, wat valt er daar te doen?

2. bjk4ever

bjk4ever
    Expand Collapse
    Guest

Geen idee, wat valt er daar te doen? [/b][/quote]
    Niks, behalve teveel geld uitgeven in een cafeteria die toeristen aan het uitbuiten is, aangezien ze de enige tent zijn in een straal van 5 km waar je kunt eten.

3. ultrAslann

ultrAslann
    Expand Collapse
    Guest

Niks, behalve teveel geld uitgeven in een cafeteria die toeristen aan het uitbuiten is, aangezien ze de enige tent zijn in een straal van 5 km waar je kunt eten. [/b][/quote]
    Haha goed dat ik het weet. Als echte Kayserili neem ik drinken en eten mee in mijn rugtas, en dan hup handelen maar (r_x_)

4. bjk4ever

bjk4ever
    Expand Collapse
    Guest

Haha goed dat ik het weet. Als echte Kayserili neem ik drinken en eten mee in mijn rugtas, en dan hup handelen maar (r_x_) [/b][/quote]
    Je wint het iig wel van de cafeteria. Het was niet normaal, 4 euro voor een kleinbroodje waar alleen kaas inzit en dat ook nog in kleine mate. (ge-qak)

5. ultrAslann

ultrAslann
    Expand Collapse
    Guest

Je wint het iig wel van de cafeteria. Het was niet normaal, 4 euro voor een kleinbroodje waar alleen kaas inzit en dat ook nog in kleine mate. (ge-qak) [/b][/quote]
    Haha dat is altijd zo bij zulke plekken man, ik weet nog heel goed hoe duur het in Parijs was. Maar ja handig dat ik het nu weet, Ostia, daar moet je met voorbereiding heen gaan (h_xy)

6. Nevsehirli

Nevsehirli
    Expand Collapse
    Guest

deze zomer ga ik naar Workum, dan naar Vlieland en daarna naar Istanbul... (p.x_)

7. Cemo

Cemo
    Expand Collapse
    Guest

Workum en Vlieland hahahaah klinkt erg euhmm ...Warm (r_x_)

8. FB1907

FB1907
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    16 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga 17 Julie naar turkije , naar mijn mooie Ankara.
    OOh man wat heb ik er zin in zeg.

Ga voor een 2,5 week omdat ik moet werken.
    Dat is wel jammer maar ik ga die 2,5 week goed gebruiken [crazy]

9. Fenerbahceli

Fenerbahceli
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    15 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    0
  10. seyhan

seyhan
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    24 februari 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Het eten was er lekker en goedkoop....... Voor de rest was er gelukkig niks dat lekker en/of goedkoop was....[/quote]

???

11. kayseri38

kayseri38
    Expand Collapse
    Jeugdspeler

Lid geworden:
    18 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Vakantie-Topic

Vakantie komt er aan dus ik dacht ik begin maar met een topic. De andere topic was een beetje verouderd

#51 kayseri38, 16 juni 2006
    Laatst bewerkt: 16 juni 2006
  12. kayseri38

kayseri38
    Expand Collapse
    Jeugdspeler

Lid geworden:
    18 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga maandag naar m'n geliefde Kayseri. Ik ga 8 weken dus ik kan ook de intertoto en 2 lig wedstrijden zien dus extra leuk

13. Kara-Davut

Kara-Davut
    Expand Collapse
    Guest

Dit wordt me eerste zomer in Nederland.
    Tot nu toe zijn we elk jaar wel zo'n 6, 7, 8 weken gegaan. Maar dit jaar gaan we niet.

Wordt volgens mij een niet al te beste zomer [down]

14. Surgun

Surgun
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    16 mei 2006
    Leuk Bevonden:
    155
    Over drie weken, na mijn zware tentamens, ga ik naar Turkije.[duimopp]

Eerst naar memleket Sivas, vervolgens Alanya met vrienden, daarna naar Selcuk (Bij Kusadasi in de buurt) en tot slot; Ver elini IstanBul.

Uit al mijn eerdere negatieve ervaringen met Turkije, trekt dat land gewoon mij aan. Ieder jaar zeg ik in mijn dorp dat ik nooit meer een stap daar in de toekomst zal zetten; en ieder jaar voor de zomer verlang ik om naar datzelfde dorp (Cemel Hills) te gaan. Na een dag of twee heb ik t wel daar gezien. Dit jaar zal daar verandering in komen, aangezien de auto tot mijn beschikking zal zijn[happy] .

Drie vier jaar geleden waren we eveneens met vrienden in Alanya. Voor t eerst zonder ouders, op 16 jarige leeftijd, in een prachtig badplaats. Dit jaar gaan we t over doen en wraak nemen op ieder portier die ons in de discotheken niet binnenlieten. Daar maakte ik voor t eerst kennis met; 'Damsiz girilmez' [Roll.z] . Ik vond t zo teleurstellend dat ik gewoon in mijn vaderland werd geweigerd. T kwam nog harder aan toen een groep Nederlanders (allemaal jongens) in mijn eigen land zo vrolijk naar binnenliepen[***] en wij lekker buiten mochten staan tussen al die kiro's. We waren klein en machteloos

Zaman geldi gecti; Turk systemini cozduk ve bu sene intikamimizi alacagiz!!
    Bu sene o Rus manitalari kaptirmiyacagiz o yamyam peynir kafalara!!!

Tek Kahraman Turk milleti...

Hastur...Haydi... Ya Allah!!!!

15. AssAssiN

AssAssiN
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    10 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    2.792
    2 Weken Bodrum en 1 week Kastamonu wordt het dit jaar

16. Nevsehirli

Nevsehirli
    Expand Collapse
    Toeschouwer

Lid geworden:
    14 februari 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    wordt waarschijnlijk dit jaar 2 weken naar memleket Nevsehir... canim felaket cekiyor. ik kan niet wachten [happy]

17. Kara-Davut

Kara-Davut
    Expand Collapse
    Guest

Je moet gewoon een pot maken met je vrienden en die meenemen als je uit gaat.

Als je vervolgens geweigerd wordt, moet je het geld tevoorschijn halen en zeggen: "In Nederland worden we geweigerd omdat we buitenlanders zijn, in ons eigen land worden we ook geweigerd (dan geld tevoorschijn halen)..Biz eglenmek istiyoruz, para harcamak istiyoruz"

Je komt gegarandeerd binnen. Ik vertel 't uit ervaring.

18. Surgun

Surgun
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    16 mei 2006
    Leuk Bevonden:
    155
    Ik weet. Eerst dachten we dat je een kaartje moest kopen, maar later bleek dat de ingang gratis was[happy] . Zoals eerder gezegd lieten ze ons niet binnen. Ik zei tegen me vrienden; Laten we briefjes van Mustafa Kemal Ataturk zien maar die waren te gierig om dat te doen. Zij wilden perse met een dame naar binnen. Zij wisten echter niet dat die dames die buiten liepen geplaagd werden door de vele kiro's die daar rondhingen.

Voorgaande jaren had ik er geen last van; Hotel had een eigen discotheek[Whsixzle] [duimopp]

19. Erdogan

Erdogan
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    13 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga pas eind augustus naar turkije,

3 of 4 weken naar kurtulus koyu in aydin.

Beetje mijn familie bezoeken, 90% van mijn familie woont nog in turkije, dus dat wordt, beetje okey spelen met mijn neven, beetje vissen. beetje opa meehelpen.

wordt wel cool.[thumb]

20. FB1907

FB1907
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    16 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens dit is mij laatste dag hier in Nederland.
    Morgen rond 2 uur in de middag zal ik vertrekken richting het Shiphol waarna ik naar Ankara zal vliegen.

Ben de 28e weer terug.

wens jullie nog allemaal veel plezier ..Tot Zinas [cheers]

Deel deze pagina!

Momenteel bekijken (Leden: 0, gasten: 0) actieve gebruikers dit onderwerp