Welkom op VoetbalPortaal

Wil je ook meepraten over het Turks voetbal en al het andere voetbal in de wereld?

Registreer je dan volledig gratis en doe mee!

Ik wil lid worden

Everton

Discussie in 'Premier League' gestart door Fenerbahceli, 25 februari 2006.

1. Fenerbahceli

Fenerbahceli
    Expand Collapse
    Guest

Westerveld hoopt op steun fans Everton

Sander Westerveld staat de komende vier weken in het doel van Everton. De Nederlandse doelman is voor 28 dagen gehuurd van Portsmouth. De 31-jarige keeper zal zaterdag direct in de basis beginnen als Everton op bezoek gaat bij Newcastle United.
    Zijn tijdelijke overgang is een saillante, want enkele jaren geleden stond Westerveld nog 2,5 jaar in het doel van Evertons aartsrivaal Liverpool. 'Ik weet niet of deze transfer een vreemde zal worden voor de supporters, maar ik heb geen minuut getwijfeld toen de coach me belde', verklaarde Westerveld op de website van The Toffees.

'Het is voetbal en soms moet je aan jezelf denken en niet aan emoties of moeilijke situatie. Ik ben een Red geweest, en nu ben ik een Blue. Ik denk niet dat de fans het ooit zullen vergeten, maar als je goed speelt, dan maken ze het je een stuk gemakkelijker. Het enige wat ik kan doen, is mijn best en hopen dat de fans me steunen.'

2. Fenerbahceli

Fenerbahceli
    Expand Collapse
    Guest

Solano verpest Everton-debuut Westerveld

Ondanks een puike partij heeft Sander Westerveld zijn tijdelijk nieuwe club Everton niet kunnen behoeden van een 2-0 nederlaag.
    Ondanks de voorbereiding van enkele dagen, kon Westerveld tevreden terugkijken op zijn debuut voor Everton tegen Newcastle United. Althans wat betreft zijn eigen prestaties, want de Nederlandse goalie kon uiteindelijk niet voorkomen dat het bezoek aan Newcastle een nederlaag opleverde.

Na ruim een uur tekende Nolberto Solano voor de beslissende treffer op St. James' Park. De Peruaan liet met een schitterend schot Westerveld twaalf minuten voor het einde nog een keer vissen (2-0).

Everton haalde Westerveld, die bij Portsmouth op een dood spoor zit, donderdag voor een maand om het nijpende keepersprobleem het hoofd te bieden. Nigel Martyn en Richard Wright zijn geblesseerd, terwijl derde keeper Ian Turner een schorsing uitzit
    .

3. Fenerbahceli

Fenerbahceli
    Expand Collapse
    Guest

Na drie maanden is Van der Meyde terug

Andy van der Meyde is terug op het trainingsveld. De 26-jarige aanvaller kampte drie maanden met een dijblessure.
    'Andy van der Meyde heeft zich weer aangesloten bij de jongens om wat licht trainingswerk te verrichten', verklaarde Evertons fysiotherapeut Mick Rathbone. 'Hij zal het een korte tijd rustig aan doen om er weer bovenop te komen.'

Van der Meyde verhuisde afgelopen zomer van Internazionale naar Everton, maar hij heeft amper gespeeld voor de club uit Liverpool. Hij arriveerde in Goodison Park met een liesblessure, die hem tot eind oktober aan de kant hield. En vijf competitieduels later kreeg hij last van zijn dijbeen.

'Het was een ernstige blessure en hij heeft drie maanden hard moeten werken', lichtte Rathbone toe. 'Hij is nog voorzichtig met het schieten en de lange passes, maar hij komt er aan. We zullen moeten afwachten hoe het gaat. Maar hij vertelde me dat hij zijn beste conditie ooit heeft. En daar moeten we hem alle krediet voor geven.'

4. Fenerbahceli

Fenerbahceli
    Expand Collapse
    Guest

Everton-Fulham 3-1

Bij Everton was James Beattie weer goed op schot. De spits maakte er twee en heeft er nu vier in de laatste vier duels. Beattie benutte eerste een strafschop en lobte daarna prachtig de 2-0 binnen. James McFadden gooide de wedstrijd na rust op slot. De treffer van invaller Collins John (foto), eveneens uit een penalty, had daarom weinig waarde meer. Het was Johns negende doelpunt dit seizoen.

5. bjk4ever

bjk4ever
    Expand Collapse
    Guest

Van welke sites kopieer je al die wedstrijdverslagen?

6. Fenerbahceli

Fenerbahceli
    Expand Collapse
    Guest

iets mis mee..?

7. bjk4ever

bjk4ever
    Expand Collapse
    Guest

Nee, ik vond ze wel mooi. Lekker beknopt. (h_xy)

8. Eros

Eros
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    27 januari 2007
    Leuk Bevonden:
    744
    Fav. clubs:
    Galatasaray
    Fav. speler:
    Felipe Melo
    Fellaini 6 weken out---->Karma

9. TNR38

TNR38
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    10 mei 2008
    Leuk Bevonden:
    451
    Fav. clubs:
    Real Madrid
    Fav. speler:
    Loïc Remy
    Lukaku voor 35 miljoen naar Everton.

• Like Like x 1
  10. Mariachi

Mariachi
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

Lid geworden:
    4 november 2007
    Leuk Bevonden:
    2.119
    Su Ingilizler aralarinda transfer yaparken resmen para siciyor yahu.

11. KEWELL19

KEWELL19
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    25 februari 2014
    Leuk Bevonden:
    1.516
    Fav. speler:
    Aziz yildirim
    Ingiltere ikinci liginde turkiye zupperliginden daha fazla para donuyor.Adamin parasi var ki harciyor. Sende para olmaz cunku sikeye ceza vermezsin. Vermeyince sponsor senin ligini ciddiye almayi birakir. Bide yabanci limiti denen cagdisi kural olur. Sirf bu kural yuzunden araplar/ruslar turkiye'den kulup satin almiyordur. Adam x takimi satin alsa 5 yabanci disinda tum parasini kazmalara saçmak zorunda kalacak. Reklam yapmak icin mi geliyom turk oyuncularin yedi ceddini zengin etmek için mi diye kafalari karisir.

12. Mariachi

Mariachi
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

Lid geworden:
    4 november 2007
    Leuk Bevonden:
    2.119
    Genelde Ingiltere disindan futbolcu alinca bu kadar para sacmazlar. Kendi aralarinda transfer yapinca cuvallar dolusu para harciyorlar. Kazma futbolculara bile.

Iyi cözüm oysa lig tarihinde yapilan butun sike olaylari arastirilsin, üstüne gidilsin, cezalar kesilsin, hak yerini bulsun. Günah kecisi olan yabanci limiti kaldirilsin. Gec sen...

13. Florya

Florya
    Expand Collapse
    Swiss Guard
    Moderator

Lid geworden:
    8 september 2006
    Leuk Bevonden:
    3.750
    Andy Carrol gibi Konyali Veysel tipinde adama 40 milyon veren zihniyet Lukaku'ya 35'i hayli hayli verir.

14. Mariachi

Mariachi
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

Lid geworden:
    4 november 2007
    Leuk Bevonden:
    2.119
    Benim demek istedigimde bu zaten.

15. KEWELL19

KEWELL19
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    25 februari 2014
    Leuk Bevonden:
    1.516
    Fav. speler:
    Aziz yildirim
    Kuluplerin ekonomik yapisi saglam.Sponsorlar suruyle orda. Hiçbir takim elde tutmak istedigi bi oyuncuyu normal degerine satmaya yanasmaz. Tabii teklif cok cazip olursa is degisir.

16. Ibrahim Paşa

Ibrahim Paşa
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

Lid geworden:
    12 augustus 2011
    Leuk Bevonden:
    2.037
    Fav. clubs:
    SS Lazio Roma
    Fav. speler:
    Giorgos Katidis
    Ligimizin kalitesizligi birinci Cimbom ikinci Turklugumuze.

Mesela sirtsponsoru ustte kalsin oyuncu ismi altta. Bunu ilk Cimbom yapti sonra TFF'de Turk salak mantalitesiyle 'Ligde tum takimlar artik boyle yapmali'' dedi.

Bir yabanci senin ligini izliyorsa, bir oyuncuyu begenirse, ilk once sirtina bakir ismini bilmek ister. Bizim ligde orada ismin yerine Hamidiye Fasulye Corbasi veya Egeturk Kalin Sucuk gorer.

Ligin kalitesi boyle azaliyor. Tabi bide mor menekse formalarinda etkisi var.;)

• Like Like x 1
  17. Ibrahim Paşa

Ibrahim Paşa
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

Lid geworden:
    12 augustus 2011
    Leuk Bevonden:
    2.037
    Fav. clubs:
    SS Lazio Roma
    Fav. speler:
    Giorgos Katidis
    Teveel geld voor te matige voetballers.

Die 40 miljoen voor Luke Shaw is ook belachelijk. 40 miljoen euro voor een linksback?

Als je 40 miljoen euro aan Hamas overmaakt dan is Palestina morgen vrij.

• Like Like x 1
  18. Onbekend70

Onbekend70
    Expand Collapse
    Ali Sami Yen Sokak
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    23 februari 2013
    Leuk Bevonden:
    293
    Fav. clubs:
    Galatasaray SK
    Fav. speler:
    Carlos Tevez
    GS ile BJK 'nin transferbutcesini birlestirsen bi lukaku etmez :D

19. Ibrahim Paşa

Ibrahim Paşa
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

Lid geworden:
    12 augustus 2011
    Leuk Bevonden:
    2.037
    Fav. clubs:
    SS Lazio Roma
    Fav. speler:
    Giorgos Katidis
    Real'in son iki sezon transfere harcadigi para bizim devletin askere harcadigi paradan fazla.:)

Bence Florentino Perez basbakamiz olsun.

20. Karizma-TS

Karizma-TS
    Expand Collapse
    Trabzonsporlu

Lid geworden:
    7 oktober 2009
    Leuk Bevonden:
    594
    1'e alinabilecek ne varsa 5'e alir.

Deel deze pagina!

Momenteel bekijken (Leden: 0, gasten: 0) actieve gebruikers dit onderwerp