Welkom op VoetbalPortaal

Wil je ook meepraten over het Turks voetbal en al het andere voetbal in de wereld?

Registreer je dan volledig gratis en doe mee!

Ik wil lid worden

#38 Mehmet Topuz

Discussie in 'Fenerbahçe SK' gestart door Argeus, 10 november 2006.

1. Arslan

Arslan
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    12 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    3.945
    Mee eens, dat laatste doen ze overigens vrij behendig. We schoppen al bijna 20 jaren geen deuk in een pakje boter in Kadiköy. De titel van 2012 in Saracoglu was natuurlijk wel de afgang van de eeuw voor FB.

Voor Galatasaray telt inderdaad de titel, maar met dit bestuur gaat dat voorlopig niet gebeuren. Daarom zeg ik ook steeds dat dit een unieke mogelijkheid is voor Besiktas om een hegemonie te starten. Jullie hebben het stadion, de spelers en het momentum. Nu toeslaan en 5 x achter elkaar kampioen worden, dan restaureren jullie weer de Grote Drie. Want de laatste jaren was er toch steeds meer sprake van de Grote Twee. Ik zou er niet rouwig om zijn omdat ik Besiktas een prachtige club vind. ik zal altijd respect hebben voor Besiktas

• Like Like x 2
  2. CuneytCakir

CuneytCakir
    Expand Collapse
    Veelbelovend Talent

Lid geworden:
    9 oktober 2016
    Leuk Bevonden:
    14
    Fav. clubs:
    Fenerbahce
    Fav. speler:
    Olcay Sahan
    BeJeKe taraftari napiyor gotlek? Adamlar gecen sezon sampiyon oldu diye "Fenev Aglama" diye laf atiyorlar. Tamam Cinconlulari anladik. Rivaliteit. Ama nesli tukenmis kargalara noluyor? Jullie danken je ster ook nog is aan de TFF die je nog is een titel voor 1959 geeft. Omo ToFoFo Bosoktoso korso yoooo

3. CuneytCakir

CuneytCakir
    Expand Collapse
    Veelbelovend Talent

Lid geworden:
    9 oktober 2016
    Leuk Bevonden:
    14
    Fav. clubs:
    Fenerbahce
    Fav. speler:
    Olcay Sahan
    De titel telde voor GS alleen onder Unal Aysal. Hij zorgde, positief of negatief, dat Galatasaray een blijvende titelkandidaat werd. Daarvoor en daarna is het er om de zoveel jaar een titel prioriteit. Ik presenteer u, de eerste derby in de Turk Telekom Arena:
    Abdurrahim Albayrak zegt dat ze alles al hebben opgegeven, de titel, beker, Europa. Ze wilden maar 1 ding en dat is de wedstrijd tegen FB winnen. Taraftarlar o mac sonu isyan etti, nezaman Feneri yenecez diye.

Dus.... Gotlek Ibo simdi yaptigi sizin ile kardes olmak. Immers, want ik zie zelfs nu geen echte rivaliteit tussen Besiktas en Galatasary. Gecen sezon daha iki taraftar dostdu. Of je er nu mee eens wordt of niet, dat mag jij weten. Maar weet dat deze hielenlikker van Tayyib een op 8 punten afstand nummer 4 Fenerbahce als concurrent ziet en als potentieel gevaar. Wat wel raar is gezien de situatie in de lig en alle andere teams (Basaksehir en Galatasaray) tussen de eerste en vierde plaats.

4. CuneytCakir

CuneytCakir
    Expand Collapse
    Veelbelovend Talent

Lid geworden:
    9 oktober 2016
    Leuk Bevonden:
    14
    Fav. clubs:
    Fenerbahce
    Fav. speler:
    Olcay Sahan
    Besiktas en Trabzonspor danken hun recht aan liederen als: ne Besiktas, ne x(GS/FB) ne de Trabzon...

Buiten dat neemt de top 2 van Turkije ze nauwelijks serieus.

5. KillforYou

KillforYou
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    6 april 2008
    Leuk Bevonden:
    1.350
    Hic bir fenerli gs galibiyeti sampiyonluktan onemlidir demez zaten her sene standart dosuoz amk bizim icin ozel bir durum degilki haha

• Dislike Dislike x 2
  6. Arslan

Arslan
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    12 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    3.945
    Bu koskoca bir yalandır. FBliler için GS derbisi herşeyin üstündedir

• Like Like x 1
  7. Coltus