Welkom op VoetbalPortaal

Wil je ook meepraten over het Turks voetbal en al het andere voetbal in de wereld?

Registreer je dan volledig gratis en doe mee!

Ik wil lid worden

Champions League / Şampiyonlar Ligi Fenerbahçe 2018-2019

Discussie in 'Fenerbahçe SK' gestart door KillforYou, 5 juni 2018.

1. Merzifonlu Mustafa

Merzifonlu Mustafa
    Expand Collapse
    Veelbelovend Talent

Lid geworden:
    1 juni 2018
    Leuk Bevonden:
    92
    Fav. clubs:
    Fenerbahçe
    Fav. speler:
    Alex de Souza
    Yapar yapar sen merak etme. Cimboma koysun sen yine havlamaya devam edersin.

2. Merzifonlu Mustafa

Merzifonlu Mustafa
    Expand Collapse
    Veelbelovend Talent

Lid geworden:
    1 juni 2018
    Leuk Bevonden:
    92
    Fav. clubs:
    Fenerbahçe
    Fav. speler:
    Alex de Souza
    Ligi tanimasi icin once bir kac kere STSL takimlara oynamali. Ali Koc bunu iyi dusunsun.

3. AssAssiN

AssAssiN
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    10 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    3.037
    Bence ‘ligi tanimak’ lafini cok buyutuyoruz

Futbol evrenseldir

• Like Like x 2
  4. Merzifonlu Mustafa

Merzifonlu Mustafa
    Expand Collapse
    Veelbelovend Talent

Lid geworden:
    1 juni 2018
    Leuk Bevonden:
    92
    Fav. clubs:
    Fenerbahçe
    Fav. speler:
    Alex de Souza
    Nou ja... Wat je zegt klopt wel gewoon. Maar de Turkije is ook wat anders dan Nederland. De ploegen zijn ruw en de media zit als een groep aasgieren af te wachten tot je een fout maakt. Mehmet Demirkol is al begonnen, Cocu is yapamaz diye.

5. Arslan

Arslan
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    12 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    4.012
    Şimdi Cocu mi devrim yapacak TRde? Hayırlısı

6. vanlok

vanlok
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    13 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    255
    Fav. clubs:
    Fenerbahçe SK
    Fav. speler:
    Alex de Souza
    LvG dediklerinde nekadar heyecanlanmistim.
    Altyapiya önem vermesini, qtmle diyalogunu, turkcesini, neyse kocaman 2.0 hayirli olsun.

• Like Like x 3
  7. C/NO

C/NO
    Expand Collapse
    Veelbelovend Talent

Lid geworden:
    11 juni 2018
    Leuk Bevonden:
    37
    Fav. clubs:
    milan
    Fav. speler:
    baggio
    Quote yapmasana anasina siktimin cocugu

• Dislike Dislike x 1
  8. Merzifonlu Mustafa

Merzifonlu Mustafa
    Expand Collapse
    Veelbelovend Talent

Lid geworden:
    1 juni 2018
    Leuk Bevonden:
    92
    Fav. clubs:
    Fenerbahçe
    Fav. speler:
    Alex de Souza
    mAQqq MoRUqQ QuOTe yAPmAsANa

9. Merzifonlu Mustafa

Merzifonlu Mustafa
    Expand Collapse
    Veelbelovend Talent

Lid geworden:
    1 juni 2018
    Leuk Bevonden:
    92
    Fav. clubs:
    Fenerbahçe
    Fav. speler:
    Alex de Souza
    Ajax heeft Sturm Graz geloot. Als Sturm Graz Ajax uitschakelt dan heeft Fenerbahce een geplaatste status. Dan ontlopen we dus clubs als Basel/Paok, Dynamo Kiev, Benfica en Ajax.

10. AssAssiN

AssAssiN
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    10 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    3.037
    Ja alleen in de 3e voorronde. De playoff erna is juist het moeilijkste gedeelte

• Like Like x 1
  11. AssAssiN

AssAssiN
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    10 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    3.037
    Genelde hocalar yapmiyor Turkiyede devrimi bana göre

12. Merzifonlu Mustafa

Merzifonlu Mustafa
    Expand Collapse
    Veelbelovend Talent

Lid geworden:
    1 juni 2018
    Leuk Bevonden:
    92
    Fav. clubs:
    Fenerbahçe
    Fav. speler:
    Alex de Souza
    Extra geld, punten en garantie op EL. Dat is het minimale wat we kunnen verdienen.

13. AssAssiN

AssAssiN
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    10 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    3.037
    Phillip Cocu ziet uit naar zijn dienstverband als trainer van Fenerbahçe. De oefenmeester begint per 28 juni aan zijn nieuwe baan: dan trapt Fenerbahçe de voorbereiding op het nieuwe seizoen af. Hij verlaat PSV na vijf seizoenen, zo maakten de Eindhovenaren vrijdagochtend bekend. "Fenerbahçe is een topclub en doet elk jaar mee om de hoofdprijzen in Turkije", licht Cocu zijn keuze toe op de website van belangenbehartigers van Wasserman.

In vijf jaar loodste Cocu zijn ploeg driemaal naar de landstitel, terwijl hij ook twee keer de Johan Cruijff Schaal won. Hij had nog jaren bij PSV willen werken, geeft hij aan. "Ja, maar daar gaat het niet om bij topsport. Om bij de top te komen en te blijven, moet je jezelf blijven ontwikkelen en uitdagen. Je moet kansen grijpen als die zich aandienen. De kans die ik nu krijg aangeboden, om bij Fenerbahçe samen met de nieuwe president en technisch directeur iets neer te zetten, is enorm."

Op de website van Fenerbahçe zegt Cocu dat hij 'erg onder de indruk' is van de plannen die Fenerbahçe in de nabije toekomst heeft. Hij voerde goede gesprekken met voorzitter Ali Koç en sportief directeur Damien Comolli. "Het is een fantastische club. Koç en Comolli hebben me verteld over hun visie. Hun ideeën zijn veelbelovend. Ik ben trots om deel te mogen uitmaken van zo'n grote club. Ik zie ernaar uit om met het team te werken en de ploeg te gaan leiden in het Sükrü Saracoglu Stadion. Ik kan niet wachten om te beginnen."

Koç, die begin deze maand werd verkozen tot voorzitter van Fenerbahçe, zegt dat sportief directeur Comolli al ruim een jaar op zoek was naar mensen die passen binnen zijn visie. "Phillip Cocu was daarbij een van de belangrijkste kandidaten. Cocu past binnen onze criteria met zijn keuze voor aanvallend voetbal, zijn aandacht voor het individu, zijn leiderschap en het feit dat hij drie keer kampioen is geworden."

#53 AssAssiN, 22 juni 2018
    Laatst bewerkt: 22 juni 2018
  14. AssAssiN

AssAssiN
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    10 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    3.037
    Cocu schijnt een control freak te zijn. Dan komt ie in Turkije wel aan zijn trekken met typetjes als Ozan Tufan die dagelijks in de kroeg te vinden zijn. Wel tof, ik hou wel van gedisciplineerde trainers die schijt hebben aan het miljoenencontract van een speler. Met Koc zal ie ook de ruimte krijgen om zijn eigen werkwijze te hanteren. Bij Aziz maakte het niet uit die de coach was, Aziz bepaalde toch alles

• Like Like x 3
  15. Merzifonlu Mustafa

Merzifonlu Mustafa
    Expand Collapse
    Veelbelovend Talent

Lid geworden:
    1 juni 2018
    Leuk Bevonden:
    92
    Fav. clubs:
    Fenerbahçe
    Fav. speler:
    Alex de Souza
    Wat zijn je verwachtingen van Cocu dit jaar? Ik verwacht wel dat we het goed gaan doen. Pereira deed het al niet slecht met zijn Topal-Souza middenveld, Advocaat is 3e geworden. Ik geef Cocu wel een goede kans.

16. KillforYou

KillforYou
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    6 april 2008
    Leuk Bevonden:
    1.374
    Cocu kesin bir takim sozler almistir transfer gibi yoksa onun Turkiye gelmesi kariyeri acisindan pek mantikli degil. Insallah en basta yillardir bu takimda basarisizligin sembolu olan Topal, Alper ve Hasan Ali yollanir ondan sonra Dirar Noystater gibi copler.

Van Ginkel herhalde ilk transferimiz olacak

• Like Like x 1
  17. Merzifonlu Mustafa

Merzifonlu Mustafa
    Expand Collapse
    Veelbelovend Talent

Lid geworden:
    1 juni 2018
    Leuk Bevonden:
    92
    Fav. clubs:
    Fenerbahçe
    Fav. speler:
    Alex de Souza
    Topal mag per direct weg. Wat we er ook voor mogen krijgen. Is het 3 miljoen, 2 miljoen, 1 miljoen, 5 kippen en een koe? Alles is goed.

Hasan Ali gider mi bilmiyom. Ik denk eerder dat Ismail weg gaat puur omdat Ismail Kartal hem voor Ankaragucu wilt. Als we 1,3 + 0,2 miljoen bonus kunnen krijgen is het al mooi.

Alper blijft zeer waarschijnlijk. Triest maar ja... Vitesse bi aralar istiyordu nolduysa...

18. AssAssiN

AssAssiN
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    10 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    3.037
    De beste beslissing die Cocu kan nemen is direct een halt toeroepen aan het duo Topal-Jozef op het middenveld. Jozef mag best blijven staan (tenzij er een mooi bod op hem gedaan wordt boven de 12.5miljoen, dan mag hij ook direct weg) maar moet een geschikte box2box dribbelaar/passer naast zich krijgen. Dat moet gewoon prioriteit nummer 1 worden. Een 2e goede aanpassing zou zijn Hasan Ali het elftal uit trappen.

Als we wederom met Topal en Jozef zullen spelen, zullen we ongeacht de rest van de aanpassingen die gedaan zullen worden geen kampioen worden, vergeet dat.

19. AssAssiN

AssAssiN
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    10 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    3.037
    Eerlijk gezegd vind ik Dirar als rechtsback niet eens zo slecht. Die indruk werd nogmaals bevestigd op het WK tegen Portugal. Van mij mag ie best op rb geposeerd worden. Maar aub geen rechtshalf want daar schiet ie in aanvallend opzicht te kort in

20. AssAssiN

AssAssiN
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    10 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    3.037
    Ik verwacht ondanks de FFP toch wel redelijke aankopen na de beloftes die Koc heeft gedaan. Middels goede sponsoringcontracten kun je veel problemen wegnemen en gewoon geld uitgeven. Niet te gortig natuurlijk, het gros van de aankopen zal gehuurd worden

Deel deze pagina!

Momenteel bekijken (Leden: 0, gasten: 0) actieve gebruikers dit onderwerp