Welkom op VoetbalPortaal

Wil je ook meepraten over het Turks voetbal en al het andere voetbal in de wereld?

Registreer je dan volledig gratis en doe mee!

Ik wil lid worden

A Milli Takim

Discussie in 'Turks Nationaal Elftal / A Milli Takim' gestart door TNR38, 28 mei 2008.

1. BJK24

BJK24
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

Lid geworden:
    30 september 2009
    Leuk Bevonden:
    361
    Senol bildigin overrated.. DK 2002de hakan sukuru Ilhan mansizin yerine 90 dk boyunca sahada tutanda taha kendisidir. Senegal macinda bilirsin hakan bir kac tane yuzde yuzluk gol pozisyonunda yararlanamamisti. Her macta cok kaciriyordu.

Dunde cenke 90 dk tehammul etti. Senol boyle biri iste. Ilk onbir dizilisi genelde facia, oyunu okuyamiyor, mudale etmesi icin en az fark yemen lazim.

Oyuncuyu ne zaman, hangi bolgede degistirecegini bilmiyor. Taktik desen sifir. Adamlar 10 kisi ile kalesinde durmuslar sen 3 tane ofansif orta saha oyuncular ile maca baslamissin. Adamin kapasitesi bu kadar fazlasinida beklemeyin.

• Like Like x 1
  2. BJKMaster

BJKMaster
    Expand Collapse
    Administrator

Lid geworden:
    10 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    1.136
    Fav. clubs:
    Besiktas
    Fav. speler:
    Şifo Mehmet
    Ve Cenk bugun yine sahada...

3. BJK24

BJK24
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

Lid geworden:
    30 september 2009
    Leuk Bevonden:
    361
    Ik krijg deja vu van WK2002 met steeds opstellen van hakan sukur ipv toentertijd "the risen sun" Ilhan Mansiz

• Like Like x 1
  4. Elit

Elit
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    11 augustus 2011
    Leuk Bevonden:
    249
    Dat was beter dan tegen Andorra. Mede dankzij een gebalanceerdere opstelling en een wat beter Cenk (maar hij was nog steeds niet op niveau). Verder was Moldavië gewoon net zo zwak als Andorra. Volgens mij zijn ze niet één keer gevaarlijk geweest.

Cenk moet echt meer gaan spelen bij Everton of een ander club gaan zoeken. Op het EK hebben we hem in vorm nodig, aangezien we geen spits hebben die boven de rest uitsteekt. Verder missen we vleugelspelers. Cengiz en Türüc zijn niet genoeg. Vooral omdat Cengiz zo blessuregevoelig is. Ik baalde echt dat Yusuf en Hakan weer samen op het veld stonden. Yusuf moet eerste keus zijn met Hakan als backup. Deze twee zijn namelijk GEEN vleugelspelers.

Verdedigend zitten we wel goed. Merih, Caglar en Kaan zijn toppertjes. Kwalitatief gezien is het verreweg onze beste positie. Nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen over het Turkse elftal :D

• Like Like x 1
  5. BJK24

BJK24
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

Lid geworden:
    30 september 2009
    Leuk Bevonden:
    361
    De uitslag verbloemd het enigzins tov de vorige wedstrijd. Dat kwam mede doordat Moldavie achterin veel meer ruimte gaf, waardoor cenk en co duidelijk konden excelleren in hun spel. Met de huidige vorm van onze spelers zouden we zo weer 90 minuten lang billenknijpen tegen een gesloten tegenstander simpelweg omdat onze trainer geen kaas heeft gegeten van tactiek.

Nu lees je over de hele media en de reacties van het volk dat Senol Gunes het beste is wat het Turkse nationale elftal is overkomen: namelijk dat er op het veld weer wordt gestreden. Zelf ben ik heel sceptisch over senol. Dit komt mede door zijn gebrek aan tactiek, wisselbeleid, basisopstelling etc

6. BJK24

BJK24
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

Lid geworden:
    30 september 2009
    Leuk Bevonden:
    361

Deel deze pagina!

Momenteel bekijken (Leden: 0, gasten: 0) actieve gebruikers dit onderwerp