Welkom op VoetbalPortaal

Wil je ook meepraten over het Turks voetbal en al het andere voetbal in de wereld?

Registreer je dan volledig gratis en doe mee!

Ik wil lid worden

#37 Filip Holosko

Discussie in 'Beşiktaş JK' gestart door Razzerian, 30 december 2007.

1. Razzerian

Razzerian
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

Lid geworden:
    12 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    525
    Fav. clubs:
    Beşiktaş JK
    Fav. speler:
    Sergen Yalçin
    FILIP HOLOSKO

Filip HoloÅ¡ko werdt geboren op 17 Januari 1984 (23jr) en speelde in zijn carriere voor 3 clubs alvorens naar Besiktas JK te trekken in de winter van 2007. Hij speelde in zijn thuisland Slovakije voor Trenčín alvorens naar Slovan Liberec uit Tsjechië te trekken. In 2005 verhuisde hij naar Turkije naar Vestel Manisaspor voor een bedrag van 2,5 miljoen Euro.
    Door zijn goede prestatie's bij zijn Turkse werkgever V.Manisaspor en de nationale ploeg van Slovakije werdt hij al snel opgemerkt door enkele Europese clubs, hij werdt dan ook meerdere malen in verband gebracht met enkele Engelse tweede klassers zoals Charlton Athletic of de Franse topclub Olympique Marseille, hij vertrok echter naar Besiktas één van de drie topclubs in Istanbul voor een slordig bedrag van 5 miljoen Euro(incl. twee spelers van Besiktas die in ruil de tegenovergestelde richting uitgingen: Koray Avci & Burak Yilmaz) hij had al eerder aangegeven in het begin van het seizoen dat hij naar de club uit de Turkse metropool wou trekken maar de onderhandelingen tussen de twee clubs verloopte vrij stroef, uiteindelijk zijn ze het toch eens geraakt en mag Hološko binnekort de strijd aangaan met Federico Higuaín en Marcio Nobre om naast Bobô te kunnen spelen in de spits.

PASPOORT

Naam: Hološko
    Voornaam: Filip
    Nationaliteit: Slovaak
    Geboorte datum: 1984/01/17
    Geboorte plaats: PieÅ¡ťany
    Lengte: 185 cm
    Gewicht: 82 kg
    Nationale caps: 54
    Nationale doelpunten: 17

OFFICIAL WEBSITE OF FILIP HOLOSKO

[youtube]jKh38BBDQ8M[/youtube]

#1 Razzerian, 30 december 2007
    Laatst bewerkt: 30 december 2007
  2. Forza

Forza
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

Lid geworden:
    8 april 2007
    Leuk Bevonden:
    981
    Fav. clubs:
    Real Madrid
    In Turkije een van de beste spitsen samen met Bobo. Hopen dat hij goed uitpakt en snel aan het team went. Ik heb zelf ook een goed gevoel bij Holosko. Ik denk dat hij gaat vlammen met Bobo. Bobo-Holosko-Delgado+Tello= Kampioenschap. Ik ben erg blij met deze transfer.

Oooooo Philip Holosko Oooooo

Adam kendi sitesinide hemen Besiktasli yapmis. Hehe[happy]

#2 Forza, 30 december 2007
    Laatst bewerkt: 30 december 2007
  3. MILAN_BAROS

MILAN_BAROS
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    19 juli 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Geçmis olsun 5 milyonunuza ve 2 tas gibi oyuncuya.

4. Meteej

Meteej
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    1 juni 2006
    Leuk Bevonden:
    781
    Fav. clubs:
    Fenerbahçe S.K.
    Bencede ... Holosko gaat een soort van Lincoln worden ...
    De eerste 2 weken goals maken en daarna nix meer doen :p

5. Surgun

Surgun
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    16 mei 2006
    Leuk Bevonden:
    155
    Bjk transferden birsey anladigi yok, amma bu sefer isabetli bi is yaptilar. Valla su koray gittiya, ben burdan gobek atiyorum. [happy]

6. MILAN_BAROS

MILAN_BAROS
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    19 juli 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Defans oyunculari hayvan gibi girerse öyle olur evet.

7. YunuS

YunuS
    Expand Collapse
    Moderator

Lid geworden:
    28 juni 2006
    Leuk Bevonden:
    279
    Hayirli ugurlu olsun. Ik heb er ook wel een goed gevoel bij. Holosko gaat de druk aankunnen en een dodelijke partner worden samen met Bobô.

Enige wat ik jammer vind is al dat geld en 2 spelers.

8. Razzerian

Razzerian
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

Lid geworden:
    12 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    525
    Fav. clubs:
    Beşiktaş JK
    Fav. speler:
    Sergen Yalçin
    Als ik zowat jou posts lees in de topics omtrent Holosko, dan knijp jij hem volgens mij al behoorlijk alvorens hij één minuut gespeeld heeft [Roll.z]

9. Meteej

Meteej
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    1 juni 2006
    Leuk Bevonden:
    781
    Fav. clubs:
    Fenerbahçe S.K.
    Mag ook wel ! 5 miljoen euro voor neergelegd [crazy] (+ 2 spelers [Whsixzle] )

10. Forza

Forza
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

Lid geworden:
    8 april 2007
    Leuk Bevonden:
    981
    Fav. clubs:
    Real Madrid
    Hee sizin Linconl'e hayvan gibi giriyorlar. Baska oyuncu sakatlaninca birsey yok. Lincoln is gewoon een flop. Tot nu toe dan. Lincoln gibi oyuncuyu syretmek büyük bir zevk. Insallah 2'yari iyi-Lincoln'i izleriz.

11. Eros

Eros
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    27 januari 2007
    Leuk Bevonden:
    744
    Fav. clubs:
    Galatasaray
    Fav. speler:
    Felipe Melo
    Als jullie een sterspeler hebben zul je het zelf merken als het bij jou team gebeurt, serkan.

12. Forza

Forza
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

Lid geworden:
    8 april 2007
    Leuk Bevonden:
    981
    Fav. clubs:
    Real Madrid
    We hebben ook sterspelers (adin neydi?).

13. Mariachi

Mariachi
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

Lid geworden:
    4 november 2007
    Leuk Bevonden:
    2.194
    Sezon basinda 4 milyon muydu neydi bu isi bitirebilirlerdi. Beceriksiz yonetimle ancak bu kadar. Hem 5 milyonu say hemde yaninda iki oyuncu ver. Bu yonetimden zeka fiskiriyor zeka. Ozellikle Korayin gonderilmesini cok buyuk bir hata olarak goruyorum. Holoskoya gelince, iyi futbolcu..insallah Besiktasima senelerce basariyla hizmet eder. Ik vind wel dat hij veels te veel heeft gekost.

14. BJKMaster

BJKMaster
    Expand Collapse
    Administrator

Lid geworden:
    10 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    1.121
    Fav. clubs:
    Besiktas
    Fav. speler:
    Şifo Mehmet
    Column van Kazim Kanat.

Hij heeft helemaal gelijk over de kwestie Sinan Engin. Nefret ediyorum be kardesim. Ik hoop dat hij weet wat ie zegt over Holosko.

15. Surgun

Surgun
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    16 mei 2006
    Leuk Bevonden:
    155
    We moeten ook eerlijk wezen. Ibrahim Akin ve Burak Yilmaz dan bi sikim olmaz. Hic bir sey gosteremediler, sans vermediler diyemezsin cunku hic bir macta ahim sahim bir sey gosteremediler. Hun grote talent zijn alleen maar bij woorden gebleven. Ze zijn nog jong, misschien was dat t grootste fout om op jonge leeftijd bij Bjk aanwezig te zijn. Degerli futbolcu olduklarini baska takimlarda gosterme sansi bulacaklar simdi en azindan.

Als we kijken naar Gs: Baris en Ugur zijn ook jong, maar ze laten duidelijk zien dat ze kwaliteit hebben. Gokhan Gonul doet t zelfde bij Fener. Amma Bjk oyle aklima gelen futbolcu yok. Gecen seneler Serdar patladi, amma bu sene sakat.

16. Eros

Eros
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    27 januari 2007
    Leuk Bevonden:
    744
    Fav. clubs:
    Galatasaray
    Fav. speler:
    Felipe Melo
    erman
    Ik bedoel zo'n buitenlandse speler die naam heeft in buitenland. ik zeg niet dat jullie geen goede spelers hebben onder 'sterspelers'

17. Forza

Forza
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

Lid geworden:
    8 april 2007
    Leuk Bevonden:
    981
    Fav. clubs:
    Real Madrid
    Açiklaman için saol Erman.

18. Razzerian

Razzerian
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

Lid geworden:
    12 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    525
    Fav. clubs:
    Beşiktaş JK
    Fav. speler:
    Sergen Yalçin
    Ik denk dat Ricardinho en Kléberson wel een grotere naam hadden dan jullie Lincoln, maar die naam heeft ons toch geen titels opgeleverd? John Carew dat was ook een bekende speler net zoals juanfran maar we hebben geen titels gepakt met hun?

Dus dan heb ik liever een Bobô en een Holosko in de spits lopen...

Jullie hebben de Uefa cup gewonnen met grotendeels spelers uit eigen jeugd of spelers die op jonge leeftijd werden aangetrokken van clubs als Bursa & Sakarya, waar waren de sterren?

Jardel die kwam ter verplaatsing van Hakan voor zo'n slordige 16 miljoen dollar en hij heeft één seizoen bij jullie gespeelt, jullie met een serieuze financieële kater achtergelaten en hij is vertrokken voor 6 miljoen (+ twee spelers [Roll.z] (taste the irony)).

Wat hebben clubs in Turkije ooit met "sterren" berijkt? En nu wil ik het niet hebben over spelers van 30+ zoals Pierre van Hooijdonk en Hagi maar meer jongens als Kezman, Appiah, Carew, Kléberson, Juanfran, Jardel, ...

(Ik vind Carew nog steeds een geweldige speler maar tis niet dat hij BJK op sleeptouw heeft genomen en in zijn ééntje kampioen heeft gemaakt)

Om eerlijk te zijn wordt er gewoon veel te veel verwacht van de namen, m'n denkt dat m'n met één grote naam meteen een team heeft.

19. Razzerian

Razzerian
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

Lid geworden:
    12 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    525
    Fav. clubs:
    Beşiktaş JK
    Fav. speler:
    Sergen Yalçin
    Serdar Kurtulus heeft problemen met blessures gehad dit seizoen, maar hij heeft nog geen enkele keer een fout figuur geslaan in een wedstrijd... dus?

En wat Gokhan betreft, we zijn een half seizoen ver, hijs maar een pion tot dusver geen sterkhouder zoals Serdar dat vorig jaar weldegelijk was (hij was samen met Koray de meest recupererende speler in de TSL) wie weet blesseerd hij zich ook een paar keer volgend seizoen?

20. Surgun

Surgun
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    16 mei 2006
    Leuk Bevonden:
    155
    Ik geef toch ook aan dat Serdar geblesseerd is? [:s]

Nee, dat is ook de kracht van Fener nu: dat t niet afhankelijk is van één speler.

Dan zou je toch de club moeten verwijten dat Serdar de sterkhouder was van het elftal?

Deel deze pagina!

Momenteel bekijken (Leden: 0, gasten: 0) actieve gebruikers dit onderwerp