Welkom op VoetbalPortaal

Wil je ook meepraten over het Turks voetbal en al het andere voetbal in de wereld?

Registreer je dan volledig gratis en doe mee!

Ik wil lid worden

Süper Lig GALATASARAY vs FENERBAHCE : de moeder aller stadsderby

Discussie in 'Galatasaray SK' gestart door Mustafa, 1 november 2018.

?

Hoe eindigt deze derby?

  1. Galatasaray

    85,7%
  2. Fenerbahce

    14,3%
  3. Gelijkspel

    0 stem(men)
    0,0%
  1. bastro

    bastro
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

    Lid geworden:
    8 september 2008
    Berichten:
    12.128
    Leuk Bevonden:
    720
    ananizin bilmem neyine kadar gonderin butun oyuncularimizi sevke.. jailson yumruk atacak bizimkilerde izleyecek he! var mi lan oyle dunya.
     
  2. Arslan

    Arslan
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

    Lid geworden:
    12 januari 2006
    Berichten:
    36.287
    Leuk Bevonden:
    4.054
    Az önce Derksen reis dalgasını geçti gene. Adam ne söylerse haklı amk. Kendisine saygısı olan futbolcu Türkiye'ye niye gelsin? Hadi futbolu geçtim ülkedeki faşizan dikta ortam, kadınlara şiddet vs vs
    Adamlara böyle malzeme veren düzenin amk
     
  3. bastro

    bastro
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

    Lid geworden:
    8 september 2008
    Berichten:
    12.128
    Leuk Bevonden:
    720
    amk sanki bu ulkede olmuyor senin saydiklarin. sadece bizim gibi dillendirmiyorlar o kadar..
     
    • Dislike Dislike x 1
  4. Hasan

    Hasan
    Expand Collapse
    SarıKırmızı
    Galatasaraylı

    Lid geworden:
    9 augustus 2010
    Berichten:
    16.213
    Leuk Bevonden:
    3.040
    Fav. clubs:
    Galatasaray
    Fav. speler:
    Hakan Şükür
    Gelen zaten para için geliyor başka ne olcak?
     
    • Like Like x 1
  5. Arslan

    Arslan
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

    Lid geworden:
    12 januari 2006
    Berichten:
    36.287
    Leuk Bevonden:
    4.054
    Nezaman göte göt demeyi öğreneceksin? Türkiye'de kadınlara şiddet çok büyük sorun. Aynısı çocuklara tecavüz için geçerli. Hadi bunları geçtim ülkenin vatandaşları ayrışmış sürekli baskı altında ve korku içinde yaşıyor, 25 milyonluk koyun hariç. Tüm yaşam istatistiklerinde sonlarda bulunan ülkeyi o aynı istatistiklerde top 5'te bulunan Hollanda'yla kıyaslamak son derece gülünç. Derbiler bi nevi Türkiye'deki durumun aynası. Adamlar haklı olarak taşşaklarını geçiyorlar. Savunacak hiç bir tarafımız yok. 17 yılda Orta Doğu ülkesi olduk.
     
    • Like Like x 1
  6. Arslan

    Arslan
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

    Lid geworden:
    12 januari 2006
    Berichten:
    36.287
    Leuk Bevonden:
    4.054
    Eh herhalde
     
  7. AliKoc

    AliKoc
    Expand Collapse
    Jeugdspeler

    Lid geworden:
    3 oktober 2018
    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    19
    Fav. clubs:
    Fener
    Fav. speler:
    Alex
    Serkanin yorum atmamasi baya tuhaf, farkli galibiyet bekliyordu gibi, Fener bu.
     
  8. AliKoc

    AliKoc
    Expand Collapse
    Jeugdspeler

    Lid geworden:
    3 oktober 2018
    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    19
    Fav. clubs:
    Fener
    Fav. speler:
    Alex
    Herseyi baslattan Belhanda guzelim, bu filmi cok gorduk be. Ali Sami Yende 0-0 biten bir mac sonrasida ayni seyler yasanmisti. Yenemediginiz zaman yavsak oluyorsunuz. Koreografi konusunda iyisiniz ama resmen tirbunlerde insanlik dersi verdik size, Terim ve Albayragin aciklamalari cok itici. Bunu da daha once gorduk, Kadikoyde insanlar biber gaziyla zehirlenirken aklinizda sadece kupa vardi. Bi zahmet cek git, bisey yazma. Yenedimiz iste.
     
  9. bastro

    bastro
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

    Lid geworden:
    8 september 2008
    Berichten:
    12.128
    Leuk Bevonden:
    720
    yorumlarimi okursan sucluyuz dedim ama derksen gelipte bizde boyle seyler olmuyor havasi yaratmasin gavat
    .
     
  10. Serkan

    Serkan
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

    Lid geworden:
    11 juni 2011
    Berichten:
    12.771
    Leuk Bevonden:
    2.877
    Ben şahsen bol gerilimli derbilerden hoşlanıyorum. o ne öyle amk ajax feyenoordun ne tadı kaldı ne tuzu. derbiyi derby yapan birbirine aşkla bakan futbolcular değil, hırsından rakibini tanımayacak futbolcular. aynı duyguyu ağzı orospu gibi laf yapıp kavgaya geldi mi kaçan hollandalılardan beklemiyorum. o yüzden derksenın yorumu şaşırtmadı beni. malesef futbolun kalitesi çok düşük ve adama bu konu da hak vermeliyim. ama bunun maçtan sonra ki kavgayla zerre alakası yok. çok doğru çok duyarlılarsa fenerli gencecik taraftarın da tribünde can verdiğini anlatsınlar. ama o işlerine gelmez tabi. türkiye de futbol sadece topa vurmaktan ibaret değil. kocaman bi tutku. feyenoord taraftarları hariç hiç bir hollandalı bizim türk futbolseverlerin fanatikliğine, tutkusuna ulaşamaz. bunu kendileri de biliyor.

    maça gelecek olursak.. skor çok sıktı canımı ama sağlık olsun. kötüydük, hak ettik. eksiğimiz çok, forvetimiz yok. durum böyle olunca kızamıyorsun kimseye. umarım ocak ayına kadar dayanırız, fazla puan kaybetmeyiz. bir tane forvet bile çok şey değiştirebilir. ama önemli olan başakşehirle arayı fazla açmamak. durum böyle kaldığı sürece sıkıntı yok ama adamlar gümbür gümbür geliyor, biz ise her gün bir eksik daha vererek eriyoruz. hiç umudum yok..
     
    • Like Like x 1
  11. Serkan

    Serkan
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

    Lid geworden:
    11 juni 2011
    Berichten:
    12.771
    Leuk Bevonden:
    2.877


    Dengesizliğin daniskası.
     
  12. Arslan

    Arslan
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

    Lid geworden:
    12 januari 2006
    Berichten:
    36.287
    Leuk Bevonden:
    4.054
    Ya sen niye böyle gerizekalı şeyler yazıyorsun hep Burak? Cidden soruyorum bak. Ya oğlum bize 2002'den bu yana her türlü şiddeti yaşattınız Kadıköy'de. Gerets'in başı yarıldı, dayaklar, sidik torbaları vs vs. Muz sallayanlar noldu olm? Bütün dünya utandı sizin adınıza. Ulan daha geçen sezon Şenol Güneş olayları. Ne ayaksınız olm siz? Taraftarlık dersiymiş hahshsha hasittir la. Hepimiz aynı bokuz ama bizim stadta en azından ırkçılar yok!

    Kadıköy'de insanlar zehirlenirken aklımızda kupa varmış. İngaaaaaaa ingaaaaaa lan ağlayadurun. Kupamızı hakkımızı aldık işte. Nerede görülmüş kupa almamak??? Barcelona bile Madrid'te kupa aldı, sen ne saçmalıyorsun?

    Terim ve hele hele o yandaş Rize'li köpeğinden zerre hoşlanmıyorum ama hiçbir Fenerli Galatasaray taraftarına namus dersi vermeye kalkmasın. Bukadar fazla çirkef vukuatı olan kulüp taraftarı iğneyi önce kendi camiasına batırsın
     
    • Like Like x 1
  13. AliKoc

    AliKoc
    Expand Collapse
    Jeugdspeler

    Lid geworden:
    3 oktober 2018
    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    19
    Fav. clubs:
    Fener
    Fav. speler:
    Alex
    Senol Gunes olayi tamamen tiyatro. Bizim basimiza gelenleri sizin basiniza hic bir zaman gelmedi, otobus kursunlandi Arslan aga, sen neyi anlatiyon.... o sezon cok rahat sampiyon olabilirdik, cok rahat.

    Galatasaraya saygim sonsuzdur, bunu defalarca yazdim, 2000-2002 arasi Galatasarayi tutardim, bunu da dile getirdim ama artik yeter. Azicik kendinize gelin.
     
  14. Arslan

    Arslan
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

    Lid geworden:
    12 januari 2006
    Berichten:
    36.287
    Leuk Bevonden:
    4.054
    Biz mi kurşun attık birader? Bu nasıl argüman? Ne alaka? Siz o statta yıllarca her çirkefliği yaptınız, sana saydım. Bana hikaye anlatma istersen.

    Tut tutma kimin şeyinde allalla. Biz kendimizdeyiz, kulüp içersinde varsa bişeyler aramızda çözeriz. Size yedirecek ne TDmiz nede futbolcumuz var ona göre.
     
  15. AliKoc

    AliKoc
    Expand Collapse
    Jeugdspeler

    Lid geworden:
    3 oktober 2018
    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    19
    Fav. clubs:
    Fener
    Fav. speler:
    Alex
    @Arslan ben kupayi vermesinler demedim ki, versinler, sonra versinler, stadda neler oldugunu sende biliyorsun, sizin yonetimde biliyordu ama heriflerin sikinde degildi.
     
  16. Forza

    Forza
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

    Lid geworden:
    8 april 2007
    Berichten:
    16.567
    Leuk Bevonden:
    983
    Fav. clubs:
    Real Madrid
    Kim kac mac ceza alacak bahisleri alalim beyler. Galatasaray’in 3 Hafta sonra Besiktas ile maci varsa en fazla ceza alan 2 mac ceza alir.

    Arslan gs tribunlerinde irkcilik yok diyorsunda zamaninda Sivasspor’lu Baliliye irkci kufurler edildi. Turk milletinin genlerinde irkcilik yok. Ama her tribunde boyle Mallar dolasiyor Evet Galatasaray tribununde’de. Hatirladigim kadariyla gs-FB derbilerinin en abartili olayli derbisi ‘sulu derbydir’ Ali sami yen de.
     
  17. Florya

    Florya
    Expand Collapse
    Swiss Guard
    Moderator

    Lid geworden:
    8 september 2006
    Berichten:
    18.907
    Leuk Bevonden:
    3.925
    Vay amk adam rekor kiriyor. Haftalar önceden zemin hazirlama puhahaha.

    Irkçinin krali Türkiye'de la sen nediyon. Git bak bakam Suriyeliler hakkinda ne dusunuyor millet. Halklar arasi savas var resmen.

    Zaten reyiz normal yolla inerse bu din kardesleri yüzünden iner.
     
    • Like Like x 3
  18. Forza

    Forza
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

    Lid geworden:
    8 april 2007
    Berichten:
    16.567
    Leuk Bevonden:
    983
    Fav. clubs:
    Real Madrid
    Bos Yapma amk.

    Ulkede var 4 milyon suriyeli millet bukadar kisa sure icinde nasil pozitif dusunsun. Senin o alkis tuttugun danimarka 40 adet suriyeli aldi diye nobel odulune layik goruluyordu. Haftalarca propagandasi yapildi. Herangi bir Avrupa devleti birkac ay icinde 4 milyon suriyeliyi topraginda görse neyapardi amk.

    Turk milleti bu halde irkci olmasinda neyapsin ozelikle tabani milliyetci olan bir ulkenin vatandaslari 20/30 yaslarindaki suriyeleri sahilde tatil yaparak gordugunde sitem etmesi gayet dogal.
     
  19. Florya

    Florya
    Expand Collapse
    Swiss Guard
    Moderator

    Lid geworden:
    8 september 2006
    Berichten:
    18.907
    Leuk Bevonden:
    3.925
    Ben Danimarka'ya nerde alkis tutmusum la.

    Diger satirlari okudum yani sana puanim 9 kanka.

    Kendin yazmisin zaten neden irkçi oldugumuzu.
     
  20. Serkan

    Serkan
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

    Lid geworden:
    11 juni 2011
    Berichten:
    12.771
    Leuk Bevonden:
    2.877
    Hahahahaha tam tokadı yapıştıracaktım, sen benden önce davranmışsın.

    türklerin geninde ırkçılık yoksa götümü siksinler. bunu iddia etmek için sosyolog olmaya gerek yok. ben adananın meydanında siyahi öğrenciyi eğlenceymış gibi pazarlayan TÜRK gördüm. o da 21nci yüzyılda. kendi insanımı ne kadar çok sevsem de az piç değil. kendi imparatorluğumuz dediğimiz osmanlı bile ırkçılığın daniskasını yaptı. dine göre yeri geldi türkleri bile ezdiler. cumhuriyetten sonra ki dindar, ermeni, kürt ve şimdi atatürkçü/türk ve suriyeli (zaman zaman haklı buluyorum) ırkçılığından bahsetmiyorum bile. mına çaktımın salağı yine boş boş konuşuyo.
     
    • Like Like x 1

Deel deze pagina!

Momenteel bekijken (Leden: 0, gasten: 0) actieve gebruikers dit onderwerp