Welkom op VoetbalPortaal

Wil je ook meepraten over het Turks voetbal en al het andere voetbal in de wereld?

Registreer je dan volledig gratis en doe mee!

Ik wil lid worden

Diyarbakırspor

Discussie in 'Anadolu kulüpleri' gestart door BJKMaster, 15 maart 2010.

1. BJKMaster

BJKMaster
    Expand Collapse
    Administrator

Lid geworden:
    10 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    1.108
    Fav. clubs:
    Besiktas
    Fav. speler:
    Şifo Mehmet
    Levent Kizil'in TFF'de çalismasi koskocaman bir tesadüf olsa gerek :)

2. Karizma-TS

Karizma-TS
    Expand Collapse
    Trabzonsporlu

Lid geworden:
    7 oktober 2009
    Leuk Bevonden:
    594
    Bir kere ben laz degil Türküm, bunu unutma.

O TS-SVS macinda bir kisi sahaya indi, TS hukmen maglup sayildi.
    Ondan sonra Diyarbakirda adamlar tas yagmuruna tutuldu yani sahaya 1 kisi indi diye hukmen maglup sayil ama bütün tribün tas atsin sayilma, olmaz hakkisliktir.
    Diyar kendi önlemlerini almiyor ondan sonra TFF ye suç buluyosunuz.
    Demekki Diyarbakililar ligde oynamak istemiyor, bizi istemiyeni biz hiç istemeyiz, def olup gitsinler.
    Birde hatirliyorsam olaylar derbi baslamadan olmustu.

#42 Karizma-TS, 16 maart 2010
    Laatst bewerkt: 16 maart 2010
  3. bastro

bastro
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    8 september 2008
    Leuk Bevonden:
    654
    Ne gibi onlem almalari gerekiyor sence. Taslari zaten stadin icinde sokuyorlar. Nasil karsi konacak sana gore?

4. Karizma-TS

Karizma-TS
    Expand Collapse
    Trabzonsporlu

Lid geworden:
    7 oktober 2009
    Leuk Bevonden:
    594
    Yapmayin Allah askina.

Bu Diyarbakir yönetimi biliyordur kimin ne oldugunu, herkes kendi adamini bilir yabanciyi da bilir. Ya git baska bir sahada oyna, yada temiz güvenlik önlemleri al.
    Baskanlari çok genç, Diyarbakirda klüb yönetmek kolaymi, zaten is futboldan çikmis.
    Maar wat zij wilde was wraak op Bursa door wat er in de heen wedstrijd gebeurde.

5. Kral

Kral
    Expand Collapse
    Şüpermoderatör
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    11 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    98
    Fav. clubs:
    Galatasaray
    Fav. speler:
    CR7
    Küfürmü ettim ben [ks]s[/ks]imdi? Ne yani Laz'dan Türk olmuyormu? [happy]

Ben ayar[ki]i[/ki] kaçm[ki]i[/ki][ks]s[/ks], düzeni bozulmu[ks]s[/ks] federasyonun diyorum arkada[ks]s[/ks] sahaya bir ki[ks]s[/ks]i inince ev sahibi tak[ki]i[/ki]m ma[kg]g[/kg]lup say[ki]i[/ki]labilir, maç[ki]i[/ki]n yirminci dakikas[ki]i[/ki]nda hakemin kafas[ki]i[/ki]na ta[ks]s[/ks] at[ki]i[/ki]l[ki]i[/ki]nca maç ertelenebilir, ama maç ba[ks]s[/ks]lamadan yard[ki]i[/ki]mc[ki]i[/ki] hakemin kafas[ki]i[/ki]na bir cisim at[ki]i[/ki]l[ki]i[/ki]nca, teknik direktörlerin kafas[ki]i[/ki] yar[ki]i[/ki]l[ki]i[/ki]nca maç oynan[ki]i[/ki]r diyor.

Yani federasyon dakikayam[ki]i[/ki] bakmas[ki]i[/ki] lazim, yoksa cisimin a[kg]g[/kg][ki]i[/ki]rl[ki]i[/ki][kg]g[/kg][ki]i[/ki]nam[ki]i[/ki]? Takip edemiyorum.

Ayr[ki]i[/ki]ca [ks]s[/ks]u stada ta[ks]s[/ks] sokma olay[ki]i[/ki]n[ki]i[/ki] bir kenara b[ki]i[/ki]rak[ki]i[/ki]n art[ki]i[/ki]k. Stada ta[ks]s[/ks] sokmaya ne gerek var? Ak[ki]i[/ki]l var mant[ki]i[/ki]k var.

Stad zaten ta[ks]s[/ks]tan yap[ki]i[/ki]lm[ki]i[/ki][ks]s[/ks]. K[ki]i[/ki]r tribünün bir kö[ks]s[/ks]esinden, yolla sahaya...

6. bastro

bastro
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    8 september 2008
    Leuk Bevonden:
    654
    Sökülüyor demek istemistim. Sokuluyor yazinca ve ustunde noktalar olmayinca yalnis anlasildi.

7. Karizma-TS

Karizma-TS
    Expand Collapse
    Trabzonsporlu

Lid geworden:
    7 oktober 2009
    Leuk Bevonden:
    594
    Olurda su laz, kurt kelimesini unutun artik.

Valla aksamdan beri tartisiyoruz, ik ben het eens met TFF, zo is het genoeg geweest, by by Diyarbakir.
    Wat er allemaal hiervoor gebeurde kan je niet zo goed vergelijken met dit, dit was veel erger en er zat meer dan voetbal achter.
    Bir daha gelirseler lige ki insallah gelemezler, dogru dürüst bit yönetim, isini bilen.
    Birde sen burda agir cezalar vermessen bunlar ders almaz senye aynisi olur, bu adamlar akillanmaz,aticaksin ligden ki isin ciddiyetini anlasinlar, biraz olsa düzelsinler

8. Kral

Kral
    Expand Collapse
    Şüpermoderatör
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    11 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    98
    Fav. clubs:
    Galatasaray
    Fav. speler:
    CR7
    Jah, bedankt voor je inhoudelijke reactie.

Birdaha böyle mesajlar yazarken, önce dü[ks]s[/ks]ün ve ara[ks]s[/ks]t[ki]i[/ki]r. Seninki resmen laf olsun, torba dolsun oldu...

OFF: Het is trouwens vouten ipv fouten.

9. Arslan

Arslan
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    12 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    3.669
    Kral ik begrijp je argumenten en ben het ook deels met je eens. Maar ik bekijk de zaken principieel. Ik vind gasten die het nodig vinden om anderen tijdens de wedstrijd in elkaar te slaan een schande. Die vent die het nodig achtte om op de overkapping de 'eer van Galatasaray' te verdedigen is voor mij de symbolisering en belichaming van het verderf. Als dat soort opgefokte boeren niet voorgoed verwijdert worden van de tribunes zullen we nog vaak dit soort gedoe krijgen.

Ik hoop dat er straks in het nieuwe stadion een schifting komt en dat we dan voorgoed verlost zijn van deze hooligans. Dan maar 'müsteri' ipv taraftar.
    Voor mij staat de schuld van de taraftar bij voorbaat vast, ongeacht welke club of welke kleur. Ik heb een bijzonder lage pet op van de zogenaamde tribünkültürü. Het enige dat ik zie zijn overfanatieke halvegaren die denken dat de club van hun is en elke wedstrijd verzieken met hun plichtmatige arabeske strontliederen. Natuurlijk zijn er prettige uitzonderingen zoals Eskisehir en vroeger Yürüyedur, maar voor het overgrote deel dragen deze idioten alleen maar bij aan het slechte imago van ons nationale voetbal. Dat beeld werd maar weer eens bevestigd door die agressieve zak die die dronkelap voor het oog van miljoenen molesteerde. Wie of wat geeft hem het recht dat te doen?? Ze komen zogenaamd op voor de club maar het komt niet in die parkiethersens op dat de club altijd de rekening betaalt.

Daarom steun ik de TFF als ze besluiten de derby zonder toeschouwers te laten spelen. Maar ik wil dan wel dat de derby-ongeregeldheden in Kadiköy ook leiden tot het staken van duels en zeer harde maatregelen.

Maar goed, waar praten we over? Als hier mensen als Forza en Hooligan vandalen bewieroken...

10. Wakizashi

Wakizashi
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    7 april 2008
    Leuk Bevonden:
    691
    Ik kan niet meepraten met je omdat ik de tribunes van voor mijn tijd niet weet, ik ken ze enkel uit verhalen.

Vroeger was alles anders dat is 1 ding wat zeker is, daar had ik ook uitgebreid aandacht aan besteed in mijn stuk over de derby.

Ik denk dat het onmogelijk is om iedere vandaal te pakken en te straffen. Het is gewoon lelijk dat de spelers van Diyarbakirspor de dupe worden hier van, die spelen straks een divisie lager, waar hebben ze dat aan verdiend?

11. Arda10

Arda10
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    7 december 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Diyarbakir zou beter sportief zakken, al genoeg miserie in Turkije ...

12. Eros

Eros
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    27 januari 2007
    Leuk Bevonden:
    744
    Fav. clubs:
    Galatasaray
    Fav. speler:
    Felipe Melo
    Alles begint bij de security. Wat gezien wordt kan er niet in komen. We gaan al de fout in bij het eerste, dan volgt er een domino-effect. In Engeland, Duitsland etc zijn de mensen ook net zo fanatiek als ons maar zij houden zich rustig. Dan moet je je toch afvragen als TFF zijnde waar het fout gaat.

13. Arda10

Arda10
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    7 december 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Een aanpak zoals in België zou al iets zijn. Strooien met stadionverboden, geldboetes (en bij extreme gevallen, met gevangenisstraffen).

Dat zou al heel wat helpen.

14. Karizma-TS

Karizma-TS
    Expand Collapse
    Trabzonsporlu

Lid geworden:
    7 oktober 2009
    Leuk Bevonden:
    594
    Ik zie steeds de zelfde argument: waarom moeten de spelersde dupe zijn van wat de taraftar doet.
    Maar dat is eenmaal zo en het kan niet anders, straks als dit soort dingen in Kadiköy gebeuren bijvoorbeeld, kan FB ook niet zeggen ''die horen niet bij ons ze willen het verpesten voor FB''. Diyar dus ook niet.

Maar ja ik denk niet we over dit onderwerp ooit eens zullen worden.
    Iedereen denkt wat anders, uiteindelijk krijgt Bursa die 3 punten en gaat Diyar naar Bank Asya, dat was wat ik wilde, gebeurt ook

15. Mine

Mine
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    3 september 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou juist meer teams uit het oosten in TSL willen zien. Jammer dat onze Trabzonlu kardesim daar anders over denkt.
    Tegenwoordig is het verste punt Diyarbakir als deplasman, helaas volgend seizoen niet meer en is het meest oostelijke weer Gaziantep.

16. Arda10

Arda10
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    7 december 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Als die clubs er niet in slagen om te promoveren naar de Turkse Süper Lig, biz ne yapalim?

17. Karizma-TS

Karizma-TS
    Expand Collapse
    Trabzonsporlu

Lid geworden:
    7 oktober 2009
    Leuk Bevonden:
    594
    Arda10 heeft gelijk wij kunnen daar niets aan doen, maar hoe meer zuid-oost teams hoe meer problemen.

18. Mine

Mine
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    3 september 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    En áls er eindelijk eentje promoveert naar de TSL, doen jullie er alles aan om ze weer te laten degraderen. Of heb ik het mis?

19. Arda10

Arda10
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    7 december 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals?

20. Karizma-TS

Karizma-TS
    Expand Collapse
    Trabzonsporlu

Lid geworden:
    7 oktober 2009
    Leuk Bevonden:
    594
    Hij bedoelt dat Diyarbakir is gepromoveerd en nu wij er alles aan doen om ze te laten degraderen.
    Je ziet zelf waarom ik wil dat ze weggaan een en al problemen.

Deel deze pagina!

Momenteel bekijken (Leden: 0, gasten: 0) actieve gebruikers dit onderwerp