Welkom op VoetbalPortaal

Wil je ook meepraten over het Turks voetbal en al het andere voetbal in de wereld?

Registreer je dan volledig gratis en doe mee!

Ik wil lid worden

#3 Felipe Melo

Discussie in 'Galatasaray SK' gestart door Kral, 4 december 2012.

  1. Elit

    Elit
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

    Lid geworden:
    11 augustus 2011
    Berichten:
    6.342
    Leuk Bevonden:
    231
    2017 yazina kadar uzattik demek. Kendisinden memnun kalirsak yeni sezonda da bizle kalir. Indirime de gitmis. Sözlesme fena degil, begendim.
     
  2. Mehmet

    Mehmet
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

    Lid geworden:
    11 augustus 2011
    Berichten:
    4.097
    Leuk Bevonden:
    480
    Hersey para icinmis..

    Olsun,

    Biz alistik artik.
     
  3. Ilhan1907

    Ilhan1907
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

    Lid geworden:
    22 oktober 2007
    Berichten:
    1.186
    Leuk Bevonden:
    157
    Cok sacma bir anlasma
     
  4. Mustafa

    Mustafa
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

    Lid geworden:
    14 augustus 2006
    Berichten:
    7.762
    Leuk Bevonden:
    510
    Kiskanmayin la. Melo yine koyacak
     
  5. Serkan

    Serkan
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

    Lid geworden:
    11 juni 2011
    Berichten:
    12.291
    Leuk Bevonden:
    2.717
    Bi sene daha melo. oynarsa şikayetim olmaz fakat içimize zehir edecekse gitsin başka yerde oynasın melo olarak kalsın.
     
    • Dislike Dislike x 1
  6. Mehmet

    Mehmet
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

    Lid geworden:
    11 augustus 2011
    Berichten:
    4.097
    Leuk Bevonden:
    480
    Orospu cocugu melo

    Migdesiz onursuz serefsiz galatasaraylilar nasil kabul edionuz bunu.

    Melo'nun amk takim bulamiyinca kaldi.
     
    • Like Like x 5
  7. KillforYou

    KillforYou
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

    Lid geworden:
    6 april 2008
    Berichten:
    10.315
    Leuk Bevonden:
    1.260
    Helal memo
     
  8. Mustafa

    Mustafa
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

    Lid geworden:
    14 augustus 2006
    Berichten:
    7.762
    Leuk Bevonden:
    510
    Melo'ya laf yok. Melo, Sneijder ve Muslera takimin bel kemigi. Rakip takimlar dusunsun artik.
     
  9. Mehmet

    Mehmet
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

    Lid geworden:
    11 augustus 2011
    Berichten:
    4.097
    Leuk Bevonden:
    480
    Ulan

    Adamin herseyini satip ulkesine dondu gelmicem dedi, dedi tamamladim misyonumu gitmek istiyorum dedi birakin gidim dedi para bile kazanmayin dedi amk resmen 100 yillik kulubule tassak gecti.

    Nasil insansiniz amk nasil.
     
    • Like Like x 3
  10. BJK24

    BJK24
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

    Lid geworden:
    30 september 2009
    Berichten:
    1.742
    Leuk Bevonden:
    336
    Memoyla bu konuda hemfikirim. Inter meloyu alamayinca sizde kaldi. Ustelik maasina zam bile yapilmis sayilir eger primlerine bakarsak (ki simdilik hali ile sezonda 35 ten fazla resmi maca cikabilecek kapasitede zaten)
     
  11. Longhorn

    Longhorn
    Expand Collapse
    Basisspeler

    Lid geworden:
    9 januari 2015
    Berichten:
    976
    Leuk Bevonden:
    324
    Fav. clubs:
    U.C. AlbinoLeffe
    Fav. speler:
    Gabriel Batistuta
    "Time is a flat circle"

     
  12. F1907B

    F1907B
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

    Lid geworden:
    24 februari 2013
    Berichten:
    3.381
    Leuk Bevonden:
    549
    Kendisinden memnun kalirsaniz yeni sezonda yine belese gider. Bu sene baska takim bulamadi, gelecek sezon bulur.

    Bi iki defa piclik ve kopeklik yapar, gassaray
    tayfasi yine sakso ceker itin.
     
  13. Serkan

    Serkan
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

    Lid geworden:
    11 juni 2011
    Berichten:
    12.291
    Leuk Bevonden:
    2.717
    Napalım yani transfer olmak istedi, pılını pırtını sattk yinede gidemedi takımda kaldı diye 4 yıldır takımı ayakta tutan her maç %100 kendini veren adama hoşt mu diyelim haha. sikerim sizin laga luganızı. her iki taraf için iyi oldu bu. ağustosun sonuna gelmişiz yönetim hala cvm almamış alsa bile melonun yerini dolduramazdı.
     
    • Like Like x 1
  14. Serkan

    Serkan
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

    Lid geworden:
    11 juni 2011
    Berichten:
    12.291
    Leuk Bevonden:
    2.717
    Melodan, buraktan önce sövülmesi gereken bir çok oyuncu var..
     
    • Like Like x 1
  15. Legend

    Legend
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

    Lid geworden:
    2 maart 2006
    Berichten:
    11.346
    Leuk Bevonden:
    343
    Fav. speler:
    Wesley Sneijder
    Çoluk çocuk cebinde bıçakla yürüyor koç, tinerci taraftarınızdan herşey beklenir.
     
    • Like Like x 1
  16. Mehmet

    Mehmet
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

    Lid geworden:
    11 augustus 2011
    Berichten:
    4.097
    Leuk Bevonden:
    480
    Buraki dogurmasinda annesine yardimci olan doktorun allah bin turlu belasini versin.

    Adalet olsa su 43 oyuncudan en fazla 10 tanesi kalirdi takimda.
     
    • Dislike Dislike x 4
    • Like Like x 1
  17. Legend

    Legend
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

    Lid geworden:
    2 maart 2006
    Berichten:
    11.346
    Leuk Bevonden:
    343
    Fav. speler:
    Wesley Sneijder
    Yuh artık amk.
     
  18. Mehmet

    Mehmet
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

    Lid geworden:
    11 augustus 2011
    Berichten:
    4.097
    Leuk Bevonden:
    480
    Ne yuh ne yuh

    Ben.o kadar para veriosan bu takima istedigime kufur ederim aga

    Yuhmus

    Asil senede 3 milyon kazanip bos kaleye bile atamamaka yuh denir.

    Bana bravo dicen, gs 4-3 yenilsin ama hattrick yapsa burak rakip takimla sevinir show yapar.
     
    • Like Like x 1
  19. Serkan

    Serkan
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

    Lid geworden:
    11 juni 2011
    Berichten:
    12.291
    Leuk Bevonden:
    2.717
    Nasıl bi yaratıksın sen amk

    neye göre kendini kaliteli buluyorsun?
     
  20. Mehmet

    Mehmet
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

    Lid geworden:
    11 augustus 2011
    Berichten:
    4.097
    Leuk Bevonden:
    480
    Kim ne derse desin bu takima karsi olusmus inanilmaz bir sinirim var, ta buraya kadar geldi amk.
     
    • Like Like x 1

Deel deze pagina!

Momenteel bekijken (Leden: 0, gasten: 0) actieve gebruikers dit onderwerp