Welkom op VoetbalPortaal

Wil je ook meepraten over het Turks voetbal en al het andere voetbal in de wereld?

Registreer je dan volledig gratis en doe mee!

Ik wil lid worden

Het grote VP-vakantie topic

Discussie in 'Discussie-Algemeen' gestart door Erdogan, 3 mei 2006.

1. FB1907

FB1907
    Expand Collapse
    Guest

Ga voor een week of 2a3 omdat ik moet werken kan ik niet lang blijven, anders was ik wel voor 6 weken ofzo gegaan.

Ga naar Ankara met vrouwtje en kind.
    Was eigenlijk van plan om naar Antalya ofzo te gaan maar ons kleine is daar nog veelste klein voor(7 maanden).
    Ga volgend jaar zeker naar Antalya/Marmaris/Bodrum.

Maar Ankara is mijn Home , hoewel ik Yozgatli ben en er niet al te graag heen wil.

2. Panter-van-Kadikoy

Panter-van-Kadikoy
    Expand Collapse
    Guest

Sjonge jonge, ne adamsin be. Krijg je eindelijk de kans in Milaan echt origineel Italiaansch te eten, wil je alsnog doner en kofte. Alsof je dat niet genoeg hebt gegeten hier in Holland.

(t.ox_*)

3. ultrAslann

ultrAslann
    Expand Collapse
    Guest

Sjonge jonge, ne adamsin be. Krijg je eindelijk de kans in Milaan echt origineel Italiaansch te eten, wil je alsnog doner en kofte. Alsof je dat niet genoeg hebt gegeten hier in Holland.

(t.ox_*) [/b][/quote]
    Ik hoef geen Italiaans eten, misschien een keertje ofzo, maar verder wil ik lekker Turks eten. (h_xy)

4. kemie

kemie
    Expand Collapse
    Guest

Hahaha..typisch Turks: (Kuru) Fasulye met pilav en cacik.. (b.xz) (hpqMme)

5. ultrAslann

ultrAslann
    Expand Collapse
    Guest

Dit topic gaat opeens over eten (r_x_)
    Laten we verder gaan praten over onze zomervakanties (p.x_)

6. bjk4ever

bjk4ever
    Expand Collapse
    Guest

Ik ga over 2 weken ook naar Rome, 5 dagen met school. Zijn er daar Turkse tenten? Ik heb geen zin om pizza's te gaan eten, veel liever doner, kofte (p.x_)
    Ik ga dit jaar waarschijnlijk alleen naar Turkije in de zomervakantie. Mijn ouders gaan niet, maar ik wil wel gaan. Ik ga waarschijnlijk een week Kayseri, daarna met neven uit Kayseri naar Bodrum Antalya ofzo voor een week (h_xy) En daarna nog 3 weken ofzo Kayseri, gaat leuk worden iig (h_xy) [/b][/quote]
    Ik heb geen enkele Turkse tent gezien. Je hebt wel 'doner kebap' daar, maar dat is op Italiaans wijze klaargemaakt. Wel mooi is dat op de poster voor de 'donerwinkels' je duidelijk een Turkse man met snor bij de doner ziet. Maar je kan ook 'gewoon' voor pizza kiezen natuurlijk. (p.x_)

Het eten was trouwens 'eentonig'. Voorgerecht pasta met tomatensaus, hoofdgerecht friet+een stuk spons dat vlees moet voorstellen of groente als je vegetarisch bent.

Ik weet niet of jullie naar het Vaticaan gaan, maar als jullie erheen gaan moet je absoluut bij Pink Bar gaan lunchen, een prachtige ervaring. De obers zijn gay, de menu's zijn roze en de tafelkleed zit vol met bloemetjesmotieven, maar het eten is er wel goedkoop. Menu van pasta/pizza+ salade+ cappuchino+ frisdrank voor een tientje. We hadden trouwens niet door dat de tent Pink Bar heette, dus niet doordenken aub.

7. kemie

kemie
    Expand Collapse
    Guest

Volgens mij ben jij er niet heengegaan omdat het eten daar zo goedkoop was...je zegt ook:

(hpqMme)

8. Cemo

Cemo
    Expand Collapse
    Guest

muhahuahua ulan Bora (r_x_)

Ik weet niet wat ik dit jaar ga doen. Ik ben Turkije, na 14 jaar achter elkaar, een beetje beu. Heb alles ook wel gezien. Van Dolmabahce tot Pamukkale tot de Yayla's in Oost Karadeniz en Saklikent.

Denk dat ik dit jaar een keer naar een echt buitenlands land ga. Brazilië ofzo.

9. ultrAslann

ultrAslann
    Expand Collapse
    Guest

Ik heb geen enkele Turkse tent gezien. Je hebt wel 'doner kebap' daar, maar dat is op Italiaans wijze klaargemaakt. Wel mooi is dat op de poster voor de 'donerwinkels' je duidelijk een Turkse man met snor bij de doner ziet. Maar je kan ook 'gewoon' voor pizza kiezen natuurlijk. (p.x_)

Het eten was trouwens 'eentonig'. Voorgerecht pasta met tomatensaus, hoofdgerecht friet+een stuk spons dat vlees moet voorstellen of groente als je vegetarisch bent.

Ik weet niet of jullie naar het Vaticaan gaan, maar als jullie erheen gaan moet je absoluut bij Pink Bar gaan lunchen, een prachtige ervaring. De obers zijn gay, de menu's zijn roze en de tafelkleed zit vol met bloemetjesmotieven, maar het eten is er wel goedkoop. Menu van pasta/pizza+ salade+ cappuchino+ frisdrank voor een tientje. We hadden trouwens niet door dat de tent Pink Bar heette, dus niet doordenken aub. [/b][/quote]
    Hmm bedankt voor de info...
    Maar ehmm, die Pink Bar, orda basimiza bi bela ne gelmesin? (h_xy)

10. bjk4ever

bjk4ever
    Expand Collapse
    Guest

Maar ehmm, die Pink Bar, orda basimiza bi bela ne gelmesin? (h_xy) [/b][/quote]
    Kardesim, ik zei toch al dat je niet moest doordenken... (t.ox_*)

11. ultrAslann

ultrAslann
    Expand Collapse
    Guest

Kardesim, ik zei toch al dat je niet moest doordenken... (t.ox_*) [/b][/quote]
    Ok dan vertrouw ik je (h_xy)

12. bjk4ever

bjk4ever
    Expand Collapse
    Guest

Maar ehmm, die Pink Bar, orda basimiza bi bela ne gelmesin? (h_xy) [/b][/quote]
    Je bent wel erg benieuwd, wil je zo graag iets aan je hoofd hebben dan? Roep Umit Karan en Volkan Arslan gelijk ook dan. (p.x_)

13. ultrAslann

ultrAslann
    Expand Collapse
    Guest

Liever niet, daarom vraag ik het (h_xy)

14. bjk4ever

bjk4ever
    Expand Collapse
    Guest

Ik zou er toch heengaan, grote kans dat je Tuncay, Umit Karan of Volkan tegenkomt. (p.x_)

15. ultrAslann

ultrAslann
    Expand Collapse
    Guest

Ik zou er toch heengaan, grote kans dat je Tuncay, Umit Karan of Volkan tegenkomt. (p.x_) [/b][/quote]
    Ik ga er ook wel heen (h_xy) Puur om te ontdekken wat jij daar hebt meegemaakt (t.ox_*)

16. bjk4ever

bjk4ever
    Expand Collapse
    Guest

Ik ga er ook wel heen (h_xy) Puur om te ontdekken wat jij daar hebt meegemaakt (t.ox_*) [/b][/quote]
    Het eten was er lekker en goedkoop....... Voor de rest was er gelukkig niks dat lekker en/of goedkoop was....

17. ultrAslann

ultrAslann
    Expand Collapse
    Guest

Het eten was er lekker en goedkoop....... Voor de rest was er gelukkig niks dat lekker en/of goedkoop was....[/b][/quote]
    Hmm ok... Welk hotel was jij eigenlijk? Wij gaan naar Hotel Acropoli.

Niet zo ver van Pink Bar volgens mij (h_xy)

18. bjk4ever

bjk4ever
    Expand Collapse
    Guest

Hmm ok... Welk hotel was jij eigenlijk? Wij gaan naar Hotel Acropoli.

Niet zo ver van Pink Bar volgens mij (h_xy) [/b][/quote]
    Die kaart is totaal niet duidelijk. Wij zaten bij Hotel Marechiaro, heel dichtbij het luchthaven, zo'n 3 minuten lopen zelfs.

Pink Bar zit trouwens heel dicht bij de St.Pieter Kerk, het is ongeveer 5 minuten lopen.

19. ultrAslann

ultrAslann
    Expand Collapse
    Guest

Haha St.Pieter Kerk daar gaan we heen (h_xy)
    Ik hoorde dat je daar niet in mocht als je te bloot gekleed was, je moet er net gekleed zijn enzo.

20. bjk4ever

bjk4ever
    Expand Collapse
    Guest

Gaan jullie ook naar Ostia?

Deel deze pagina!

Momenteel bekijken (Leden: 0, gasten: 1) actieve gebruikers dit onderwerp