Welkom op VoetbalPortaal

Wil je ook meepraten over het Turks voetbal en al het andere voetbal in de wereld?

Registreer je dan volledig gratis en doe mee!

Ik wil lid worden

Het grote Trabzonspor topic

Discussie in 'Trabzonspor' gestart door Carsi-Belcika, 12 januari 2006.

1. Carsi-Belcika

Carsi-Belcika
    Expand Collapse
    Guest

Trabzon is herezen na een zwakke seizoens start, ze gingen de winter in met een 1-0 zege op Besiktas in Inonu, mooie boost voor de 2e seizoens helft

wat verwacht men van de Lazzen :p

2. Fenerbahce

Fenerbahce
    Expand Collapse
    Guest

Nou? Herrezen wil ik nog niet in mijn mond nemen.. maar in verwacht wel dat ze het beter gaan doen in de 2e helft.. Althans dat hoop ik eerlijk gezegd, want een trabzonspor hoort altijd mee te spelen in de top en niet als middenmoter..

3. AssAssiN

AssAssiN
    Expand Collapse
    Guest

Wanneer mag Gokdeniz weer meedoen?

4. DamatFerit

DamatFerit
    Expand Collapse
    Guest

Vanaf mei volgens mij.

Weet wel dat Trabzon-Galatasaray zijn eerste wedstrijd is.

5. AssAssiN

AssAssiN
    Expand Collapse
    Guest

Ah oke, dat duurt nog wel even maar ik denk dat we zowiezo een sterker Trabzon in de tweede helft zullen zien. Tekke zal waarschijnlijk weer helemaal hersteld zijn van zijn blessure, Szymko is al hersteld. Ze hebben nu ook Stepanovic gehaald voor de CV positie, een Servisch talent. Misschien dat ze daarmee hun CV probleem sinds de transfer van Tolga op kunnen lossen

6. Arslan

Arslan
    Expand Collapse
    Guest

Volgens mij is daar wat geld gekomen met die nieuwe voorzitter Albayrak

7. Cemo

Cemo
    Expand Collapse
    Guest

Fatih Akyel is vanaf volgend seizoen Trabzonspeler.

We hebben onze enige echte "öküz" rechtsback terug, die zijn hele carriere een ding goed heeft gedaan. Het mislukte schot annex voorzet op Jardel in de supercup finale tegen Real Madrid.

Misschien begint hij bij Trabzonspor wel eens eindelijk goed te voetballen.

8. Carsi-Belcika

Carsi-Belcika
    Expand Collapse
    Guest

Ik denk wel dat Fatih het goed zal doen bij Trabzon hoor Cemo, hij kan een beetje een leiders figuur worden voor de verdediging, want hij is toch ook al 29 ofzo? Enmet zijn Europese en Internationale ervaring is dit cker een versterking voor Trabzon

9. BJKMaster

BJKMaster
    Expand Collapse
    Guest

Vind hem maar niets!

10. bjk4ever

bjk4ever
    Expand Collapse
    Guest

Ze hadden Emrah al voor die positie, misschien gaat Fatih centraal spelen naast die nieuwe Stepanovic?

11. DamatFerit

DamatFerit
    Expand Collapse
    Guest

Emrah mag vertrekken. Staat in de belangstelling van Malatya en Rize.

12. bjk4ever

bjk4ever
    Expand Collapse
    Guest

Niks voor Galatasaray? Jullie zoeken een rechtsback en hij is wel redelijk.

13. DamatFerit

DamatFerit
    Expand Collapse
    Guest

Eind van vorig seizoen was ie transfervrij. Heeft nog wel een tijdje onderhandeld met Galatasaray, maar besloot bij Trabzon te blijven.

Emrah komt trouwens uit de jeugd van GS.

14. Arslan

Arslan
    Expand Collapse
    Guest

Ik hoef hem niet

15. Kadikoy1

Kadikoy1
    Expand Collapse
    Guest

Ik vind Trabzonspor weer dom bezig. Ze hebben een nieuwe trainer en hoop goede spelers wordt de deur gewezen, terwijl ze al 2 seizoenen hebben bijgedragen aan het succes van Trabzonspor.

Nu gaan ze weer een hele lading nieuwe spelers halen waarvan het afwachten is hoe dat zal uitpakken. Met Fatih Akyel nemen ze een enorme risico. Fatih is op zijn zachts gezegd niet geliefd bij de supporters en dat kan voor nog meer onrust zorgen binnen de toch al onrustige club.

16. Carsi-Belcika

Carsi-Belcika
    Expand Collapse
    Guest

Zolang ze financieël welvaren gaan ze dit blijven doen denk ik, tot dat ze door beginnen te krijgen dat je een goed elftal niet noodzakelijk moet veranderen(dat was het geval 2 jaar terug)

17. ultrAslann

ultrAslann
    Expand Collapse
    Guest

18. Cemo

Cemo
    Expand Collapse
    Guest

Trabzonspor heeft inderdaad nooit een "gezicht" Er zijn altijd nieuwe spelers en er wordt nooit iets opgebouwd.
    Bij Galatasaray zagen we jarenlang Bulent Korkmaz en Hakan Sukur
    Bij Fenerbahce is de ploeg al bijna 3 jaar hetzelfde
    Bij Besiktas geldt ook dat de kern altijd hetzelfde blijft

Bij Trabzonspor wordt om de 1/2 jaar de hele selectie vernieuwd. Fatih Tekke en Gokdeniz (de vedetten) en de rest. Als ze er voor zorgen dat "de rest" ook op hetzelfde niveau komen als de vedetten, kunnen ze misschien eindelijk een keer kampioen worden. Wat in ieder geval wel positief is voor Trabzon is dat ze hun vedetten wel voor zichzelf kunnen houden. Dit was in de afgelopen jaren nog wel anders.

19. Olic90

Olic90
    Expand Collapse
    Guest

Ik had de voorbereidingswedstrijd van Trabzonspor gezien , en daar speelde Gokdeniz wel , dus ik denk dat die na de winterstop wel mag spelen.

20. ultrAslann

ultrAslann
    Expand Collapse
    Guest

Nee hoor hij mag nog niet spelen. Hij heeft een straf gekregen voor officiële wedstrijden, dus dat hij speelt in oefenwedstrijden zegt niks.

PS: Olic, ben jij Razvan van SQ?

Deel deze pagina!

Momenteel bekijken (Leden: 0, gasten: 0) actieve gebruikers dit onderwerp