Welkom op VoetbalPortaal

Wil je ook meepraten over het Turks voetbal en al het andere voetbal in de wereld?

Registreer je dan volledig gratis en doe mee!

Ik wil lid worden

Chelsea

Discussie in 'Premier League' gestart door scorpion, 28 januari 2006.

?

Wie wordt de nieuwe trainer van Chelsea?

Peiling gesloten op 8 oktober 2007.
  1. Juande Ramos

4 stem(men)
    40,0%
  2. Guss Hiddink

3 stem(men)
    30,0%
  3. Frank Rijkaard

3 stem(men)
    30,0%
  1. scorpion

scorpion
    Expand Collapse
    Guest

Chelsea....

2. scorpion

scorpion
    Expand Collapse
    Guest

Chelsea wint veel, maar niet altijd. Zaterdag hield Everton in Liverpool de belangrijkste Engelse titelkandidaat op 1-1 in de vierde ronde van het toernooi om de FA Cup. Lang zag het zelfs uit naar een complete verrassing. McFadden zette de thuisclub voor rust op 1-0. Lampard maakte een kwartier voor tijd de replay om Stamford Bridge nodig. Robben speelde de hele wedstrijd bij Chelsea.

3. BJKMaster

BJKMaster
    Expand Collapse
    Guest

Chelsea heeft dit jaar, 204 miljoen Euro verlies geleden!
    Dan moesten ze maar niet zo veel spelers kopen he!

4. Erdogan

Erdogan
    Expand Collapse
    Guest

wisselgeld voor abramovich. zolang hij met zijn miljarden achter chelsea staat maakt het niet zo veel uit hoeveel verlies je maakt.

5. Erdogan

Erdogan
    Expand Collapse
    Guest

chelsea speelde in de 2de helft wel heel aardig voetbal, waarbij ze goede kansen hadden. de vorm is wel iets minder bij chelsea de laatste tijd.

6. Panter-van-Kadikoy

Panter-van-Kadikoy
    Expand Collapse
    Guest

Jose Mourinho steunt een project dat zich inzet voor Palestijnsche kinderen in de bezette gebieden en vluchtelingenkampen. Zo moet hij langs gaan om daar een voetbaltoernooitje te organiseren en te leiden, gespeeld door Palestijnsche kinderen. Alleen al daarom is Mourinho voor mij een held. Nu weet ik meteen waarom de Engelsche Media zo fel gekant zijn tegen Mourinho.

Mourinho with Palestinian children

7. scorpion

scorpion
    Expand Collapse
    Guest

Frank Lampard is voor het tweede achtereenvolgende jaar gekozen tot Engels voetballer van het jaar. De 27-jarige middenvelder van Chelsea hield in de uitverkiezing van de Engelse voetbalfederatie (FA) op internet Steven Gerrard van Liverpool en Wayne Rooney achter zich.
    Lampard (27) heeft een uitstekend 2005 achter de rug. Bij de verkiezingen van de Europees en wereldvoetballer voetballer van het jaar werd hij twee keer tweede. Spelmaker Ronaldinho van Barcelona bleef hem in beide gevallen voor.

8. BJKMaster

BJKMaster
    Expand Collapse
    Guest

Tja, Lampard is gewoon niet te stuiten. Mag Beckham een puntje aan zuigen

9. Panter-van-Kadikoy

Panter-van-Kadikoy
    Expand Collapse
    Guest

Aston Villa hield Chelsea op 1-1. Robben zette de Blues op een 0-1 voorsprong, maar uitblinker Luke Moore tikte de gelijkmaker binnen na een blunder in de verdediging. Manchester Utd verloor met 4-3 van Blackburn Rovers en Liverpool speelde gelijk tegen Birmingham City, waardoor Chelsea haar voorsprong van 16 punten blijft houden.

Desondanks werd Jose Mourinho afgemaakt in de media en spraken de roddelbladen van een ''crisis''. De Engelsche propagandamachine probeert van alles om Chelsea kapot te maken. Het lijkt net het seizoen 2003/2004 in Turkije, toen Besiktas de 2e keer de titel wou grijpen, maar de Turksche media en concurrent Fenerbahce scheidsrechter Cem Papila omkocht en de Zwarte Adelaars kapotmaakte.

Binnenkort zullen we in Engeland een variant van de Samsun-drama meemaken en zal Chelsea afgeslacht worden door iedereen.

(x.x_)

10. BJKMaster

BJKMaster
    Expand Collapse
    Guest

Dat hoop ik maar

11. bjk4ever

bjk4ever
    Expand Collapse
    Guest

Waarom? Ik vind Chelsea een ongelooflijk symoathieke club, vooral omdat iedereen met de meerderheid meegaat en voor Barcelona kiest, (x.x_)

12. ForzaCarsi

ForzaCarsi
    Expand Collapse
    Guest

Chelsea=nagel van sergen niet eens waard

13. bjk4ever

bjk4ever
    Expand Collapse
    Guest

Yavas at be kardesim.......
    Olcuyu kaciriyorsun...... (t.ox_*)

14. Major_Steelbone

Major_Steelbone
    Expand Collapse
    Guest

(r_x_) (r_x_)

mission accomplished, zou ik zeggen dan (hpqMme)

15. scorpion

scorpion
    Expand Collapse
    Guest

Chelsea heeft zijn voorsprong uitgebouwd naar 15 punten door te winnen van Liverpool, de kampioen van Europa, met 2-0.

16. Cemo

Cemo
    Expand Collapse
    Guest

Ongelofelijk Chelsea verliest met 3-0 van Middlesbrough. (.h.h.u)

17. bjk4ever

bjk4ever
    Expand Collapse
    Guest

Ik durf te wedden dat het een tactiek van Mourinho is om voor de aanvang van de wedstrijd tegen Barca zich meer in de underdogpositie te schuiven. Al met al zal Chelsea 'gewoon' kampioen worden, ze zijn te sterk om zo hard te dalen.

18. ultrAslann

ultrAslann
    Expand Collapse
    Guest

Oha cus hocam ne olmus bunlara ya, ama iyi olmus lekker voor ze (t.ox_*)

19. Erdogan

Erdogan
    Expand Collapse
    Guest

Chelsea wordt kampioen, daar is geen twijfel over. ik verheug me wel op de duels tegen barcelona, de 2 beste teams van de wereld tegen elkaar.

20. Arslan

Arslan
    Expand Collapse
    Guest

Barcelona bunlarin analarini aglatmazsa ne oliyim..

Deel deze pagina!

Momenteel bekijken (Leden: 0, gasten: 0) actieve gebruikers dit onderwerp