Welkom op VoetbalPortaal

Wil je ook meepraten over het Turks voetbal en al het andere voetbal in de wereld?

Registreer je dan volledig gratis en doe mee!

Ik wil lid worden

#21 Özer Hurmacı

Discussie in 'Trabzonspor' gestart door Wakizashi, 24 juli 2009.

1. Wakizashi

Wakizashi
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    7 april 2008
    Leuk Bevonden:
    691
    Kulüp kariyeri
    Trabzonspor'un eski futbolcusu ve kaptanı Lemi Çelik'in yeğenidir. 2007-2008 sezonu ortasında, Galatasaray'la sezon sonu için anlaşmış ancak daha sonra Galatasaray'ın, sözleşme şartlarını yerine getirmemesi üzerine protokolü iptal edilmişti

2. ugurcanFB

ugurcanFB
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    22 juni 2009
    Leuk Bevonden:
    419
    YouTube - ÖZER 10 - SEASON 08/09 Compilation Özer Hurmaci

Als ik deze video zie van Özer, dan kan ik niet wachten tot hij eindelijk speelklaar is. Natuurlijk vertelt een youtube-filmpje niet alles, maar ik geloof dat hij het wel gaat maken bij Fenerbahce. Alleen moet Daum hem wel genoeg kansen gunnen, want hij is echt getalenteerd. De nieuwe Alex, en hij kan ook nog op de flanken spelen. Zijn passing is goed, vooral de steekballen. En hij kan ook wel goed dribbelen.

Ik ben benieuwd !

3. Wakizashi

Wakizashi
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    7 april 2008
    Leuk Bevonden:
    691
    Özer wordt teveel opgeblazen,

er is een kans dat hij de verwachtingen niet waar kan maken als we zo doorgaan, Daum is hier zelf namelijk ook geen voorstander van.

Ik zie Daum daarom ook nooit spelers de hemel in prijzen, je loopt het risico dat ze verwend raken en zichzelf niet 100% meer gaan inzetten.

Özer is een goede speler daar niet van maar we moeten redelijk blijven.

4. ugurcanFB

ugurcanFB
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    22 juni 2009
    Leuk Bevonden:
    419
    Je hebt wel gelijk, maar hij is een speler die kan uitgroeien tot een topper. Dat weet hij zelf ook, mits hij zich blijft inzetten en goed traint. Ook heeft hij goeie begeleiding nodig, want vaak missen Turkse voetballers het mentaliteit om een grote voetballer te worden.

5. Tschai

Tschai
    Expand Collapse
    Beşiktaşlı

Lid geworden:
    27 maart 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Wauw...ik ben oprecht onder de indruk...

6. FB_Renan

FB_Renan
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    25 mei 2008
    Leuk Bevonden:
    1
    Wauw zeg wat ik daar op youtube zie ziet er niet verkeerd uit...

7. Wakizashi

Wakizashi
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    7 april 2008
    Leuk Bevonden:
    691
    Met Daum als coach twijfel ik daar niet aan [:))]

Aykut Kocaman kent deze jongen het beste denk ik, die weet zijn zwakke en sterke punten wel.

Hopen dat Daum er wat mee doet.

8. Wakizashi

Wakizashi
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    7 april 2008
    Leuk Bevonden:
    691
    #20 Özer Hurmacı

Dit topic is bedoeld voor iedereen die een zwak voor Özer heeft.
    Het is dus de bedoeling dat we via dit topic hem gaan volgen en gaan analyseren, wat gaat er goed en slecht, wat verwachten we van hem en hoe ver zit zijn niveau?

Ik zeg alvast dat ik vergelijkingen met Arda niet op prijs stel dus gelieve provocerende praatjes voor je te houden en geen vergelijking te trekken met Arda die allang doorgebroken is en Özer nog niet.

Het is belangrijk dat we objectief blijven en ons niet laten meeslepen door de media.

Van wat ik van Özer gezien heb in de laatste 2 wedstrijden tegen Trabzonspor en Sheriff kan ik zeggen dat ik het zeer matig vond.

Dit soort spelers horen constant op maat te spelen, ik kan een speler niet goed vinden als die een hele slechte pot speelt maar wel een goede voorzet geeft of een assist op zijn naam zet, wanneer je een instrument bespeeld moet dit ook op de maat anders gaat alles mis.

Ik weet dat hij beter kan en ik verwacht dat hij pas volgend seizoen zal vlammen, laten we in ons achterhoofd houden dat hij de hele voorbereiding gemist heeft in de zomer.

Ik ben van mening dat wij teveel verwachten van deze speler en dat hij onder een soort van druk staat, ook schrijft de media teveel over hem wat leidt tot extra druk.

#8 Wakizashi, 21 december 2009
    Laatst bewerkt: 21 december 2009
  9. Arda10

Arda10
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    7 december 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Naar wat ik overal lees/las, hoor/hoorde kan hij voetballen.

Nuja, nog niet veel aan't werk gezien bij Fener. Maar zie maar dat ze hem niet opblazen hé!

[:))]

10. TEVEZ_1907

TEVEZ_1907
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    3 december 2006
    Leuk Bevonden:
    7
    Als je bij Fenerbahce speelt moet je presteren bij ons krijg je heel weinig kansen dus je moet het optimaal benutten voorbereiding enz is allemaal onzin .

11. Florya

Florya
    Expand Collapse
    Swiss Guard
    Moderator

Lid geworden:
    8 september 2006
    Leuk Bevonden:
    3.699
    Dat Özer kan voetballen, weten we al van zijn tijd in Ankara.
    Het is gewoon een kwestie van tijd. Hij moet nog volledig in matchritme komen na zijn blessure. Hij moet leren hoe het is om te spelen bij een grote club.

En de aanwezigheid van een maestro als Alex, is een groot voordeel voor zijn ontwikkeling als profvoetballer, tenminste als hij er gebruik van maakt.

Al bij al ziet hij er uit als een rustige jongen die niet gaat zweven.

Zulke jongens moet je tijd geven, en hopen dat hij je er voor zal bedanken. Ik persoonlijk denk dat er wat in zit in Özer.

12. Karizma-TS

Karizma-TS
    Expand Collapse
    Trabzonsporlu

Lid geworden:
    7 oktober 2009
    Leuk Bevonden:
    594
    FB moet nu een rivaal brengen tegen Arda, özer is een grote kans voor FB en de Turkse voetbal we moeten van die jongen een ster maken, die eerst nuttug is voor Milli Takim en dan bij een eurpees topclub kan spelen.
    Maar ik ben voor 1 ding bang, dat FB özer niet genoeg kans gaat geven om een ster te worden, kijk maar naar Semih, mal gibi bir forvet(Guiza) adam tek derbilerde gol atiyor ama Semih yine yedek, Kazim olsa Mehemet de yedek kalacak, ama insallah FB özeri kullanir ve hem kendi yararlanir hem de Milli Takim.

13. Arda10

Arda10
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    7 december 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Trabzon, Semihi alsa, top3 oynar. [worship]

14. AssAssiN

AssAssiN
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    10 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    2.711
    Helaas is dit inderdaad het geval

Erg jammer voor het Turkse voetbal

15. Wakizashi

Wakizashi
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    7 april 2008
    Leuk Bevonden:
    691
    Het klikt tussen Ozer en Alex, dat is een goed teken.
    Alex wilt dat Ozer zoveel mogelijk speelt en Ozer wilt dat Alex nog 3-4 jaar bij het team blijft zodat die op een gegeven moment de rol van Alex kan overnemen.

Dit kan allemaal goed uitpakken ik hoop alleen dat het bestuur hier het geduld voor heeft.

16. ultrAslan_03

ultrAslan_03
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    18 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    ne kadar saf insanlarsiniz. fb kim genç yeteneklerle devam etmek kim..

her maç 20 asist 50 gol ortalamasi ile oynasa bile ozer'in yerine yabanci gelir. boktan kazim bile iyilesince ozer'in yerini kapar(daum guvencesi veriyorum size). hurmaci eger sezon sonu anadolu'dan parlayan bi yildizla takasta kullanilmazsa yine dua edin. selçuk,ugur gibi en azindan kupa maçlarinda oynar :D

17. Karizma-TS

Karizma-TS
    Expand Collapse
    Trabzonsporlu

Lid geworden:
    7 oktober 2009
    Leuk Bevonden:
    594
    Keske bu dediklerine tepki göstere bilsem ama maalesef dogru dediklerin, FB de yabancilar her zaman öne çekilmistir. Once bir Kazim dan bin kat üstünlügünü ispatlasin bir kaç maçda daha ozaman mecburen oynar, atik seyirci birakmaz yedek kalamsina, Semihteki gibi olmassa tabi[down]

18. Wakizashi

Wakizashi
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    7 april 2008
    Leuk Bevonden:
    691
    Tuncay kwam bij ons toen die 20 was en je ziet hoe ver hij het geschopt heeft.
    Voor een stereotype Turkse voetballer is hij gewoon succesvol.

Tutarsa tutar kardesim, ik blijf erin geloven dat Ozer net als Tuncay destijds een belangrijk pion gaat worden binnen het elftal.

Anders lopen we voor jan l*l te investeren in dit soort jonge spelers.

Ozer zal enkel doorbreken met de juiste begeleiding en werklust, dat eerste wordt geen probleem met Alex in je team maar dat tweede hangt toch echt van hem af.

#18 Wakizashi, 24 december 2009
    Laatst bewerkt: 24 december 2009
  19. ultrAslan_03

ultrAslan_03
    Expand Collapse
    Galatasaraylı

Lid geworden:
    18 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    almanya dogumlu fanatik trabzonsporlu çocuk. oynadigi tum takimlarda hep 61 numarali formayi giymis, demeçlerinde her zaman 'en buyuk hedefim trabzonsporu sampiyon yapmak' demis. ama fb'ye gelir gelmez çok sevdigi 61 numara yerine, eline 20 verilmesi ilginç. aklima uzun saçi ve iri yapisiyla ün salmis mehmet topuz geldi. istanbul'a varir varmaz, aziz tuttugu gibi berbere goturup basini kirptirmisti..

bizde serkan 61 numarali formayi giydiginde kimse sorun çikarmamisti. formanin verdigi guçle son dakikada trabzona deplasmanda gol atarak sampiyonlukta onemli pay sahibi olmustu

fb de sevgi,saygi,kardeslik ortami yok deniyor ama yonetimde disiplin yapacam derken sanki benzin dokerek yaklasiyor olaya..

20. vanlok

vanlok
    Expand Collapse
    Fenerbahçeli

Lid geworden:
    13 januari 2006
    Leuk Bevonden:
    244
    Fav. clubs:
    Fenerbahçe SK
    Fav. speler:
    Alex de Souza
    Tabi tabi, ondan hep Ankarasporda 10 numarayi giymisti.
    Akli basinda kendi için Fenerbahçeden daha büyük hedefler koymus, bi gencimiz.

Deel deze pagina!

Momenteel bekijken (Leden: 0, gasten: 0) actieve gebruikers dit onderwerp