Welkom op VoetbalPortaal

Wil je ook meepraten over het Turks voetbal en al het andere voetbal in de wereld?

Registreer je dan volledig gratis en doe mee!

Ik wil lid worden

Het grote Beşiktaş topic

Discussie in 'Beşiktaş JK' gestart door Ibrahim Paşa, 29 mei 2013.

1. Ibrahim Paşa

Ibrahim Paşa
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

Lid geworden:
    12 augustus 2011
    Leuk Bevonden:
    2.071
    Fav. clubs:
    SS Lazio Roma
    Fav. speler:
    Giorgos Katidis
    Ik heb Fikret Orman zien praten bij Top Bizde en ben helemaal overtuigd. Dit is de voorzitter die wij willen hebben.

Die man denkt, leeft en gedraagt zich als een Europese clubvoorzitter en wil Besiktas op een Europese wijze besturen. Hij is niet voor niets bij Borussia Dortmund en Chelsea op werkbezoek geweest.

Deze man moet winnen. Iedereen die op de Demiroren-kliek stemt is geen echte BJK-er.

Enkele citaten van hem:

''De voorzitter gaat de kleedkamer niet binnen, hangt niet rond op het trainingsveld en spreekt niet persoonlijk met zijn spelers. Dat laten we aan de professionals over. Ik betaal alleen de salarissen.''

''De jeugdopleiding gaat op de schop en we halen de bezem door de gehele organisatie. Alles wordt voortaan gedaan door professionals en niet door bestuurders, neven, nichten, ooms en tantes.''

''We gaan een nieuw trainings-en jeugdcomplex bouwen. Nu trainen onze jonkies op een tochtig bijveldje. Dat worden straks tientallen velden naast elkaar met een reusachtige voetbalacademie eromheen.''

#1 Ibrahim Paşa, 29 mei 2013
    Laatst bewerkt: 29 mei 2013
  2. bjk4ever

bjk4ever
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

Lid geworden:
    10 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    1.736
    Fav. clubs:
    Besiktas
  3. Razzerian

Razzerian
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

Lid geworden:
    12 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    525
    Fav. clubs:
    Beşiktaş JK
    Fav. speler:
    Sergen Yalçin
    Ik ben zoiezo pro-Orman.

4. Aslantepe

Aslantepe
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    19 juni 2007
    Leuk Bevonden:
    641
    Fav. speler:
    Wesley Sneijder
    Bende takdir ediyorum Fikret Orman'i

5. Mesut070

Mesut070
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

Lid geworden:
    24 januari 2009
    Leuk Bevonden:
    286
    Bende Ormanciyim mnk

6. Karizma-TS

Karizma-TS
    Expand Collapse
    Trabzonsporlu

Lid geworden:
    7 oktober 2009
    Leuk Bevonden:
    594
    Godfather gibi konusmus.

7. bjk4ever

bjk4ever
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

Lid geworden:
    10 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    1.736
    Fav. clubs:
    Besiktas
    Adamin aciklamalarini demin haber1903'te okudum.

Su kadararini soyleyim: bu adam olur da baskan olursa Besiktas diye bir kulup 2 sene icerisinde kalmaz artik, Besiktas biter....

8. Karizma-TS

Karizma-TS
    Expand Collapse
    Trabzonsporlu

Lid geworden:
    7 oktober 2009
    Leuk Bevonden:
    594
    Buda iceri girer yakinda kurtulursunuz.

9. El Negro Blanco

El Negro Blanco
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

Lid geworden:
    21 december 2012
    Leuk Bevonden:
    197
    Kan iemand mij misschien kort uitleggen waarom Adali wordt gehaat? Ik weet dat hij zich verkiesbaar zou stellen en toen ineens afhaakte. Maar destijds was hij toch vrij populair?
    Ik ben overigens wel van mening dat Orman moet aanblijven. Ik kan mij zeker vinden in zijn visie en denk dat we met hem op de lange termijn groei kunnen verwachten.

10. Razzerian

Razzerian
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

Lid geworden:
    12 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    525
    Fav. clubs:
    Beşiktaş JK
    Fav. speler:
    Sergen Yalçin
    Ik haat Adali helemaal niet, maar ik zie hem heel veel populistische beloftes doen en dat neem ik hem persoonlijk wel kwalijk. Laat ons eerlijk zijn, de meeste fans zijn zo dom dat een uitspraak als "Als ik voorzitter wordt heeft Besiktas een transfer budget van 80 miljoen Euro" er geen alarmbelletjes gaan rinkelen ofzo, die fans denken niet "oh ja? Waar komt dat geld dan ineens vandaan? Ga jij dan binnen X jaar ook je geld terug vragen zoals Demirören?" nee die fans denken "ooh tof! Dan kunnen we grote namen halen en het 'wie heet de grootste [censored][censored][censored]'-spel spelen met Fenerbahçe & Galatasaray!".

Hij maakt beloftes die hij nooit kan houden en als hij ze zou houden dan zou dat betekenen dat de club nog in een dieper dal terecht zal komen.

Het ergste is dat hij opkomt tegen iemand die het wél allemaal goed voor elkaar heeft en realistisch is en weet wat er moet gebeuren. Door op te komen tegen Orman maakt hij het dus mogelijk dat Orman niet herkozen zal worden en als Adali dan daadwerkelijk die populistische politiek gaat doortrekken dan komt het nooit goed met onze club. Dus als je het mij vraagt wordt hij daarom "gehaat".

Dat is in ieder geval toch waarom ik hem persoonlijk niet als voorzitter wil.

11. Florya

Florya
    Expand Collapse
    Swiss Guard
    Moderator

Lid geworden:
    8 september 2006
    Leuk Bevonden:
    3.800
    Los van zijn absurd geloel zie ik ook geen voorzitter in hem.

12. YunuS

YunuS
    Expand Collapse
    Moderator

Lid geworden:
    28 juni 2006
    Leuk Bevonden:
    279
    Aynen. Adali seçilirse diye dününce bile diyorum: "Ulan, bir kere adam gibi biri geldi (Fikret Orman) onun içine mal Adali etmesin."

13. Ibrahim Paşa

Ibrahim Paşa
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

Lid geworden:
    12 augustus 2011
    Leuk Bevonden:
    2.071
    Fav. clubs:
    SS Lazio Roma
    Fav. speler:
    Giorgos Katidis
    Adali is een ordinaire cowboy met een dikke portemonnee en donkere netwerken. Met hem als voorzitter kunnen we grote sterren halen en zelfs kampioen worden. Een populistische korte termijn-denker als Demiroren met wie we ook de dubbel wonnen in 2009, maar sindsdien ging het alsmaar slechter. We kwamen zelfs op de rand van een faillissement en zouden we wellicht net als het legendarische Glasgow Rangers afdalen naar de onderste rivieren van het spelonkenvoetbal compleet met semiprofs en kunstgrasveldjes.

Orman kwam juist als een geschenk uit de hemel vallen in deze donkere tijden waarin iedere BJK-er oorverdovend stil was. De man beschikt over een professionele Europese clubfilosofie en is een strenge saneerder. Hij heeft zijn huiswerk goed gedaan en gaat precies op dezelfde wijze te werk als de puinruimers die bij Borussia Dortmund, Atletico Madrid en Juventus te werk gingen.

Zijn enige fout was het aanstellen van Aybaba voor 4 jaar. Maar dat mag ook wel, perfecte voorzitters bestaan niet. Tegenover de 9 goede dingen die een goede voorzitter presteert zal er altijd 1 foute beslissing staan. Onder de legendarische Harry van Raaij was PSV een Europese topclub met discipline en winstmarges, maar zijn fout was dat ie Guus Hiddink de vrije hand gaf waardoor die de club met grote schulden achterliet.

14. bjk4ever

bjk4ever
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

Lid geworden:
    10 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    1.736
    Fav. clubs:
    Besiktas
    Ik heb liever dat wij grote sterren halen met het geld van de club zelf, en niet met het geld van een geldschieter dat bovendien de verschuldigt aan zichzelf.

15. Karizma-TS

Karizma-TS
    Expand Collapse
    Trabzonsporlu

Lid geworden:
    7 oktober 2009
    Leuk Bevonden:
    594
    Neyin hesabini soracakmis peki? Neden stati buladar hizli yapiyorsun? Neden seneye avrupadayiz? Neden Aybabaya tazminat odendin mi diyecek?

Kusura bakmayolinda, oyle boyle degil gercekten bos konusuyor. Kim buna oy verir.

16. Karizma-TS

Karizma-TS
    Expand Collapse
    Trabzonsporlu

Lid geworden:
    7 oktober 2009
    Leuk Bevonden:
    594
    Biz ucuz atlattik kongreyi. Neredeyse Usta geliyordu. Insallah sozde yeniden Orman gelir. Bir baskan herseyiylen baskan olmali. Orman sonradan acildi ama konusmasiyla, durusuyla ve yaptiklariyla o gorevi hak ediyor.

Ben gecenlerde sormustum Demiroreb nasil bakiyor bu adama diye. Bana 'demiroren birakti gitti, alakasi yok' dediniz.

17. bjk4ever

bjk4ever
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

Lid geworden:
    10 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    1.736
    Fav. clubs:
    Besiktas
    Besiktas'taki en buyuk sikinti kongredeki satilmis dinozorlar. Fikret Orman tuzuk degisikligiyle bu dinozorlari kulupten def etmek adina buyuk bir adim atti ama bu tuzuk degisikliginin kongreye genel kurula yansimasi daha 1-2 sene alir maalesef. O kadar carpik bir kongre ortami var ki su an Demiroren aday olsa tekrar kazanir, o derece. Adali da maalesef favori gorunuyor su anda, sirf bu carpik duzende dolayi.

18. Umit

Umit
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    8 april 2009
    Leuk Bevonden:
    675
    Adali, Yildirim Demirorenin kopegidir. Bilmeyenlere...

Not: Onderzoek naar Demiroren zal hem zeer slecht uitkomen want een onderzoek naar Demiroren zul je vaak de naam Adali tegenkomen.

19. BJKMaster

BJKMaster
    Expand Collapse
    Administrator

Lid geworden:
    10 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    1.111
    Fav. clubs:
    Besiktas
    Fav. speler:
    Şifo Mehmet
    Çirpinsin dursun Adali, kazanamaz o...

Gerçi malo Demirören'in adamlari çok, belli olmaz.

20. Mesut070

Mesut070
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

Lid geworden:
    24 januari 2009
    Leuk Bevonden:
    286
    Wat zouden jullie eigenlijk van Ibrahim Altinsay vinden als nieuwe voorzitter? Zelf weet ik niet veel over hem, maar men is nogal positief over hem.

PS: Hij stelt zich niet verkiesbaar voor zover ik het weet. Dit is dus een what-if scenario.

Deel deze pagina!

Momenteel bekijken (Leden: 0, gasten: 0) actieve gebruikers dit onderwerp