Welkom op VoetbalPortaal

Wil je ook meepraten over het Turks voetbal en al het andere voetbal in de wereld?

Registreer je dan volledig gratis en doe mee!

Ik wil lid worden

AZ

Discussie in 'Eredivisie' gestart door Erdogan, 15 januari 2006.

1. Erdogan

Erdogan
    Expand Collapse
    Guest

De best voetballende ploeg van nederland verdient ook een eigen topic.

2. BJKMaster

BJKMaster
    Expand Collapse
    Guest

2-0 gewonnen van Heracles onder meer een doelpunt van Landzaat

3. Erdogan

Erdogan
    Expand Collapse
    Guest

Prachtige goal van kenneth perez, ik vind Perez 1 van de beste spelers in Nederland. Az heeft veel van die goede voetballers,

vooral achterin lopen er veel toppers rond.

timmer, mathijssen, opdam, de cler, landzaat, perez, arveladze zijn gewoon topspelers.

4. BJKMaster

BJKMaster
    Expand Collapse
    Guest

Hij is best wel oud jammer genoeg. Ik dacht ongeveer 32!

5. Erdogan

Erdogan
    Expand Collapse
    Guest

30 jaar, toch redelijk oud, perez is een laatbloeier, hij valt pas de laatste jaren een op.

6. Rdb

Rdb
    Expand Collapse
    Guest

Hij is echt goed heeft zo ongeveer de leiding over az duss erg belangrijk voor az

7. scorpion

scorpion
    Expand Collapse
    Guest

Vooraf leek de thuiswedstrijd van titelkandidaat AZ woensdagavond tegen staartploeg ADO Den Haag een "eitje". Dankzij verdediger Opdam, die al in de zesde minuut uit het veld werd gestuurd, groeide het op papier ongelijke duel uit tot een interessante krachtmeting.
    Uiteindelijk won de Alkmaarse ploeg geflatteerd met 3-1, mede dankzij twee treffers van aanvoerder Landzaat. ADO Den Haag raakte tot vier keer toe paal en lat. In de beginfase van de wedstrijd gebeurde meteen een heleboel.

8. scorpion

scorpion
    Expand Collapse
    Guest

Het bestuur van AZ heeft donderdag gekozen voor natuurgras in het nieuwe stadion, zo meldt de clubsite van AZ. Om de rust rond het eerste elftal te waarborgen is gekozen voor echt gras. Op de langere termijn zou de keuze uitgaan naar kunstgras. Onder anderen coach Louis van Gaal van AZ toonde zich recent een voorstander van kunstgras.
    Naast het stadion zal door de keuze voor natuurgras een extra trainingsveld worden aangelegd. Zowel het hoofdveld als het trainingsveld wordt voorzien van veldverwarming.
    AZ laat lucht en licht in het DSB Stadion nader onderzoeken om te waarborgen dat de mat van echt gras in goede staat zal blijven.
    Naast het nieuwe onderkomen wordt een extra trainingsveld aangelegd, ook met natuurgras. Onder beide velden wordt verwarming aangebracht, aldus de club.

9. BJKMaster

BJKMaster
    Expand Collapse
    Guest

AZ speelt prachtig voetbal, ga zo door!

10. Erdogan

Erdogan
    Expand Collapse
    Guest

Gisteren 1-1 tegen fc groningen.

Het gaat de laatste paar wedstrijden heel moeizaam bij AZ het is te open dat ze in deze minder periode niet zo veel punten zullen verspelen.

Ze missen van galen ook wel een beetje, hij is toch een heel creative speler, net als ook sektiou is. meerdink en huysgemens zijn toch niet zo creative types.

Ik denk dat ikidia op rechts een basisplaats moet krijgen.

11. Erdogan

Erdogan
    Expand Collapse
    Guest

AZ heeft met 4-1 van roda gewonnen 3 goals van arveladze.

12. Fenerbahceli

Fenerbahceli
    Expand Collapse
    Guest

Moooie overwinning van Az (Arveladze) (h_xy) (p.x_)

13. Erdogan

Erdogan
    Expand Collapse
    Guest

Het schijnt dat aan het eind van het seizoen een aantal belangrijke spelers bij AZ weggaan, een aantal spelers wil hogerop en dus willen ze vertrekken.

Denny landzaat, Kenneth Perez, Barry opdam, Tim de cler. ze twijfelen allemaal of ze wel willen blijven. als deze jongens zouden weggaan zal dat heel moeilijk worden voor AZ om dit op te vangen.

14. Panter-van-Kadikoy

Panter-van-Kadikoy
    Expand Collapse
    Guest

Het enige verschil tussen AZ en de Top 3 in Nederland is dat de club uit Alkmaar hele lage salarissen geeft. Vandaar dat al die spelers vertrekken, want ze gaan echt niet weg omdat de Top 3 beter voetbalt. Als die rijke stinkerd Dirk Scheringa nu even de salarissen verhoogt tot het niveau van Ajax, PSV of Feyenoord, dan blijven al die spelers. Want AZ is echt een superploeg.

15. Erdogan

Erdogan
    Expand Collapse
    Guest

Het enige verschil tussen AZ en de Top 3 in Nederland is dat de club uit Alkmaar hele lage salarissen geeft. Vandaar dat al die spelers vertrekken, want ze gaan echt niet weg omdat de Top 3 beter voetbalt. Als die rijke stinkerd Dirk Scheringa nu even de salarissen verhoogt tot het niveau van Ajax, PSV of Feyenoord, dan blijven al die spelers. Want AZ is echt een superploeg. [/b][/quote]
    Het zou inderdaad heel jammer zijn als deze ploeg uitelkaar zou vallen. AZ moet er alles aan doen om deze ploeg bij elkaar te houden.

16. scorpion

scorpion
    Expand Collapse
    Guest

Louis van Gaal heeft dinsdagavond keihard uitgehaald naar Ajax en Martin van Geel, de technisch directeur van de Amsterdamse club. De coach van AZ sprak na de bekerzege op MVV (4-0) van "laag-bij-de-grondse transferpolitiek" van Ajax inzake de overgang van AZ-speler Perez komende zomer naar de ArenA.
    Van Gaal noemde Ajax herhaaldelijk "mijn" club. Daarmee wilde de oud-coach en ex-technisch directeur van de Amsterdammers aangeven dat hij zich nog steeds een Ajacied voelt. "Daarom ben ik ook zeer teleurgesteld in de handelwijze van mijn club."

17. BJKMaster

BJKMaster
    Expand Collapse
    Guest

Perez is te oud, hij heeft niets te zoeken in de ArenA

18. ForzaCarsi

ForzaCarsi
    Expand Collapse
    Guest

zo oud is hij ook weer niet

19. ultrAslann

ultrAslann
    Expand Collapse
    Guest

Zo oud is hij niet hoor, en ik denk dat hij het goed kan doen bij Ajax. Die man kan overal spelen, hij heeft mooie loopacties en steekballetjes. Maar ja ik vind dat hij te goed is voor Ajax. Als ik hem was zou ik blijven bij AZ, maar ok hij koos voor het geld (n..dsO)

20. FB1907

FB1907
    Expand Collapse
    Guest

AZ wint nipt van Sparta.
    Dankzij een doelpunt in de 90'min..en zo kon ik mijn toto bonntje behouden (h_xy)

Deel deze pagina!

Momenteel bekijken (Leden: 0, gasten: 0) actieve gebruikers dit onderwerp