Welkom op VoetbalPortaal

Wil je ook meepraten over het Turks voetbal en al het andere voetbal in de wereld?

Registreer je dan volledig gratis en doe mee!

Ik wil lid worden

Dünya Kupasi 2018

Discussie in 'EURO 2016 / EK 2016' gestart door Mariachi, 4 september 2016.

1. Hasan

Hasan
    Expand Collapse
    SarıKırmızı
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    9 augustus 2010
    Leuk Bevonden:
    2.897
    Fav. clubs:
    Galatasaray
    Fav. speler:
    Hakan Şükür
    Yani simdi Vida DK finalinde oynayip onumuzdeki sezon EL on eleme mi oynayacak?

2. Arslan

Arslan
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    12 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    3.750
    Ya Putin baba bize bi iyilik yapta su sokak komandolarini Dingiliz holiganlarin üzerine sal da bi güzel veda dayagi yesin lavuklar

3. AssAssiN

AssAssiN
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    10 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    2.794
    ENGLAND fans slammed "biased" and "embarrassing" referee Cuneyt Cakir after tonight's agonising World Cup semi-final exit against Croatia.
    Some critics on social media even called for a Fifa investigation over a "disgrace to sport".

Turk Cakir was mostly accused of giving free-kicks "every time a Croatia player goes down" while not punishing clear fouls from the East Europeans.
    One supporter tweeted: "Can we sub the ref? I mean honestly he's an embarrassment for a World Cup semi-final. Hopeless."
    Cakir also allowed Ivan Perisic a contentious equaliser, with some pundits claiming his foot was high as he stabbed the ball home.
    Manchester United supporters, in particular, were furious - remembering how he sent Nani off for a high boot on Real Madrid's Alvaro Arbeloa in a 2013 Champions League tie.

Hehe yazik bunamislar elendikten sonra, Perisic'in golu de tas gibi gol, Walker duikt naar de bal die op een hoogte zweefde die zowel met de voet als met het hoofd weggewerkt zou kunnen worden. De bal was niet dusdanig hoog om te kunnen spreken van kophoogte, bu gibi durumlarda oynatmak dogru karar, tenzij de speler met de voet het hoofd raakt van de verdediger, wat hier overduidelijk niet het geval is

• Like Like x 2
  4. Arslan

Arslan
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    12 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    3.750
    Hahahaha Hrvatska güzel dayamış anlaşılan

Perisiç ne maç oynadı be

5. Kaptan

Kaptan
    Expand Collapse
    Moderator

Lid geworden:
    11 mei 2006
    Leuk Bevonden:
    2.189
    Dat was ook bijzonder, ja. Ze lieten het tijdens de wedstrijd niet zien. Toen ik het hoorde van de commentator moest ik er ook om lachen, maar nu met het beeld erbij en het feit dat ze met zo'n poging ook nog eens falen vanwege buitenspel, of terug zijn gefloten lig ik helemaal dubbel. [roll]

6. AssAssiN

AssAssiN
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    10 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    2.794
    Wereldaanval van Belgie zojuist, de beste counter die ik in tijden heb gezien. Helaas geen doelpunt want het schot van Meunier werd gekeerd door de keeper

• Like Like x 1
  7. Arslan

Arslan
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    12 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    3.750
    Dit is al de 3e wedstrijd op rij dat ik Lukaku bagger vind. Absoluut geen PL-niveau die gozer. Het is niet alleen deze wedstrijd met zijn slechte aanname maar ook tegen Brazilië toen hij helemaal op rechts vrij kwam maar als een onnozele ging knijpen waardoor de counter totaal in de soep liep.

Lukaku = geen topper

8. Serkan

Serkan
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    11 juni 2011
    Leuk Bevonden:
    2.719
    Je kijkt net als altijd naar alleen de fouten van spelers. lukaku in je team en je hebt een monster voorin die de bal kan afschermen, bij zich houden en ruimte kan maken voor z’n mede spelers. met zijn fysiek en techniek is hij een unieke voetballer die zoiezo in de top hoort.. al maakt hij er geen 30, is ieder seizoen toch goed voor mininaal ca. 15 doelpunten.

#728 Serkan, 14 juli 2018 om 17:45
    Laatst bewerkt: 14 juli 2018 om 17:50
    • Like Like x 2
  9. AssAssiN

AssAssiN
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    10 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    2.794
    Yeni dunya sampiyonu Hirvatistan

• Like Like x 1
  10. AssAssiN

AssAssiN
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    10 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    2.794
  11. AssAssiN

AssAssiN
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    10 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    2.794
    Luka Modric en zn teamgenoten zijn van de generatie die de oorlog als kinderen hebben meegemaakt. Dat heeft hun karakter gevormd. Ik heb het vaak over ‘winner’ voetballers hier. Feneri elestirdigimde hep derim, winner futbolcu yok kadroda diye.

Hirvat takiminin nerdeyse tumu winner oyuncu. O yuzden yarin kupayi alacaklar.

https://nos.nl/wk2018/artikel/22415...-van-de-twee-nummers-10-modric-en-mbappe.html

12. Arslan

Arslan
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    12 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    3.750
    Techniek? Lukaku heeft een belabberde techniek Serkan. En zijn spelinzicht is helemaal een drama. Het is een matige spits. Ik had Batshuayi opgesteld tegen de Fransen

13. Serkan

Serkan
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    11 juni 2011
    Leuk Bevonden:
    2.719
    Wat verwacht je? techniek van hazard? die gozer weegt meer dan 100 kilo en is bijna twee meter. lijkt meer op ‘n heavy weight bokser dan een voetballer, maar krijgt ‘t toch voor elkaar om goed te presteren. hij zal idd nooit in het rijtje salah, neymar, hazard, mbappe belanden, maar is een prima versterking voor een topclub. hij combineert zijn talenten met zijn geweldige fysiek, wat hem een top spits maakt.

na drogba en gomis loop je nu ookal te zeiken op lukaku. ik ga bijna denken dat je wat hebt tegen zwarte spitsen.. je kan niet van iedereen verwachten dat ze over top talent beschikken. een top voetballer moet juist in staat zijn om zijn beperkingen te kunnen compenseren met zijn talenten.

batshuayi is een betere voetballer, maar dan nog zou ik eerder beginnen met lukaku. puur om zijn fysieke gesteldheid en drive. als ik me goed herinner had @AssAssiN daar laatst wat over geschreven..

• Like Like x 2
  14. AssAssiN

AssAssiN
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    10 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    2.794
  15. Florya

Florya
    Expand Collapse
    Swiss Guard
    Moderator

Lid geworden:
    8 september 2006
    Leuk Bevonden:
    3.751
    Lukaku heeft gewoon niet zo geweldige voeten. Op de counter is hij niet te stoppen, dan is hij een sneltrein. Als hij ruimte kan maken voor zijn linker is hij heel gevaarlijk. Maar tegen een team spelen die helemaal terugzakken heeft hij het gewoon moeilijk. Dan moet hij beginnen spelen in kleine ruimtes. Dan kan je inderdaad beter voor Batshuayi kiezen.

• Like Like x 1
  16. Ehren

Ehren
    Expand Collapse
    Basisspeler

Lid geworden:
    12 december 2015
    Leuk Bevonden:
    265
    Fav. clubs:
    Galatasaray
    Fav. speler:
    Tugay
  17. Mariachi

Mariachi
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

Lid geworden:
    4 november 2007
    Leuk Bevonden:
    2.119
    Bakalim Fransa yine leş futbolunu oynayacakmı, yoksa kadro kalitesine yakışır göze hoş futbolu sonunda final maçında gösterecekmı? Amk Deschamp senin. Hırvatlar yine kıran kırana maç çıkarırsa helal olsun adamlara vallah. Dört milyonluk nüfus, başarılarına bak. Biz ancak her iki senede bir sıçalım. Imparatoorrrrr!

18. Florya

Florya
    Expand Collapse
    Swiss Guard
    Moderator

Lid geworden:
    8 september 2006
    Leuk Bevonden:
    3.751
    Haydi Hrvatskaaaaa

19. Florya

Florya
    Expand Collapse
    Swiss Guard
    Moderator

Lid geworden:
    8 september 2006
    Leuk Bevonden:
    3.751
    Modric marslar bittiginde sanki laz gibi Hayde hayde haydeeee diye bagirdi.

20. Ehren

Ehren
    Expand Collapse
    Basisspeler

Lid geworden:
    12 december 2015
    Leuk Bevonden:
    265
    Fav. clubs:
    Galatasaray
    Fav. speler:
    Tugay